Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Zo hatelijk dat parkeren, waarschijnlijk moeten ze wennen. Is er geen duidelijke uitrit voor je oprit?

Bij ons loopt het schuin af en liggen de tegels anders. Neemt niet weg dat mensen soms alsnog parkeren, maar dan is het iig duidelijk. Of je moet ze een keer toevallig treffen en dan erheen gaan.

Als dit briefje niet helpt zou ik de gemeente iig inlichten en duidelijk maken ivm dat rode. Misschien doen ze er dan wat aan.

Ik weet dat je (extra) uitritten ook kan aanvragen bij gemeente maar kost je geld dus zou eerst proberen dat gemeente het zelf fixed.

1 like

Oh shit ik las Ali B. Ik dacht echt van; wat moet Ali B in je auto??? :joy:

11 likes

Ik heb net een heel frustrerend kutgesprek met die robot van Bol.com gehad. Nu heeft dat ding mij doorverwezen naar een echt persoon
 moet ik weer alles uitleggen. Waarvoor is die robot dan?!

7 likes

De acne op mijn rug en het wordt alleen maar erger. Als iemand nog een gouden tip heeft, altijd welkom.

Ik heb een keer “laat me ff met een echt persoon praten” tegen die bot, dat werkte goed. Snap ook niet waarom je eerst via zo’n bot die de FAQ voor je herhaalt als je die al hebt doorgespit.

10 likes

Dit @Vaiana, ik vraag altijd gelijk aan de bot om een medewerker te spreken. :ok_hand:t2:

1 like

Dat is al lichtelijk beschamend, die canesten gyno verpakkingen vind ik nog gĂȘnanter om te halen (werkt ook nog eens voor geen meter).

Succes!

1 like

Ahw ook dat nog! Wat dat betreft zou ik je huisarts vragen of hij een receptje wil uitschrijven voor een crĂšme tegen vaginale schimmel. Werkt veeel beter dan een ei/crĂšme van de drogist.

2 likes

Dit heb ik ook vaak met periodes. Gaat bij mij alleen weg met hormoonzalf. Ik zou even je huisarts vragen voor advies.
Sinds ik elke dag cetrizine slik (al paar jaar) komt het bijna niet meer terug. Even afkloppen meteen

Hahaha ik voel je pijn. Heb dit ook eens gehad. Voelde me ook echt vreselijk toen. Maar was allemaal heel snel opgelost

2 likes

Heel :sparkles: dankbaar :sparkles: dat ik niet in het ziekenhuis aan de beademing lig hoor maar nu mag 't wel voorbij zijn met mijn coronaklachten. Er zit een fucking vervelende kriebel in mijn neus/voorhoofdholte waardoor het constant voelt alsof ik op het randje van een harde nies sta maar er gebeurt niks :rage:

2 likes

Al die reclames waarin wordt gezegd “juist nu” of “vooral nu” man man man

19 likes

“In deze tijd(en)” :face_vomiting:

4 likes

Mijn vriend heeft de akelige gewoonte om de spatels/lepels die hij gebruikt tijdens het koken, na iedere keer roeren in de pan zo KEIHARD ‘droog’ (?) te tikken op de rand van de pan. Dat hoeft niet zo hard vriend!!!

4 likes

Thuisbezorgd is al 10 maanden bezig hiermee!

3 likes

Dat is de chip die ze bij de test hebben geĂŻmplanteerd, even je WiFi op 5GHz zetten dan is het over! :ok_hand:t2:

8 likes

Altijd als ik dingen op marktplaats zet en ik heel veel berichten krijg/er veel op wordt geboden denk ik hmmm misschien moet ik het toch maar houden :woozy_face:

5 likes

“Deze gekke tijden” :weary:

Sorry, vergeten te reageren, maar in stel je persoonlijke vraag gaat het er nu ook over dus moest er weer aan denken. Wat een boek :exploding_head: moet eerlijk zeggen dat het me wel greep en dat ik het knap in elkaar vind zitten. Maar hoe verder ik bij het einde kwam, hoe ongemakkelijker ik me er bij ging voelen. Voelde me gewoon een beetje vies toen ik het uit had, denk niet dat ik deze snel ga vergeten haha. Wat vond jij er uiteindelijk nog van?

Ik zou hem een x keihard tikken met een lepel.

1 like