Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Aaargh, aaaaltijd als ik een tosti met tomaat ertussen maak verbrand ik weer mn bek. Van tevoren weet ik dat ik er op moet letten en op het moment zelf heb ik weer zo’n gloeiend hete tomaat tegen mn gehemelte. Waarom doe ik dit.

7 likes

Bedoel je in het algemeen of specifiek op dit forum? Het valt me hier namelijk op.

Wow jeetje… iemand moet haar stenen vannacht even opladen in de vensterbank!

51 likes

Ehm het is geen volle maan? Slecht advies dit, nu opladen is giftig voor je chakra.

21 likes

En m’n aura dan? Die heeft nog niet genoeg negatieve energie

3 likes

Ik erger me aan m’n agenda vol meetings de afgelopen twee weken en de komende paar weken is niet beter. Maar nog meer erger ik aan mezelf. Vrijdag is een rustige dag en ipv alle openstaande acties nav al die meetings uit te gaan werken, lig ik vandaag voornamelijk niet productief te wezen op de bank met m’n laptop terwijl ik stomme instagramfilmpjes aan het kijken ben en kan ik me echt niet tot werken toe zetten.

1 like

Sinds corona blijkbaar:

4 likes

Dat iemand voor werk vroeg of het goed was als ze me na half 5 vandaag terugbelt en het nu 16:50 is en ze me nog steeds niet heeft teruggebeld. En ja, het is natuurlijk nog steeds na half 5, maar ik wil eigenlijk gaan afsluiten want ik ben klaar met deze werkweek.

1 like

Herkenbaar😂 Worden wij door dezelfde persoon gebeld?!

1 like

Tjonge jonge. Ik heb er inmiddels de brui aan gegeven, maandag beter :wink:

Half januari en mijn AH heeft nog steeds geen paaseitjes. Belachelijk :roll_eyes:

21 likes

Ze hebben ze gewoon heeeeel goed verstopt.

33 likes

Mensen die uitgebreid hun karretje inpakken voordat ze aan de kassa betalen

Winkels zonder zelfscan

5 likes

Winkels met zelfscan waar mensen die geen idee hebben hoe zon ding werkt gaan zelf scannen. Alleen maar om 2 sec te besparen bij de kassa zijn ook irri hahah.
Die mensen staan dan breed in het gangpad naar de streepjes code te zoeken. En houden zo de hele winkel op. Als je er dan zolang over doet om te zelf scannen kun je netzo goed even iets langer bij de kassa wachten.

Eigenlijk zouden zelf scanners voor echt snelle mensen moeten zijn haha.

9 likes

Dat ik krassen op het laminaat heb gemaakt omdat ik te lui was de tafel op te tillen en hem heb geschoven :+1:

1 like

Kun je niet vragen je moeder een foto van de pagina die ze ziet te laten maken? Dan kun jij de url zelf aflezen van de foto.

I know. Ik wacht echt op de witte chocolade met pistache eitjes❤️

1 like

Ja of mensen die alles aan de kassa pas gaan scannen. Dan heb je echt geen tijdswinst

1 like

Als ik mijn bonuskaart weer eens vergeet :sob:

1 like

Heb al dagen hoofdpijn. Zo irritant ik weet ook dat het komt van combi sneeuw en aankomende menstruatie maar wat kan het je dag verpesten

1 like