Wow ik wist helemaal niet dat weersveranderingen daar invloed op kunnen hebben, ik heb ook al twee dagen hoofdpijn. Wat interessant eigenlijk! Maar ook heel vervelend voor je natuurlijk, hoop dat je er snel minder last van hebt.
Je kan de app op je mobiel zetten! Dan kan je altijd je bonuskaart scannen. Of een kleine sleutelhanger bonuskaart! Die bestaan ook.
Ben echt Albert Heijn fan, sorry
Ja ik ben daar erg gevoelig voor. thanks jij ook, ik ga zo maar eens rondje hardlopen dat helpt ook wel tegen hoofdpijn hoop ik
Pro tip als je telefoon bij je hebt âbonuskaartâ googelen, al werkt dat niet met persoonlijke aanbiedingen
Ik doe dit bijna altijd. Is toch echt wel sneller dan een gewone kassa.
Oh dat is inderdaad wel een goede!
En wat @Deurklink zegt ook haha, stom dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht
Ben ik de enige bij wie die dingen altijd kapot gaan/afbreken/kwijtraken aan mn sleutelbos?
Ik heb m nog een tijdje met plakband en ducttape in leven proberen te houden, maar tegenwoordig scan ik m gewoon vanuit de app haha
Ah daarom vind ik steenrijk straatarm echt nooit leuk, krijg daar een heel naar gevoel van zeker met die kinderen en al die stress al met geld etc.
Dat er oprecht mensen zijn die HEMA boycotten omdat ze geen âjongensâ en âmeisjesâ kleding verkopen maar gewoon âkinderâ kleding.
Note to self: geen Facebook reacties lezen, dan denk je echt dat de halve mensheid achterlijk is.
Weet wel dat je mede zelfscan kassa gebruikers zich ergeren aan je
Je kan de bonuskaart scannen vanuit je app en als je een iPhone hebt dan kan je naar links swipen en daar zie je je widgets, je kan je bonuskaart daaraan toevoegen.
Ja maar een printscreen nemen begrijpt ze ook niet, maar lief dat je meedenkt! Ze had me uiteindelijk de link gestuurd op een omslachtige manier: die pagina open op de laptop en dan die link volledig overgetypt op haar smartphone
Thanks voor je tips!
Ik probeer hem toe te voegen aan widgets maar het lukt niet, hoe kan je dat doen?
Als je op âwijzigâ klikt dan kan je AH toevoegen!
Dat ik vergeten was dat het bijna onmogelijk is om met een kokerrok te fietsen. Wat een ellende
Ik ben een beetje aangekomen, waardoor mijn goede winterjas net niet meer lekker zit.
Dat mijn schoonmoeder ĂĄltijd hashtags gebruikt op whatsapp. Als ze beschrijft wat ze die dag kookt eindigt ze met #agv. De naam van de kat wordt een hashtag, enzovoort. Echt hou daar mee op!
Pff irritante kinderen die met sneeuwballen tegen de ramen gooien. Schrik me rot steeds
EenVandaag opiniepanel, ik weet niet precies waarom maar ik vind die stukjes altijd kut.
Echt een onzin ergernis haha.