Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Grrrrrr ik wil wandelen maar nu zijn die tering buren aan het verhuizen en kan ik niet naar buiten zonder meteen kennis te moeten maken en daar heb ik echt geen zin in. Ze staan al 10-0 achter, klojo’s.

Doe alsof je aan het bellen bent en geef een verontschuldigende blik

Ohhh goeie

1 like

Wow en das dan nog zonder svhw?? Huilen zeg :sleepy::sleepy:

Spuitelf maar er zit ook een zoekfunctie, die gebruik ik altijd omdat ik geen zin heb lang te zoeken.

Waarom is de Too Good To Go app zo vreselijk? De notificaties staan AAN maar alsnog krijg ik geen melding van beschikbare boxen waardoor ik altijd achter het net vis😒

1 like

Dat dit soort broeken geen succes zijn als je 1.65 bent met veel heup en bil :fu:t4:

15 likes

Ja, gelukkig zetten ze tegenwoordig vaak modellen met verschillende vormen in om de broek te showen. Weet ik ook gelijk dat dit soort modelletjes echt alleen leuk staan als je maar 34 of kleiner hebt en hele smalle benen, heupen en billen.

Ja, dat is wel handig. Overigens moet iedereen lekker dragen wat ze zelf willen maar ik vind het bij mezelf minder leuk staan.

1 like

Omg doet me denken aan deze bij Zara:

Fijn dat ze eens een rondere vrouw laten zien maar toeval is het niet dat ze een stretchy, oversized jurk draagt want jeans heeft Zara volgens mij niet groot genoeg. (Ik moet een 44.)

2 likes

DIT :sob: deze week 6 van zulke broeken besteld, verschillende modellen om te passen nou ze kunnen allemaal retour

1 like

Vallen die maten voor jeans daar sowieso nog steeds klein? Ik kon mezelf jaren geleden niet eens in de grootste maat krijgen terwijl ik toen ik 40 had.

En dan nog een ergernis n.a.v. een aankopen post van @MeGusta:

Broeken waarbij dit soort scheuren op je schenen of enkels hangen als je onder de 1.70 bent.

10 likes

Ik las toevallig vlak voor ik deze aankoop postte net je ergernis hier haha. Moet zeggen dat ik ook mijn twijfels heb aangezien ik maar 1.67 m ben. Who knows :crazy_face:

Edit: ik was te snel met typen

1 like

Ik had iets gratis weggegeven via marktplaats krijg ik maar vier sterren.

22 likes

jurk is wel leuk maar ik zou zeker weten dat je de randjes van je onderbroek, kuiltje van je navel en tepels + bh erdoorheen ziet.

4 likes

Ze draagt 100% zeker ook shapewear, dat doet het chille van de outfit ook volledig teniet.

1 like

Nee dat van die gmo snap ik ook niet waarom het erg zou zijn. Lijkt me juist handig en nuttig en “natuurlijker” om dingen in de basis aan te passen dan met meer water en meer bestrijdingsmiddelen

1 like

Neuh, had wat sneller gekund misschien maar ik had als feedback ‘reageert snel’ 🥲. Ben nog helemaal naar buiten gelopen omdat het moeilijk te vinden is hier.
Achja, ik verkoop verder toch nooit iets op mp dus waar maak ik me druk om :joy:

1 like

RUDE

1 like

Om de een of andere reden ben ik gezegend met de gave om laptops na een jaar kapot te laten gaan. Eerst mijn HP die buiten de garantie kapot ging, toen mijn MacBook waarvan de harde schijf kapot ging en nu weer mijn HP die gelukkig binnen de garantie een kapotte accu heeft :expressionless:
Ik neem later een gewone PC ipv deze onzin