Probeer dit eens, ik had hetzelfde probleem:) https://www.iculture.nl/nieuws/macos-big-sur-11-1-bug-wachtwoord-touch-id/
Omgggg dit wil ik volgend weekend!!!
Ik heb het juist andersom. In dat ronde stuk zit sowieso bijna geen kaas dus wat heb je er dan aan
Ik wil ze het liefste gewoon beide tegelijk
Ik vind de korst van de rechthoekige soufflé zoooo ontzettend droog.
Dat ik er nu pas achter kom dat je bij ASR Vitality geen twee sportdingen op 1 dag mag doen als het om punten gaat. Heb me helemaal de pleuris gefietst op mijn spinning fiets én 10.000 stappen gezet zodat ik al mijn punten zou halen maar neeeee hoor ze geven alleen punten voor het fietsen
Dat ik genoeg lieve mensen om me heen heb, maar geen één waarbij ik mijn hart echt kan luchten / uithuilen.
Haha ja klote is dat he. Ook het omgekeerde effect bij mij. Even half uurtje intensief met dumbbells > 10.000 stappen.
Stappendoel, who that?
Stemgeluid van Dinand Woesthoff. Verder vast een prima kerel
Ben je weer in de val van Matthijs getrapt?
En die parallel met NL in de steigers dus onze studio ook
Ahahhahah iedere keer weer
Hahahaha Nederland staat eerder op het randje van instorten dan dat we iets nieuws aan het opbouwen zijn volgens mij maar ok
En Maan dook weer op. Altijd weer die Maan.
Is het inmiddels wel weer goed tussen jou en je vriend? (Zoiets las ik vgm eerder vandaag namelijk)
En snap dat het niet hetzelfde is, maar je mag me altijd dm’en als je je hart even wil luchten!
Jaaaaa…ik woon in een hele dure gemeente.
Uurgh aan die kut-BNer met dezelfde achternaam als mijn oma waardoor die eigenlijk hele mooie achternaam een hele nare bijsmaak heeft gekregen.
Nee… zit echt effe niet goed en weet ook even niet hoe nu verder.
Lief, dankjewel!