Ik heb een body gekocht omdat ik vaak een koude rug had en daar pleuris chagrijnig van word, maar de body die ik online heb besteld heeft geen knoopjes aan de onderkant. Dus nu moet ik die body steeds naar de zijkant schuiven als ik naar de wc moet, met het risico dat ie mid-stream alsnog verschuift en ik die body nat plas óf me helemaal uitkleden en met blote tetten op de wc zitten
Een of ander joch van mn basisschool reageerd nu ineens " Nee he niet jij ook al"
Op mn culture not costume post.
Want over dat carnaval gedoe is echt overdreven daar moeten ze echt mee ophouden."
Heb gezegd dat ik het daar wel mee eens ben. Met carnaval moeten ze echt ophouden. Raar feest
Zeg maar dat er een reden is dat de helft van Nederland geen carnaval viert
Ik heb hem gezegd dat hij echt bij de verkeerde komt klagen. En een paar dingen waar hij zich in mag verdiepen als hij het dan niet snapt. Maar hij snapte wel wat ik bedoel maar ´Net zoals dat zwarte piet gedoe was dit echt onzin´
Ehh…
Oh hij komt nu met nog meer onzin zoals dat die demostranten toen echt een dikke middelvinger naar de zorg hadden… Eh heb jij half wit nederland die dikke schijt hebben niet gezien… Deze gozer gaat echt op de block doeii
Waarom is de vega optie bij een gemiddeld restaurant 9 van de 10 keer een fucking quiche, zo boring man. Het is 2021 joehoe
Ik had van die koeken en cinnarolls gekocht online bij een bakkerij in de buurt. Was voor 20,- en het was eigenlijk allemaal gewoon niet lekker? Echt zonde van mn geld. Dus nu staan er twee van die dozen in mn keuken en het is confronterend.
We wonen nu in een ruim appartement met maar een slaapkamer. We willen een extra slaapkamer en zoeken een nieuw appartement. Maar alle appartementen in de omgeving zijn qua oppervlakte kleiner met meer kamers en twee keer zo duur. Dan ga ik er dus op achteruit. Hoe moet je in hemelsnaam een huurhuis vinden in de vrije sector?!
Kun je iets met kamerschermen oid doen? Of moet het een echte extra kamer zijn?
Mijn ouders hebben eens een muur en deur in een mega grote slaapkamer gezet. Maar dan moet je wel via die kamer de gang op. Was wel echt perfect zonder schade te verwijderen.
We zouden in de toekomst een kindje willen. Dus liefst echt eigen kamertje. Zie kamerschermen alleen als optie voor in het hele begin. Maar dan zouden we dus alsnog moeten verhuizen. Dus dan liever nu iets vinden.
Als je qua ruimte uitkomt zou je een muurtje kunnen plaatsen, is niet een enorm grote of dure klus als de dikte niet uitmaakt.
Maar vaak kom je dan niet uit dat beide kamers een raam hebben.
Also yes de woningmarkt is fuckedup.
We hebben teveel spullen, en opbergruimte tekort.
Ik heb ook moeite met weggooien. Maar erger mij aan al die spullen en kastjes die zo vol staan.
We gaan nog verder zoeken. Maar realiseer me dat ik met dit appartement super geluk heb qua oppervlakte en prijs. Overwegen nu om de grootste ruimte anders in 2 te splitsen. Of de kleinere ruimte op te delen met van die verdeel panelen op een gordijnrails.
Dat het zo hard gevroren heeft dat mijn auto niet meer start en laag ijs op ligt waar je u tegen zegt en 20 min te laat was op een belangrijk ziekenhuis afspraak. Gelukkig kon een familielid mij alsnog brengen en nu in de wachtruimte zit. Voortaan nog eerder vertrekken, uit het raam kijken om te zien of het gevroren heeft en tijdig de ruiten krabben en dan maar hopen dat de auto start.
Precies zoals ik al gedacht had is mijn vriend weer mega traag met het aanleveren van alles wat we nodig hebben voor de makelaar. ZOOOOO IRRITANT.
Ga je samenwonen?
Ja als hij een beetje mee zou werken misschien wel!!
Dat de vaatwasser niet meer aan gaat en ik alle afwas van gisteren met de hand sta af te wassen. En het ook nog eens mijn eigen schuld is; ik klom op het aanrecht om iets uit het bovenste kastje te pakken, en bij het naar beneden springen ‘trapte’ ik de programma-knop eraf. En dat er woensdag pas een monteur komt. En me dit ook weer tientallen euro’s gaat kosten
Fijn startmotor van de auto kapot. En kreeg net een mailtje van een onbekende autogarage die met mijn kenteken een account heeft aangemaakt wtf?! En kennelijk ook mijn e-mail adres weet. Nvm mysterie opgelost.
Ik kan ineens niet meer inloggen op de AH website.