Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik wil leuke hangplantjes kopen maar online zijn ze of mega duur of alleen in de winkels te verkrijgen maar die zijn dus dicht. Ugh

1 like

Aan mensen in de AH die niet weten dat het groente en fruit op alfabetische volgorde staan voor je sticker bij de weegschaal. Zitten ze eeuwig te zoeken naar tomaten nou jemig gewoon 3e pagina oke!!!

35 likes

:exploding_head:. Sorry @ alle mensen die ooit op mij moesten wachten omdat ik dit nu pas ontdek.

42 likes

Oke ik verhuis even naar dingen waar je pas later achter kwam :open_mouth:

1 like

Nu al zin om morgen iets af te wegen om 't met eigen ogen te zien

4 likes

Hahah jemig guys dat is toch super logisch

1 like

Ja, gewoon nooit over nagedacht. Kijk altijd naar de plaatjes! Net zoals de kruiden op alfabetische volgorde staan, klikte ook pas later.

5 likes

Hmm zit nu te denken hoe het bij de Jumbo zit. In elk geval heb je eerst een scherm waarbij je moet kiezen tussen groente of fruit. Bij de Ap staat alles door elkaar toch?
Ga het binnenkort checken

Ik vind die van Maza nog wel meevallen!
Die van de lidl is echt niet te doen, dus begin daar niet aan.

Hahaha ja die had ik dus vandaag blegh viel al uit elkaar toen ik er naar keek

1 like

Net als dat mensen niet snappen dat de kruiden ook op alfabetische volgorde staan, waaronder ik, tot voor kort :sweat_smile:

Wanneer bij het autorijden één of andere aso uit een zijstraat nog snel even komt invoegen waardoor je vol op de rem moet. Dan lijkt diegene super gehaast maar gaat dan vervolgens wel aan 20 km/per uur rijden. Ik kan mij hier zo aan ergeren :face_with_symbols_over_mouth:
Kan het dan toch niet laten om bij het inhalen even die persoon aan te staren

3 likes

Normaal vind ik het chill om bij series een aflevering per week te kijken, want dan hou ik het langer vol. Maar serieus… zo kut dat ik nu op een nieuwe aflevering van WandaVision moet wachten. Het wordt net spannend!
:sob:

3 likes

Zooo echt hè, en ze zijn ook zo kort! Ik wil gewoon de hele serie bingen :sob:

1 like

Joost ducking Eerdmans bij Jinek

3 likes

Hij zit er best vaak (nu voor 3e x in elk afgelopen maanden) met Amerikaanse verkiezingen, aftreden kabinet

Ik hoop dat 1 van de Peters hem eens kapot maakt tijdens een gesprek. Die man verdient geen zendtijd op prime time. Wat een nonsens en onzin en dooddoeners verkondigt die man

Ik dacht ook waarom nodigen ze hem uit???(Misschien zodat Peter P grappen over m kan maken?)
Maar vind het wel een beetje nice dat ie tegen Peter R in gaat (over dat dit komt omdat mensen boos zijn omdat het vaccineren lang duurt).

Grappig dat Peter P nog de meest logische dingen zegt in dit gesprek :thumbsup:

2 likes

Ik heb een oude ipad uit 2012 die het eigenlijk nog prima doet maar ik kan van steeds minder apps gebruik maken. De youtube app kon ik al een tijdje niet meer updaten maar nu kan ik ook niet meer de oude versie gebruiken :neutral_face: In safari youtube filmpjes afspelen werkt toch minder goed

Heb morgen ochtend een afspraak met een vriendin maar ze appt altijd zo laat terug en ik wil weten hoe laat we afspreken zodat ik als control freak dat kan voorbereiden in mijn hoofd en met de wekker zetten etc. Ik ervaar hierdoor echt gewoon stress en die controle van mij wordt steeds erger en ik snap er niets van. Wil gewoon weer YOLO leven

8 likes