“Aldi voor altijd?”
de almhof reclame!!!
Weer met jou eens!!! Stop it you
Het grappige is dat ze dit al jaren zo doen maar het gewoon niemand opgevallen was.
Ik erger me eigenlijk echt aan soep. Ik denk altijd dat ik dat lekker vind maar na drie happen slaan de vlammen me uit krijg het er echt veel te warm van.
En terugkomend op m’n vorige ergernis; ik heb vandaag zeven bananen gekocht
Hoop niet dat je volgende ergenis nu is dat bananan op dag 6 niet meer lekker zijn.
Want dat is bij mij vaak het geval
Ik gebruik de app stocard. Daar staan al m’n kaarten in, van AH tot Ici Paris. Super handig!
Sneeuwballen tegen het raam
Ah wat vervelend! Heb je feedback gekregen of weet je waar het door komt?
Of dat er aangebeld wordt en als je open doet er een stel kinderen sneeuwballen naar binnen gooien. Ook echt tof
Huh hier is toch enorm veel ophef over geweest een paar jaar geleden?
Pardon!?
Dat was hier gisteravond, hele gang vol sneeuw, schoenen die er stonden nat etc. Zo irritant en niet grappig…
Klopt, maar daarvoor was het ook al jaaaaaren.
Bedoelde geen printscreen maar gewoon een foto met haar mobiel van de pagina die ze op de computer open heeft staan!
Hier waren het volwassenen! 1x oke, hihihaho, maar 10x is niet grappig meer. Maar dat was wel duidelijk aan mijn reactie naar hen toe…
grrrr ik erger me zo aan vriendin die iets gedaan heeft met een gezamelijke vriend. ik heb daar niks mee te maken, het treft me totaal niet, jouw lijf jouw lefe maar omg wat vind ik het irritant. ik vind het zo irritant wanhopig van haar bah bleh
Klantendienst die gewoon in het Frans antwoord? Haha pardon? Ik spreek Frans maar ik weiger me als klant aan te passen aan het gebrekkige personeel van een bedrijf. Fuck you hoor als je een Nederlandstalige website bouwt moet je maar een Nederlandstalige persoon in klantendienst hebben.
Tu as raison 100%!!!
Wat flauw zeg! Hier stonden er volwassenen bij die ze aan het aanmoedigen waren…