Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Kleine lettertjes:
De servicekosten à 6,20 zijn een vergoeding voor de rechten die wij moeten betalen voor het wachtmuziekje waar jij naar mag luisteren wanneer je ons tevergeefs probeert te bereiken, want we nemen nooit op en komen ook zeker geen onderhoud doen als je dat vraagt. Tevens vragen wij een tegemoetkoming voor de sleuteloverdracht in de vorm van uw eerstgeboren zoon.

11 likes

Sommige laadpalen voor elektrische auto’s staan op maps aangegeven, terwijl ze op een privé bedrijventerrein of op een privé oprit staan. Daar kun je toch niks mee.

En gister echt een verschrikkelijke dag gehad (depressieve gevoelens gemengd met pure paniek en vermoeidheid). Doen 2/4 laadpalen waaraan ik wil staan het ook nog eens niet. Dus met 5% accu doorrijden naar de volgende telkens. Heb echt een complete mental breakdown incl janken aan de telefoon gehad terwijl ik in de auto aan zo’n lader stond.

1 like

Gister werd ineens gemeld dat vandaag een nalevering komt voor de badkamer. Wordt verwacht dat je maar thuis bent. Geven ze niet eens een tijd blok op. Nu zit in al de hele tijd te wachten. Terwijl ik nog wil wandelen en boodschappen moet doen.

En als je met ze belt dan zeggen ze ja de aannemer is die dag aanwezig, als of die jongens hier de hele dag gaan zitten wachten op 1 onderdeel. En volgende week weer zodat ze de toilet kunnen ophangen.

Je kunt proberen de cadeaubonnen te verkopen op wissel punt nl. Dat is een betrouwbare site, maar je moet wel een marge van het bedrag aan hen afstaan (je kunt van tevoren zien wat je ervoor krijgt). Via die site kun je ook evt een nieuwe bon kopen met 5-10% korting om make-up mee te kopen (er worden dagelijks nieuwe bonnen toegevoegd). Misschien is dat iets?

1 like

Auto is al 1 dag langer bij de garage dan de afspraak was. En ze hadden geen vervangend vervoer :exploding_head: mocht de auto van mijn moeder lenen gelukkig maar dat is een schakel auto. Vreselijkkk wat een gedoe

Godver mijn vriend is positief getest voor covid (niks aan het handje we voelen ons allebei gewoon mild verkouden) en ik moet mezelf dus ook zo snel mogelijk laten testen maar ik krijg geen enkele huisarts aan de lijn.

Edit: lol eindelijk gelukt, ik kan me woensdag laten testen, maar 10 dagen na de start van mijn symptomen :thumbsup: (Omdat mijn symptomen verwaarloosbaar zijn moest ik wachten op de resultaten van mijn vriend, maar zijn eerste test op maandag zijn ze kwijtgespeeld dus moest hij gisteren opnieuw getest worden.)

Edit 2: lol nvm ik moet blijkbaar twee keer getest worden en ze hebben me per ongeluk de code voor de tweede test doorgestuurd. Wat een aanfluiting weer hahaha.

Waarom is voorverpakte falafel zo tering droog. Trouwens, eigenlijk alle falafel. Hoe eten mensen dit, ik kan het alleen aan met knoflookyogurtsaus en augurk

4 likes

Ik wil leuke hangplantjes kopen maar online zijn ze of mega duur of alleen in de winkels te verkrijgen maar die zijn dus dicht. Ugh

1 like

Aan mensen in de AH die niet weten dat het groente en fruit op alfabetische volgorde staan voor je sticker bij de weegschaal. Zitten ze eeuwig te zoeken naar tomaten nou jemig gewoon 3e pagina oke!!!

35 likes

:exploding_head:. Sorry @ alle mensen die ooit op mij moesten wachten omdat ik dit nu pas ontdek.

42 likes

Oke ik verhuis even naar dingen waar je pas later achter kwam :open_mouth:

1 like

Nu al zin om morgen iets af te wegen om 't met eigen ogen te zien

4 likes

Hahah jemig guys dat is toch super logisch

1 like

Ja, gewoon nooit over nagedacht. Kijk altijd naar de plaatjes! Net zoals de kruiden op alfabetische volgorde staan, klikte ook pas later.

5 likes

Hmm zit nu te denken hoe het bij de Jumbo zit. In elk geval heb je eerst een scherm waarbij je moet kiezen tussen groente of fruit. Bij de Ap staat alles door elkaar toch?
Ga het binnenkort checken

Ik vind die van Maza nog wel meevallen!
Die van de lidl is echt niet te doen, dus begin daar niet aan.

Hahaha ja die had ik dus vandaag blegh viel al uit elkaar toen ik er naar keek

1 like

Net als dat mensen niet snappen dat de kruiden ook op alfabetische volgorde staan, waaronder ik, tot voor kort :sweat_smile:

Wanneer bij het autorijden één of andere aso uit een zijstraat nog snel even komt invoegen waardoor je vol op de rem moet. Dan lijkt diegene super gehaast maar gaat dan vervolgens wel aan 20 km/per uur rijden. Ik kan mij hier zo aan ergeren :face_with_symbols_over_mouth:
Kan het dan toch niet laten om bij het inhalen even die persoon aan te staren

3 likes

Normaal vind ik het chill om bij series een aflevering per week te kijken, want dan hou ik het langer vol. Maar serieus… zo kut dat ik nu op een nieuwe aflevering van WandaVision moet wachten. Het wordt net spannend!
:sob:

3 likes