Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Hahaha ik had geantwoord “ik spreek geen Frans kan ik in het NLs geholpen worden aub?” en ze hebben me gewoon terugbetaald, no further questions hahahaha

28 likes

“Thuis bevallen is gevaarlijk, zeggen gynaecologen. Maar dat klopt niet, schrijft antropoloog Roanne van Voorst”

:expressionless:

50 likes

Het is een klassieker: vieze mandarijnen!
Ik twijfelde nog tussen bold en caps om mijn ergernis kracht bij te zetten. Wat is dat toch met die mandarijnen altijd?

23 likes

En dan nog wat, ik had iets besteld en een foutje in het adres gemaakt.Komt het in Nederland aan, kan het natuurlijk niet bezorgd worden. Sorry, sorry, sorry.

Gebeurt natuurlijk weleens vaker en GLS heeft daar natuurlijk een procedure voor, dat de afzender contact opneemt en alsnog het juiste adres doorgeeft.
Maar volgens de afzender van mijn bestelde product is het niet mogelijk om het adres aan te passen en moet het retour en dan opnieuw verstuurd worden. A raison van tien euro.
Super logisch immers om iets naar China en terug te laten sturen ipv een telefoontje van drie minuten te plegen.
Protip: let even op als je je adres invult.

1 like

Overigens klopt dit gewoon niet, gynaecologen zijn helemaal niet tegen thuis bevallen. NVOG (Nederlandse vereniging voor obstetrie en gynaecologie) is voor thuisbevallen met de juiste begeleiding en onder enige voorwaarden (qua complicaties tijdens de zwangerschap).

Dit zegt een gynaecoloog er over:

5 likes

Haha ben wel fan van deze man geloof ik, ook los van zijn draadje

28 likes

Ah zoiets kan dan zo oneerlijk voelen. Ook vervelend dat je direct de hele opdracht over moet doen. Maar aangezien je je klasgenoten goed hebt kunnen helpen, en je feedback hebt, komt het vast goed. Succes!

1 like

Ik wil al weken een keer sushi bestellen, maar ik woon nog thuis en niemand vind het hier verder lekker. Dus ik wacht al zo lang op een avond dat de rest iets anders gaat bestellen wat ik niet lekker vind of dat we zo’n ‘ieder voor zich’-avond hebben. Maar die komt niet. En vandaag heb ik extra veel zin in sushi maar dat kan weer niet want m’n ouders ‘hebben al eten gepland voor vanavond’ en ik ben echt mega chagrijnig want ik wil gewoon sushi en ik wil het nu.

7 likes

Aan het feit dat ik net 2 zakken verse frikandelbroodjes en saucijzenbroodjes heb gekocht, die dingen eerst een half uur moeten ontdooien voor je ze kan afbakken. Nu heb ik in de tussentijd een halve family zak maltesers opgegeten, is mijn broodje klaar maar heb ik geen honger meer :sweat_smile:.

13 likes

Dat ik mijn haar nat in een staart heb laten opdrogen en nu voelt het vet vies aan. Ik had dat juist afgeleerd maar nu was ik te druk om eraan te denken. Maar no way dat ik daarom mijn haar morgen ga wassen. :upside_down_face:

2 likes

Haha ik heb me dit echt vaak afgevraagd. Waarom het indd zo viezig aanvoelt als ik het in een knot of staart laat opdrogen (is zelden maar bijv bij haast) en niet als ik het los droog?:sweat_smile:

Echt mn leven dit

4 likes

Love it Haha, lekker schransen

Ja en dan daarna dat broodje toch ook maar

12 likes

Het is net als wanneer je na het sporten een natte handdoek een paar dagen gevouwen in je tas laat. :frowning:

1 like

Eens in de zoveel tijd trap ik weer in het eten van belegde broodjes met gerookte zalm, sla, komkommer, tomaat etc. Dan denk ik helemaal van: ohja lekker! Waarom doe ik dat niet veel vaker? En dan neemt ik een hap en dan herinner ik het me weer. De vulling vliegt 3 kilometer verder over de tafel en jij hebt een kaal stuk brood in je mond.

5 likes

Kut zeg. Ik heb het ook (thank you 18-jarige zelf die stomdronken naast een box heeft gedanst :+1:) maar nog nooit deze filmpjes geprobeerd, moet ik eens doen

1 like

Aan mijn blefaritis. Heb 2 dagen plat op bed gelegen dus heel mijn weekend weg en ik heb het al druk. Wel een goeie reminder dat ik vaker mijn oog moet schoonmaken met babyshampoo

Tip:

Koop een tornmesje (seam ripper in 't Engels) om de naad waarmee het label vastgehecht zit los te maken. Want als je die roman op je kont afknipt gaat 't restje dat er blijft aanhangen kriebelen :rage:

8 likes

Ik heb zo’n ondraaglijke rugpijn, lig me hier in allemaal rare houdingen te manoeuvreren.
Ik dacht eerst dat het kwam door de nieuwe bank die we sinds donderdag hebben maar ik hoop nu dat het een opkomende menstruatie is (maandag spiraal verwijderd).
Pfft straks hebben we mega dure bank waarbij ik rugpijn krijg als ik erop zit.