Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Zelfde probleem. Alleen de voetstappen door het huis hebben dan een andere print. M’n huisschoenen zijn ook nog nooit buiten geweest

Maar misschien kan ik wel deze kopen ja: afbeelding

Misschien heeft je cv ketel een storing. Soms kan het helpen om deze dan even te resetten, zo klaar :).

1 like

Die pannenactie van de AH. Dan voelen ze gratis ofzo? Terwijl ik nu volgens mij al 100 euro heb uitgegeven aan pannen, wat ik normaal nooit zou doen. Maar nu heb ik toch écht nog een kleine koekenpan nodig om een eitje in te bakken.

12 likes

Nee ik ben net weer thuis. Dus ga nu maar even er naar kijken. Want ik heb het gevoel dat mijn verwarming het ook niet doet :sob:

@anon44972210 ik had een ionische storing. Vriendin van mij werkt voor een ketel storing dienst (kies je vrienden wijs) en die heeft mij er doorheen gelopen. Ik heb weer warm water en verwarming!

9 likes

Aaah wat fijn!!

1 like

Jaaa ik ga gelijk weer even douchen.

1 like

De radioreclame van Cif:
‘…werkt op alle gebruiksoppervlakTen.’

1 like

Ohhh dat is zo’n heerlijk gevoel om dan weer lekker te kunnen douchen. Geniet je er 20 x keer meer van

1 like

Ja, soort FOMP krijg ik van die actie. Die pannen zijn overigens wel echt heel chill, heb die mini koekenpan al gebruikt om apam balik (soort Maleise pinda pannenkoekjes) te maken en was echt top.

1 like

Nou echt hoor! Heb gelijk ook mijn haar nog een keer gewassen. Dat was vanochtend met koud water ook geen pretje :joy:

Ja die kleine is top. Bak er nu m’n eitje in of vegavlees.

2 likes

Al die demonstranten zonder hersencellen
Mensen die bij de supermarkt NÓG STEEDS NIET de pijlen voor in en uit snappen. Heb gisteren echt uitgeroepen tegen iemand 'ZO MOEILIJK ZIJN DIE PIJLEN TOCH ALLEMAAL NIET. SCHELE. "

Schele had niet gehoeven maar was er helemaal klaar mee

14 likes

Ja nu heb ik hem zeker weten nodig dus :upside_down_face: @ZusjevanJoost

2 likes

Haha dit is juist wat wij hebben afgesproken met mijn ouders… scheelt richting de deur lopen😅. Ze bellen wel altijd voor ze willen komen/weten dat ze niet onverwachts voor de deur moeten staan. Misschien is dat eigenlijk wel het verschil.

Mocht je toch nog puf hebben: de meeste supermarkten hebben dat wel. Soms bij de servicebalie
En je kunt natuurlijk ook van tevoren even bellen zodat je niet voor niks gaat! :grin:

1 like

Dat ik maar liefst 0,005% (!!!) korting krijg van de Belastingdienst als ik m’n voorlopige aangifte in één keer betaal ipv in 11 termijnen. Jezus fucking gieren.

17 likes

Ik zou het denk ik relaxter vinden als ze gewoon naar binnen zouden komen zonder aan te bellen (wel als we weten dat ze komen uiteraard) want door het aanbellen stop ik altijd met wat ik aan het doen was en loop ik al richting de deur en dan staan zij al in de hal. Dan ben ik gewook gelijk al geïrriteerd (is ook niet veel voor nodig…)

Dat overal de kaarsjes uitverkocht zijn.
En in de online winkels je verzendkosten moet betalen.

Action heeft vast een levensvoorraa… oh wacht :sob::sob::sob::sob::sob:

4 likes