Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Zooo echt hè, en ze zijn ook zo kort! Ik wil gewoon de hele serie bingen :sob:

1 like

Joost ducking Eerdmans bij Jinek

3 likes

Hij zit er best vaak (nu voor 3e x in elk afgelopen maanden) met Amerikaanse verkiezingen, aftreden kabinet

Ik hoop dat 1 van de Peters hem eens kapot maakt tijdens een gesprek. Die man verdient geen zendtijd op prime time. Wat een nonsens en onzin en dooddoeners verkondigt die man

Ik dacht ook waarom nodigen ze hem uit???(Misschien zodat Peter P grappen over m kan maken?)
Maar vind het wel een beetje nice dat ie tegen Peter R in gaat (over dat dit komt omdat mensen boos zijn omdat het vaccineren lang duurt).

Grappig dat Peter P nog de meest logische dingen zegt in dit gesprek :thumbsup:

2 likes

Ik heb een oude ipad uit 2012 die het eigenlijk nog prima doet maar ik kan van steeds minder apps gebruik maken. De youtube app kon ik al een tijdje niet meer updaten maar nu kan ik ook niet meer de oude versie gebruiken :neutral_face: In safari youtube filmpjes afspelen werkt toch minder goed

Heb morgen ochtend een afspraak met een vriendin maar ze appt altijd zo laat terug en ik wil weten hoe laat we afspreken zodat ik als control freak dat kan voorbereiden in mijn hoofd en met de wekker zetten etc. Ik ervaar hierdoor echt gewoon stress en die controle van mij wordt steeds erger en ik snap er niets van. Wil gewoon weer YOLO leven

8 likes

Oh ik herken dit zooooo erg!

2 likes

Ik heb dat ook met mijn oude iPad gehad. Ik ben toen naar de App store gegaan en dan naar aankopen en dan op YouTube drukken, dan staat er of je de laatste versie wil downloaden, dan downloadt die als het goed is de versie die nog compatible is met je iPad.

1 like

Toen Ch!pz kwam met dat nummer Ch!pz in black zongen ze ‘chipz is back we are back in black’ en ik snapte er toen helrmaal niks van toen ik dat op tv zag want ik had nog nooit van chipz gehoord? Wie waren ze? Hoezo zijn ze terug? Terug van wat? En ik ben er nog steeds boos om als ik eraan denk.

33 likes

Hahaha dit had ik toen ook, snapte het niet. Maar ik heb toen volgens mij gewoon bedacht dat zij dom waren, en toen had ik rust in m’n hoofd erover :rofl:

1 like

Voor mij ook heel herkenbaar! Ik haat het als ik iets met iemand afspreek en diegene last minute pas laat weten hoe/wat/waar/wanneer

1 like

Godver ik las dit misschien 10 min geleden. En nu heb ik dit nr in m’n hoofd.

3 likes

mijn oude buurmeisje had dit toen ook, op de een of andere manier was ik op dat punt al onverschilliger, boeit mij nul.

Dat Touch ID niet meer werkt op mn MacBook sinds Big Sur. Sowieso Big Sur🖕🏼

Kut gemeentelijke heffingen die ieder jaar weer duurder zijn

10 likes

Ja, jeetje, kreeg net de aanslag. €80 hoger dan vorig jaar.

oh man echt geen zin in die rekening :sob:

Ja ik ook betaal nu 1000 euro per jaar huilen

Elke jaar vergeet ik die gemeentelijke heffingen, tot dat de brief komt. :sob:

3 likes