Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Gatver ja! Die reclame is ook walgelijk

Draagt je vriend geen koptelefoon of oordopjes tijdens de meetings?

Bij strings van H&M is de totale oppervlakte van het stapeltje labels dat erin genaaid zit waarschijnlijk groter dan de string zelf :cry:

25 likes

Niet bepaald heet zo’n stuk polyester in je reet. Ik snap echt niet dat het niet korter en kleiner kan.

@Karl_Lagerfeld of Milkdisc of milkslice, klinkt iig beter dan melkschijf.

1 like

Ik ben de afgelopen dagen niet vooruit te branden maar zit wel tot 3:00 in de nacht rechtop in bed. Kijk er nu al tegen op dat ik morgen en het weekend moet werken.

door dit weer is mijn neus telkens zo koud

haha ja jammer dat je je vriend niet kan muten

4 likes

Ja dit vind ik ook stom en het is ook niet eens een schijf?!

Collega’s die steeds berichten verwijderen in de groepsapp. Maar ik ben sneller dan het licht en lees alles :eyes:

1 like

Zijn het juicy berichten of gewoon saaie?

Soms sneren, soms saai, soms uitnodigingen die worden ingetrokken

Oeh eerste categorie is wel leuk

1 like

Aan mezelf aangezien ik tegenwoordig dagen besteed aan het afronden van een simpele taak.

1 like

Volgens mij klopt er geen bal van het kcal aantal op mijn Fitbit. Ik heb vandaag 3 uur (!) gefietst, rest van de dag gewerkt, badkamer schoongemaakt, boodschappen gedaan, kortom heel actief
 en volgens de Fitbit heb ik 1700 kcal verbrand en dat is incl. 400 kcal slaap😂 Suuuuureeeeeee

Haha ja dat heb ik ook! Heb ik 1,5 uur enorm hard gesport en dan heb ik 50 calorieën verbrand volgens mn fitbit. Yeah right :joy::+1:t2:

1 like

Man en ik hebben beide emdr behandeling (apart van elkaar) en zijn daardoor emotionele troep. Dit gaat helemaal niet goed samen.

Ik denk echt dat de gemiddelde vrouw niet 2000 kcal verbrandt hoor en dat die misvatting een reden is dat er best wat overgewicht is.

Even de gemiddelde lengte van een vrouw opgezocht en gewicht (artikel van het AD, maar denk dat dit niet zo een gekke redenatie is). Vrouwen in NL waren gemiddeld 167 cm lang en wegen gemiddeld 72 kg.

De verbranding van kcal in rust ligt dan gewoon op 1497 kcal (heb dat even berekent met een leeftijd van 28). Met een gemiddelde kantoorbaan kom je dan bij lange na niet op een energiebehoefte van 2000 kcal, vooral niet met thuiswerken nu. Tenzij je er echt actief meerdere keren per week gaat bewegen en elke dag let op je stappendoel.

13 likes

Ik verbrand inderdaad maar 1600cal op dagen dat ik bankhang (ben vrij klein). Dat heb je zo gegeten.

Waar ik me aan erger is dat ik sinds gisteren het gevoel heb alsof er een haar in mijn keel hangt. Zo frustrerend!

Reactie op minoxidil

Samenvatting

Bedankt voor je je moeite en uitleg! Zo’n foam lijkt me persoonlijk niks wanneer ik mijn haar weer laat groeien. Het moet elke dag en dan gaan mijn krullen helemaal pluizen, denk ik.

IK ga zelf ook even wat meer informatie op internet opzoeken en filmpjes bekijken, heb dat eerder niet gedaan omdat ik ‘bang’ ben voor wat ik tegenkom maar dat slaat nergens op. Dank je wel!

2 likes

Ja maar hallo :sparkles:astro bitches :sparkles:

(Ik snap het ook niet)

6 likes