Huh wtf! Wat voor types zijn dat?
Ja echt zo kut. Wat zou het bij jou kunnen zijn?
Aii klinkt heel pijnlijk. Hopelijk kunnen ze je snel helpen! Bij mij bleek het mijn verstandskies te zijn en die heeft hij er meteen uitgehaald. Was blij dat dat meteen kon want nu ben ik er maar mooi vanaf (en was vet zenuwachtig door eerdere ervaringen dus minder wachttijd = beter )
Klinkt heel goor! kotsgeluiden zijn sowieso heel naar. Arme jij.
Mijn moeder spuugde de laatste paar jaar veel, dus de buren zullen ook weleens gedacht hebben (maar zij had een maagbreuk), haha. De rest deden we dan weer niet
Heel bizar! Ook omdat je ze zo kan horen. Heb je wel eens wat over geluids overlast gezegd? Lijkt mij ook lastig als ze zo bijzonder zijn
Tijl Beckand
Is dat een screenshot van een van je eigen Whatsapp gesprekken? Zo ja, moet je het verwijderen. Is niet toegestaan.
Nee, dit plaatje kreeg ik zo door
Kreeg een mailtje in de trant van âMevrouw, wat is mijn cijfer?â. De persoon in kwestie had niks ingeleverd.
En ik zie steeds mensen online allemaal gave tweedehands vondsten posten die ze gedaan hadden in de winkel en ik zie het nog wel gebeuren dat de tweedehands winkels nog wel 1,5 maand dicht blijven. Het was zowat de enige manier voor mij om met die andere regels nog een beetje tot rust te komen.
Zo, maar echt! Wat een arrogante kwast en aandachttrekker. Kon gewoon niet meer kijken.
Ik erger me echt rot aan een collega/mân mentor. Op zich is mân lio voorbij dus is het een collega. Hij blijft me maar vragen en berichten sturen, op mân vrije dag. Met ook nog opdrachten waarvan ik denk: doe het lekker zelf. Ik krijg nog steeds de helft betaald van jou dus misschien is het niet zo netjes om alles te delegeren. En ook nog taken die ik voor de kerst al gedaan heb. Misschien kun je eerst zelf even kijken voordat je de lakens uitdeelt.
Omg ik dacht dat het autocorrect was en je eigenlijk geklets ofzo bedoelde. Maar inderdaad, klinkt alsof ze misschien aan de drank/drugs zijn of gezondheidsproblemen hebben? Klinkt wel echt als een kutsituatie, maar ik zou er zelf denk ik niks over te durven zeggen
Tijdje geen nagellak op gehad en nagels waren mooi lang en sterk. Doe 1x weer wat op en meteen weer afbreken.
Ziet er niet uit nu, ga het er maar weer afhalen.
Vandaag lag een collega helemaal dubbel om zichzelf: âGELDT DIT DAN OOK VOOR ZWERVERS WOEHAHAHAâ
Ja echt fokking grappig dat er mensen zijn zonder dak boven hun hoofd. Hi-la-risch
Al die bedrijven en winkels die ineens leuk willen doen met vlogs en TikToks. Ik hoef echt niet de medewerkers van de HEMA of Appie voorbij te zien komen die dansen door de winkel hoor. Verkoop gewoon je shit en kom niet hip doen. En nee ik ben ook niet benieuwd hoe het achter de schermen aan toe gaat bij de fucking Xenos.
Sowieso vreselijk hoe deze mensen behandeld worden. Zag ook wat voorbij komen op insta dat politie ook via Social media grapjes maakt over hen. Heel naar!
Ik stoor me vooral aan het dakloos âwillenâ blijven. Is het inmiddels dan echt zo op orde dat er voor iedereen plek is?
Nope. En soms kost een nachtopvang ook gewoon een paar euro (weet niet of dat in coronatijd ook zo is), die ze niet altijd hebben. Maar komt ook wel voor dat mensen echt niet naar de opvang willen en liever op straat zijn.