Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Wow ja. Las het artikel van NOS en het werd echt als een luchtig feitje even vermeld. Hij deed toch zoooo’n geweldige dingen voor de muziekindustrie! Legende!! Een icoon! En ohja hij vermoordde in 2003 een actrice.

12 likes

Mijn bips kan dit zeker waarderen! Dankjewel.

1 like

Ja sowieso dit hele artikel was vaag. Het hele punt dat ze probeerde te maken dat bepaalde momfluencers echt meer dan simpele influencers waren, zoals Nina Pierson want die had ook een aantal succesvolle bedrijven en een universitaire studie. Echt, dat ze een bepaald soort intelligentie bezit maakt nog niet dat de dingen die ze over moederschap en bevallen vertelt meteen van ontzettende waarde zijn.

4 likes

Dit was ook het eerste wat ik dacht toen ik een pushnotificatie van de BBC kreeg… Leuk van je wall of sound, maar deze man was gewoon niet oké.

2 likes

image

Ik zat me al groen en geel te ergeren aan de buzzfeednews headline maar daar wordt het tenminste nog benoemd -_-. Rest van het artikel is ook een opsomming van de geweldige dingen die hij heeft gedaan met een korte benoeming van zn moord. Like, em kunnen deze mensen gewoon even lekker vergeten worden, please?

12 likes

Ik zou afgelopen week uitslag van iets krijgen, maar niet gekregen. En dit is al vaker zo gegaan. Irritant, want ik heb helemaal geen zin om er weer zelf achteraan te moeten.

In deze Vlaamse krant wordt het wel vermeld.

Vorige week maandag heb ik een bestelling bij Ikea geplaatst. De hoofdreden was een meubel, maar daarbij heb ik ook nog meuk zoals batterijen en diepvrieszakjes besteld. Woensdag zou het geleverd worden tussen 9:00 en 20:00. Niet dus. Om 20:15 gebeld en na wat vaag gedoe werd de vestiging gebeld: het werd donderdag of vrijdag wegens drukte, weer tussen 9:00 en 20:00 en ze bellen een uur van tevoren. Prima, maar pas die track & trace info dan even aan… maargoed. Donderdag om 10:30 kreeg ik een melding dat het pakket was geleverd maar dat was niet het geval. Weer gebeld, ze wisten niet waarom dat er stond maar het kwam die dag alsnog of toch vrijdag. Om 14:30 kreeg ik een mail zonder onderwerp en aanhef waar alleen instond ‘we bezorgen morgen 15-01 uw pakket. Mvg Ikea’. Suuuuper vaag maar oke prima. Op vrijdag werd er wonder boven wonder om 9:30 aangebeld door Ikea (zonder belletje een uur van tevoren…) met mijn bestelling. Althans, deels. Alleen de batterijen en diepvrieszakjes maar geen meubel. ‘Oh dat is vreemd, ik maak er een melding van’ kreeg ik te horen. Vrijdag en zaterdag helemaal niks teruggehoord dus zelf maar gebeld. Bleek er niks bekend te zijn dus moest de bestelling opnieuw aangemaakt worden. Hoeveel kan er daar fout gaan joh, abnormaal. Het boeit me niet of het later wordt maar update die t&t gewoon even en communiceer over een incomplete bestelling. Nu komt het morgen wéér tussen 9:00 en 20:00, althans dat zeggen ze. Ben heel benieuwd… :roll_eyes:

3 likes

Ja ikea is echt incapabel qua bezorgen en informatieverstrekking voor ze überhaupt bezorgen. Heel irritant

Mijn lijf wil gewoon elke ochtend om 05:00 wakker worden? Why lijf, why?

2 likes

Mensen die op de nieuwsberichten van restaurants die alsnog opengaan ondanks dat het niet mag ‘ach een beetje verzet moet kunnen’ reageren :roll_eyes: Nee Gerard, dat moet niet kunnen want dat beetje verzet kan nare gevolgen hebben voor mensen die er niks mee te maken hebben

5 likes

Ik doe tomaatjes altijd pas de laatste anderhalve minuut tussen mn tosti. Wel gesmolten kaas, maar geen gloeiend heet tomatensap. :+1:

1 like

Pfff maar echt, zo moeilijk is het toch allemaal niet :woman_facepalming:t3:

Dat ik goed bezig ben met veel water drinken op een dag, maar daardoor wel om de minuut moet plassen

2 likes

Dat in de winter het kraanwater zo FOCKING KOUD is. Doet pijn aan mn tanden man.

5 likes

ik HAAT de hogeschool krijg de TERING echt serieus

1 like

Dat ik deels een slechte tentamentraining gehad heb vorige week en dat ik vandaag het tentamen had en natuurlijk gingen de vragen alleen maar over dat gedeelte waar ik slechte training op gehad heb en nu heb ik overal maar een lulverhaal opgehangen bij die vragen maar ik baal er echt van :triumph: zeker als nu blijkt dat het een onvoldoende is

Dat iemand mijn berichten en telefoontjes expres niet beantwoord omdat diegene mij en diens verantwoordelijkheid probeert te ontwijken. Ik wil gewoon door verdomme.

2 likes

Aan mijn gebit. Ik heb kiespijn maar ik vind de tandarts zo. Kut. :dizzy_face:

Aan m’n veeel te lange haar. 1 juli voor het laatst naar de kapper geweest en het is nu zo sluik, volume- en model loos. Voel me net weer m’n 12-jarige zelf. Zou bijna zelf de schaar erin zetten maar ik heb geen kappersschaar en kan niet knippen.