Nou ja, ik kom niet door het bestelproces heen helaas want het is steeds te druk. Ook om half 5 ‘s nachts
Je blaas kun je trainen, na een tijd hoef je veel minder vaak. Vond dat ook irri toen ik goed begon te letten op meer water drinken
Waarom zeggen moeders op social media altijd dingen zoals ‘dit engeltje’, ‘dit meisje’, ‘dit schatje’, ‘dit wondertje’ wanneer ze over hun kind posten?
Noem gewoon de naam van het kind.
Dat mijn vriend áltijd dingen (lees: eten) ineens op maakt of weggooit als ik het de volgende dag nodig heb of wil eten gvrdmm
Dat mijn vriend zijn AA waarschijnlijk vanaf volgende week niet meer doorgaat ivm de lockdown. Pfft hij, en veel anderen daar ook, heeft dat echt nodig :(.
Zo noemt mijn vader me nog steeds. Ik ben 34.
Ah dat lijkt me echt vervelend inderdaad. Kan het niet online doorgaan? Is niet hetzelfde natuurlijk, maar misschien beter dan niets.
Bah wat naar! Door de avondklok? Is online idd geen optie? Of mss soort tijdelijke 1 op 1 gesprekken met 1 buddy thuis?
Er worden online meetings gehouden!
De sportschool waar ik zit gaat binnenkort EMB testen afnemen. En ook in deze tijd mag iedereen langskomen voor een vingerprik lekker achter elkaar in een kleine ruimte. Wordt hier zo boos van:face_with_symbols_over_mouth:
Gatverrrrr waarom zou je zoiets doen ook echt
Onze deurbel doet het niet dus ik had een briefje op de deur gehangen voor de UPS bezorger met de vraag ons telefonisch te bellen.
Het pakketje is onderweg naar het pickup point
Hoewel het een kleine moeite lijkt zou ik als bezorger ook niet gebeld hebben denk ik.
Mijn neefje heeft een tijd voor DHL gewerkt, geen werktelefoon van de zaak. En dan elke keer klanten met je eigen telefoon op moeten bellen.
Oh ik dacht dat bezorgers toch minstens een telefoon kregen! Nee dan snap ik het wel, zou ik ook niet doen lol, moet je maar zien dat je bel gefixt wordt
Andere ergernis: dat de huisbaas onze deurbel nog steeds niet gefixt heeft.
Ah lekker vandaag is de cv ketel nog eens kapot gegaan ipv altijd weer een verstopping ergens
Van der Valk al geboekt?
Nee maar zat wel al op de site te kijken of er een goede aanbieding was maar heb morge ook weer vroege dienst dus vind het zonde
Gadverdamme! Dat maak je toch schoon?
Ik erger me eraan dat de opstelling van kasten die ik in gedachten had op 3 cm na niet past.
Huh wat?
Is dit al langer gaande?