-weg
-weg
Misschien kun je iets zeggen van ‘ik weet dat je nooit sorry zegt, maar ik wil wel dat je weet dat je me gigantisch gekwetst hebt met dat zinnetje en ik zit er al een tijdje mee’.
Verslijt hij z’n dagen op de veranda omdat hij je moeder mist/een daginvulling met haar mist/geen werk heeft? Vroeg me af of er meer achter zat.
Edit: Wat ik het aller irritantste vind aan mijn moeder is ook dat ze nooit sorry zegt, maar altijd iets van ‘ik bedoelde het goed!’. En dat moet dan maar genoeg zijn. Zo vaak over gepraat en ze doet er niks mee. Loslaten lukte toen ik thuis woonde ook niet, want het kwam natuurlijk telkens terug. Uit huis gaan kan heel verlichtend werken wat dat betreft.
Dankje, ik denk dat dat idd een goede middenweg is. Want ik heb het zelf lastig met het zwijgen, ik wil graag terug praten. En zo weet hij idd dat ik er echt mee zit.
Waarom hij zoveel in de veranda zit, geen idee. Ik denk een soort escapisme aan het volwassen (werk-)leven. Ik denk ook dat onze band terug beter wordt als ik uit huis ga, want die was voorheen altijd heel goed.
Wat een heftige situatie. Een fles per dag is écht veel, ik denk dat je dan toch al wel van een verslaving kan spreken. Hebben jij en je vader dezelfde huisarts? Want dan zou ik dat ook een keer met hem/haar bespreken.
Ik ga zo met een vriendin afspreken, maar zij komt altijd optijd, zo irritant!!!(en ja ik ben zelf een te laat komer)
Zoveel meer honger na een dag kantoor dan een dag thuiswerken. Terwijl ik niet meer kcal verband.
Dat mijn andere oog nu ook al ontstoken is geraakt, de andere was net weer hersteld
Presentatoren en andere TV persoonlijkheden die programma’s vullen met speculaties over kijkcijfers. Vandaag nog:’ zal de avondklok tot hogere kijkcijfers leiden?’
Alsof dat ook maar iemand interesseert? Dit is alleen maar interessant voor de TV makers zelf. Vind het zo elitair om te denken dat de kijker, ‘het gewone volk’ kijkcijfers fascinerend zal vinden.
Lekker belangrijk!
Hahaha wat een heerlijke ergernis dit
Bezichtiging gehad. Was super mooi en leuk huis. Nog even een zwangerschap gefaket voor een soort Josef en Maria style verhaal. En nu wachten of we door de screening komen als we maandag 10000 formulieren en kopieën hebben ingeleverd
Dat je een topic niet ‘opnieuw’ kan lezen! Soms wil ik een topic waar ik de eerste keer meestal vluchtig doorheen lees een tweede keer goed lezen. Haha deze struggle op de zaterdagochtend
Huh, waarom kan dat niet? Je kan toch gewoon terugscrollen?
Als zelfs kinderen gaan huilen wanneer je met Sander S trouwt weet je dat het foute boel is toch?
(Oké kinderen huilen snel, maar ik bedoel: dat ze zich bewust zijn van de treurige situatie…)
Mensen die op de deur of op het raam kloppen in plaats van aanbellen. Of nog erger, aanbellen en daarna kloppen. Die bel zit er niet voor niets. Ik hoor het echt nooit als iemand klopt en meestal gaan ze dan voor het raam kloppen. Deurbel doet het prima en valt goed op, dus ik snap echt niet waarom mensen zo kut gaan kloppen.
Soms heb je ook van de vrouwen die met hun ring kloppen. En ik haat dat geluid, echt vreselijk, het is zo scherp en gaat door merg en been. Krijg nu alweer rillingen als ik eraan denk
He? Ik dacht echt gelezen te hebben dat je ging trouwen misschien zegt dit iets over mijn onderbewuste verlangens…
Het restaurant waar ik letterlijk iedere week bestel (hetzelfde) heeft dus een van die gerechten van de kaart gehaald. Er zit rode pesto en mascarpone in (lijken me ingrediënten die elk Italiaans restaurant altijd wel heeft) dan zou ik voor mijn vaste klanten dat gerecht gewoon maken maar nee het staat niet meer op de take away kaart zeiden ze net. Echt wil je geld verdienen of wil je moeilijk doen
Ja dat wel. Maar stel ik lees weer een topic waar bijvoorbeeld 1000 berichten in staan dan kan ik niet halverwege stoppen en een volgend moment weer verder gaan