Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Nog nooit last gehad hiervan! Heb dit al eens gepost maar koop in godsnaam een zwart-wit laserprinter en niet zo’n domme kleurenprinter met 4 kleuren cartridge waardoor je geen zwart uitdraaitje kan maken omdat je magenta op is ofzo
1000 pagina’s printen en toner is echt 30 euro. ik print dusdanig weinig dat ik in 10 jaar nog maar 1x die toner heb moeten vervangen

en ik print bijna nooit maar hij doet het altijd als ik hem nodig heb :+1: :+1: love my printer

5 likes

Je kan er ook niet last van hebben, want je hebt een laserprinter! Die werkt niet met inkjetcardridges en dus ook niet met spuitmondjes die kunnen opdrogen. Laserprinter is inderdaad echt een veel betere investering tenzij je kleuren moet printen.

Ik had gisteren een muggenbult. Dacht eerst dat het misschien iets anders was maar vandaag zag ik de mug naast me in de wc. En nu heb ik er nog één.

Huh, het is toch maart 2020???

15 likes

Ja ergens verwacht ik nog steeds dat ik zometeen wakker word en het 18 maart 2020 is en dit een vet realistische nachtmerrie was.

10 likes

Collega vanochtend: project dinges heeft maandag een deadline en omdat jouw werkzaamheden daar invloed op hebben, is jouw deadline voor x vandaag.

Gdvrdmm! Ik sluit nu pas mijn computer af. Mijn laatste maaltijd was mijn ontbijt. En de enige paar minipauzes waren paniekzoektochten naar vacatures met het idee vandaag nog ontslag te nemen. Communiceer ff eerder zeg :mad:

2 likes

53 likes

En dan zijn er mensen verbaast dat mensen scheef gaan huren in de sociale sector. 🥲

16 likes

Ik had zo’n trek net in de maccie maar de drive is natuurlijk dicht :cry:. Dus nu heb ik bladerdeeghapjes in de oven gegooid, hopelijk word ik niet teleurgesteld.

Dit soort geneuzel.

5 likes

Alle puisten op m’n kin ineens :mad:

Heb amper een mondkapje op gehad dus zal wel zijn omdat ik ongesteld moet worden deze week

Wilt u een te kleine en belabberde woning huren waarvoor veel te veel wordt gevraagd? Gelieve dan eerst even uw linker nier te verkopen op de zwarte markt in China.
Wilt u een huis kopen? verkoop uw rechter nier ook maar op de zwarte markt.

Ja het zit diep.

9 likes

Ik was tegen een vriendin aan het zeuren over de woningmarkt naar aanleiding van een artikel in het NRC. Blijkt dat zij en haar zussen ook twee extra huizen bezitten en daarvan hun eigen huur betalen. Dat zag ik zo niet aankomen.

16 likes

Ik snap dit gewoon niet. Wat moet er in dit land gebeuren voordat we eindelijk eens van de VVD af raken? Het hele land gaat naar de klote en nog denkt iedereen jaaaaa lekker rechts stemmen op onze popie Mark.

24 likes

Ik zou de kliklijn bellen /s

2 likes

Vreselijk hè? We zitten echt nog jaaaaren vast aan Rutte en het slappe beleid van de VVD.

4 likes

Misschien op de buurtapp zetten dat je een printer hebt? Papier schijnt er dan doorheen te vliegen!

28 likes

Hebben ze bij de AH!

1 like

Ik heb het laatst nog in de supermarkt gekocht.

1 like

bruh