Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat ik me er eindelijk met heel veel moeite en tegenzin toe heb gezet om yoga te doen, en precies dan iemand gaat bladblazeren voor mijn huis. En nu ik klaar ben is hij ook gestopt… Ik snap gewoon niet hoe dat soort dingen dan precies tegelijk zijn… zo irritant… ik ga dan ook allemaal onredelijke dingen denken, over die kutbladeren, maarja die kunnen er ook niks aandoen dat toeval kut is :slightly_frowning_face:

1 like

Een teken van het universum, geen ontspannende yoga voor jou vandaag

2 likes

Ongevraagd advies. Kappersschaar is de koop bij kruidvat. Daarnaast staan er op YouTube veel tutorials.

2 likes

Thanks! Ik blijf het wel spannend vinden om zoiets zelf te doen, want heb twee linkerhanden. Maar wie weet, als de lockdown maar lang genoeg duurt probeer ik het alsnog. Toch niemand die het ziet als het misgaat.

1 like

ja en als het toch zo lang is dan kan er weinig fout gaan

1 like

Ik HAAT algoritmes. Ik wil gewoon het meest recente zien. Ik zie echt het nut van een algoritme niet in en ik zou willen dat je per platform kan instellen op welke volgorde je je berichten wil lezen.

9 likes

On the spot gevraagd te worden om ergens toelichting over te geven terwijl er 60 mensen zijn ingebeld. Ik vind dat zo lastig (terwijl het uiteindelijk prima gaat). Hopelijk gaat het met de tijd beter

1 like

Jezus ik heb een jaar geleden ofzo mijn abonnement op Runners’ World opgezegd want ik vond het gewoon niet echt boeiend. Gaan ze me net bellen waarom ik heb opgezegd?? Zo invasief. Laat me met rust joh :face_with_raised_eyebrow: Wel medelijden met dat callcenter, lijkt me echt geen leuke baan om de hele dag mensen te moeten bellen met dit soort vragen.

7 likes

Dat ik €20 verzendkosten moet betalen, dan is de korting ineens een stuk minder.

1 like

Dat ik eens in de zoveel tijd mn insta profiel op prive moet zetten. Omdat er dan fatfobic pubers of boomers op mn profiel komen met een domme opmerking. En dan zelf een meme insta hebben. Dan weet je al dat dat van die onzekere lelijkerds zijn. Nja anyhow zij hebben een sneue avond en ik ga lekker wiepen met mn fwb verschil moet er zijn :slightly_smiling_face:

30 likes

Hahah ik had zin om helemaal los te gaan. Maar toen dacht ik nee dan entertain ik hem.
Het was ook echt een meme account met 3 volgers. Dus heb hem een dm gestuurd met sneue oude vent. En toen geblokt haha.

4 likes

Wow ik ben jaloers, wel vervelend in het weekend uiteraard maar mocht je willen ruilen met mijn bio ritme. Let me know :joy:

Vrijdag een bezichtiging. Lees ik nu dat het een AUTO VRIJE buurt is?? :exploding_head::flushed: waarom zou je dat doen??

19 likes

Dat mn trillend ooglid nu een trillend oor is geworden. Is gewoon nog irritanter.

Aan mijn shin splints / springschenen. Doe tering veel pijn.

Ik kreeg net een of ander artikel aangeraden waarin stond dat het internet blijkbaar boos is op Katy Perry omdat die gezegd heeft dat zij en haar hond veganistisch willen gaan eten.

Dus allemaal ‘‘dierenliefhebbers’’ vinden het dierenmishandeling als dier 1 niet na een ellendig leven vol lijden doodgemaakt wordt en aan dier 2 gevoerd wordt?? Terwijl het met een beetje moeite best mogelijk is een hond alleen plantaardig voer te geven. En dan gebruiken ze ‘‘de natuur’’ als argument. Ohja, want de bio-industrie is uiteraard een doodnormaal natuurlijk verschijnsel :rolleyes:

En wat het allemaal nog treuriger maakt is dat ik de betreffende hond ook nog even gegoogeld heb en het een ‘‘teacup poodle’’ blijkt te zijn. Een miniatuurhondje met zo’n bizarre rasstandaard dat het met een waslijst aan de naarste aandoeningen te maken kan krijgen :sob:

Ik haat de mensheid geloof ik.

4 likes

ik schrijf een paper over een onderzoek dat mijn deparment gedaan heeft. Daar hebben ze een specifieke vragenlijst voor gebruikt, helemaal prima. Alleen kan ik nergens een manual vinden over hoe ik die kut data moet interpreteren en ik word er gek van. Wat betekenen deze cijfers gvd

1 like

Ikea! Waarom kunnen andere mensen wel bestellen maar ik al een paar dagen niet? :weary:

Dat 90% van wat je te koop ziet op bol.com rechtstreeks van Aliexpress af komt.

15 likes

Ligt volgens mij aan de voorraad bij je dichtstbijzijnde ikea