Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Oeps! Ik maak er wel een spoiler van om verder leed te besparen :joy:

Het kan ook dat op die plek een magneet zit die je slaapstand triggert! Wat normaal moet gebeuren als je hem sluit.
Zoiets

Edit: oke ik zie nu dat je dit al door had excuus, mosterd na de maaltijd

2 likes

Wilde net beginnen aan m’n allereerste HelloFresh gerecht, zijn ze verdomme een ingrediënt vergeten :confused: wat een nutteloze box dit

Edit: oh en in de andere box zijn ze de walnoten vergeten?? Ook echt het duurste product, jezus

Jaaa dat was het dus! Helaas net te laat om mijn held van de dag te zijn, nu is een Tweakers-geek dat. :sunglasses:

2 likes

The masked dancer

Laatst geprobeerd met dat digitale label van de Zara te laten scannen (wat je dus eigenlijk zou uitprinten) en dat werkt niet helaas. Het scanautomaat print dan direct het verzendbewijs uit en dan heb je dus nog steeds geen label om erop te plakken :pensive:

Ik heb zoveel menstruatiepijn ondanks mijn aleve feminax, waarom bedriegt mijn lichaam me :persevere:

Ik mis de echte beautyblogs, waar nog swatches werden gepost van nieuwe nagellak en lipstick collecties. Alles wordt nu op YouTube gedaan, maar dan moet je naar een heel lulverhaal luisteren en kijken hoe zij hun nagels lakken.

IK WIL GEWOON DE KLEUREN EVEN ZIEN JA.

35 likes

Dit heb ik 1x gehad en heb direct een berichtje gestuurd toen ik de doos open maakte. Kreeg direct geld terug twv het ingrediënt. Al heb je er nu niks aan natuurlijk.

1 like

Ik heb niks tegen de avondklok en ben zelfs voor maar irriteer mij wel dat ik nu voor elke avonddienst (en draai minstens er vier/vijf per week) een formulier moet invullen naast het werkgever verklaring formulier die totaal niet geschikt is voor een onregelmatig rooster.

3 likes

Haha precies dit. Ik doe bereikbaarheidsdiensten dus 9 vd 10 ga ik het huis niet eens uit.

Jaaa vooral als het een ‘review’ is waar ze alleen maar over het product vertellen. Hallo ik wil zien hoe het werkt en wat het effect is. Echt jammer want vond de blogs vroeger altijd leuk om te lezen maar die vlogs kijken…mwah.

1 like

Een collega van me die om de twee woorden ‘inderdaad’ zegt. Soms ook aan het begin van de zin en dan heeft het nergens betrekking op. Het wordt te pas en te onpas gebruikt en ik snap dat niet. Je weet toch wel iets van de Nederlandse taal??!

2 likes

Al die mensen die op Facebook zeiken op parfumado omdat ze hun bestelling nog niet hebben. Kunnen ze dan echt niet zelf bedenken dat dit ‘probleem’ wel eens bij PostNL zou kunnen liggen? Ze moeten al een week wachten, schandalig :roll_eyes:

Je kan bij de eigen verklaring gewoon als periode ‘‘23 januari tot en met 10 februari 2021’’ invullen. Bij de werkgeversverklaring staat ook bij de vraag en antwoorden dat ze het het liefste zo specifiek mogelijk willen, maar dat het ook niet erg is als dat niet kan. Wij leveren een dienst op aanvraag en voor de collega’s die dat uitvoeren weten wij ook pas vrij kort van tevoren dat ze 's avonds moeten werken, dus we mogen dan gewoon 1 formulier invullen met de volledige periode en aangeven dat het om een onregelmatig rooster gaat. Voor de eigen verklaring vullen de werknemers dan ook de volledige periode in.

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv meubel, maar er zijn echt veel websites die geen ‘‘echte’’ foto’s van het meubel hebben, maar alleen een afbeelding die duidelijk met een computer is gemaakt.

1 like

Dat de site van AH vaak zoooo traag is.

1 like

Vind ik wel fijn met MAC lipsticks

Ik lees dit vaak, maar de andere kant van het verhaal: in beautybloggen zit geen geld meer, noch gratis producten. Als je niet minstens 3 keer per week post, gaan lezers nooit uit zichzelf naar je blog surfen. Waar ga je 3 keer per week over schrijven als je geen persmateriaal (dan heb ik het over persberichten, niet per se producten) krijgt? Juist ja dan moet je zelf op zoek naar HR beelden en de juiste info.
Sowieso, 3 keer per week posten neemt ongeveer 2 volle werkdagen.

Als je dan nog af en toe een comment zou krijgen op je blog, dan krijg je er toch nog íets voor terug, maar nee, iedereen wil gewoon de kleuren even zien :disappointed: Als ik naar mijn eigen statistieken kijk (beauty bloggen is voor mij een hobby), ik krijg ongeveer 5500 unieke bezoekers per maand waarvan letterlijk 99% via zoekmachines binnenkomt. Dat zijn dus allemaal mensen die een swatch of een review googlen en dan het venster weer dichtklikken. Natuurlijk, het is mijn hobby en niemand heeft om mijn blog gevraagd, maar weet dus dat ik hier (hoewel de info die ik post voor veel mensen nuttig blijkt) niks voor terugkrijg, en jaarlijks €60 betaal om mijn site online te houden.

Ik snap wel waarom bijna iedereen is afgehaakt haha.

Oké sorry, lange rant, en niks persoonlijk hoor maar het moest me effe van het hart. Moraal van het verhaal: volgende keer je snel een blog checkt, laat een comment achter. Gewoon een “thanks dit is precies wat ik zocht” is al genoeg om de dag van een kleine blogger te maken.

30 likes

Aaaah, ja ik begrijp het ook heel goed hoor! Vooral omdat het ook echt heel veel werk is. Maar het blijft wel heel erg jammer. Ik gebruik het inderdaad ook vooral voor de swatches. Gelukkig zijn veel kleuren ook op te zoeken via instagram, alleen daar worden echt duizend filters overheen gegooid.

@Vaiana bedankt, ik ga de blog even bekijken!

1 like

-weg

3 likes