Dat is al lichtelijk beschamend, die canesten gyno verpakkingen vind ik nog gênanter om te halen (werkt ook nog eens voor geen meter).
Succes!
Dat is al lichtelijk beschamend, die canesten gyno verpakkingen vind ik nog gênanter om te halen (werkt ook nog eens voor geen meter).
Succes!
Ahw ook dat nog! Wat dat betreft zou ik je huisarts vragen of hij een receptje wil uitschrijven voor een crème tegen vaginale schimmel. Werkt veeel beter dan een ei/crème van de drogist.
Dit heb ik ook vaak met periodes. Gaat bij mij alleen weg met hormoonzalf. Ik zou even je huisarts vragen voor advies.
Sinds ik elke dag cetrizine slik (al paar jaar) komt het bijna niet meer terug. Even afkloppen meteen
Hahaha ik voel je pijn. Heb dit ook eens gehad. Voelde me ook echt vreselijk toen. Maar was allemaal heel snel opgelost
Heel dankbaar
dat ik niet in het ziekenhuis aan de beademing lig hoor maar nu mag 't wel voorbij zijn met mijn coronaklachten. Er zit een fucking vervelende kriebel in mijn neus/voorhoofdholte waardoor het constant voelt alsof ik op het randje van een harde nies sta maar er gebeurt niks
Al die reclames waarin wordt gezegd “juist nu” of “vooral nu” man man man
“In deze tijd(en)”
Mijn vriend heeft de akelige gewoonte om de spatels/lepels die hij gebruikt tijdens het koken, na iedere keer roeren in de pan zo KEIHARD ‘droog’ (?) te tikken op de rand van de pan. Dat hoeft niet zo hard vriend!!!
Thuisbezorgd is al 10 maanden bezig hiermee!
Dat is de chip die ze bij de test hebben geïmplanteerd, even je WiFi op 5GHz zetten dan is het over!
Altijd als ik dingen op marktplaats zet en ik heel veel berichten krijg/er veel op wordt geboden denk ik hmmm misschien moet ik het toch maar houden
“Deze gekke tijden”
Sorry, vergeten te reageren, maar in stel je persoonlijke vraag gaat het er nu ook over dus moest er weer aan denken. Wat een boek moet eerlijk zeggen dat het me wel greep en dat ik het knap in elkaar vind zitten. Maar hoe verder ik bij het einde kwam, hoe ongemakkelijker ik me er bij ging voelen. Voelde me gewoon een beetje vies toen ik het uit had, denk niet dat ik deze snel ga vergeten haha. Wat vond jij er uiteindelijk nog van?
Ik zou hem een x keihard tikken met een lepel.
Waarschijnlijk ben je al geweest, maar misschien een tip voor de volgende keer: sommige Etos-filialen hebben tegenwoordig een zelfscankassa.
Dat de avondklok eerder wordt opgeheven dan dat minderjarigen (middelbare school) weer naar school toe mogen.
De vanille skyr van de AH zit vol suiker. Die van de Lidl heeft geen toegevoegde suiker en is ook nog eens veel lekkerder. Volgende keer maar weer verpakkingen bestuderen.
dat ik mijn maandbedrag van mijn nieuwe energieleverancier niet kan wijzigen? Vind dat echt super kut, hallo, neem mijn extra geld! Ben echt in staat weer over te stappen als dit echt niet kan
Er zijn toch veel besmettingen onder de jeugd? Ik vind het wel logisch dat zij nog niet naar school mogen, maar wat mij betreft hoeft de avondklok ook niet alweer worden opgeheven. Want we zitten wel in een mooie daling van het aantal besmettingen, dus het heeft wel zin denk ik dan.
Ooit, als ik dictator ben van dit land, komen er lijfstraffen en eeuwige jeuk te staan op het veroorzaken van geluidsoverlast.
Intense haat aan mijn bovenburen.