Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Probeer dit eens, ik had hetzelfde probleem:) https://www.iculture.nl/nieuws/macos-big-sur-11-1-bug-wachtwoord-touch-id/

Als ik een kaassoufflé bestel dan wil ik dit:

afbeelding

En niet dit potverdorie:

Ik voel me zo verraden.

18 likes

Omgggg dit wil ik volgend weekend!!!

1 like

Ik heb het juist andersom. In dat ronde stuk zit sowieso bijna geen kaas dus wat heb je er dan aan :woman_shrugging:

13 likes

Ik wil ze het liefste gewoon beide tegelijk :wink:

1 like

Ik vind de korst van de rechthoekige soufflé zoooo ontzettend droog.

5 likes

Dat ik er nu pas achter kom dat je bij ASR Vitality geen twee sportdingen op 1 dag mag doen als het om punten gaat. Heb me helemaal de pleuris gefietst op mijn spinning fiets én 10.000 stappen gezet zodat ik al mijn punten zou halen maar neeeee hoor ze geven alleen punten voor het fietsen :rage: :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Dat ik genoeg lieve mensen om me heen heb, maar geen één waarbij ik mijn hart echt kan luchten / uithuilen.

Haha ja klote is dat he. Ook het omgekeerde effect bij mij. Even half uurtje intensief met dumbbells > 10.000 stappen.

Stappendoel, who that?

1 like

Stemgeluid van Dinand Woesthoff. Verder vast een prima kerel

2 likes

Ben je weer in de val van Matthijs getrapt?

9 likes

En die parallel met NL in de steigers dus onze studio ook :exploding_head:

Ahahhahah iedere keer weer

3 likes

Hahahaha Nederland staat eerder op het randje van instorten dan dat we iets nieuws aan het opbouwen zijn volgens mij maar ok

4 likes

Ja zijn niet mijn woorden :joy:

@grace big band tussen grote hopen mest had ik wel willen zien

1 like

En Maan dook weer op. Altijd weer die Maan.

2 likes

Is het inmiddels wel weer goed tussen jou en je vriend? (Zoiets las ik vgm eerder vandaag namelijk)

En snap dat het niet hetzelfde is, maar je mag me altijd dm’en als je je hart even wil luchten!

Jaaaaa…ik woon in een hele dure gemeente.

1 like

Uurgh aan die kut-BNer met dezelfde achternaam als mijn oma waardoor die eigenlijk hele mooie achternaam een hele nare bijsmaak heeft gekregen.

Nee… zit echt effe niet goed en weet ook even niet hoe nu verder.

Lief, dankjewel!

1 like