Ging het net uittesten en zie helaas alleen vind ik leuk staan.
Het is wel gedeelde eer die die met Kader met z’n koffieboek heeft verdiend
O ja op de site is het iets anders, maar heb even in de app gekeken en daar lukt het me ook. Als je dan kort (!) klikt op vind ik leuk dan verdwijnt je like! Als je hem iets langer ingedrukt houdt verschijnen idd die icoontjes met hartjes etc allemaal, maar als je meteen weer loslaat gaat ie weg.
Yes het is gelukt, super bedankt!!
Haha jeej!
Het huis van de moskee is mn lievelingsboek ooit
“Wat wil je voor je verjaardag?”
Mens, ik ben pas midden maart jarig. Leave me alone!
Fok al die oude mannen, buiten de leeslijst van de middelbare is er echt nog veel moois hoor.
Dit is mijn favo gifje hahaha
Zit een chick in mn koor en ze zingt ALTIJD de verkeerde stem. Gewoon wat ze het makkelijkst vindt (dus vaak de lead). Bizar dat ik me hier zelfs aan kan ergeren via zoom. Zing gewoon je eigen balk
Volgens mij kun je bij Zoom andere mensen ook muten
Ik kan dit bevestigen en diegene krijgt er volgens mij ook geen melding van
Jaaa dat doen we ook. Maar ik zie dr gewoon verkeerd zingen (want we zingen dezelfde stem) hahaha ze is duidelijk mn BEC
rtl7 meer voor mannen
En uit de vergadering gooien hehe
Oh nee wat is er gebeurd als je het wil zeggen? In ieder geval heel veel sterkte en ja het zuigt zo
aaw niet leuk zeg, hoop dat jullie er uit komen. Snap dat je je nu helemaal even opgesloten voelt
ik heb gewoon nog niks gekocht van mijn salaris. Ik dacht ohh als je dat huis misschien krijgt, kun je wat woon dingen shoppen. Maar niks staat me aan. Zo’n leeg onbestemd gevoel
Bij mij is het vaak zo dat ik even wat tijd nodig heb om aan iets nieuw te wennen. Hoe fijn het ook is of hoe goed het besluit ook was. Voor jou misschien ook?
Over een paar dagen of wat langer voelt het vast al anders en krijg je misschien wel zin om na te denken over kleuren of leuke spullen.