Waarschijnlijk ben je al geweest, maar misschien een tip voor de volgende keer: sommige Etos-filialen hebben tegenwoordig een zelfscankassa.
Dat de avondklok eerder wordt opgeheven dan dat minderjarigen (middelbare school) weer naar school toe mogen.
De vanille skyr van de AH zit vol suiker. Die van de Lidl heeft geen toegevoegde suiker en is ook nog eens veel lekkerder. Volgende keer maar weer verpakkingen bestuderen.
dat ik mijn maandbedrag van mijn nieuwe energieleverancier niet kan wijzigen? Vind dat echt super kut, hallo, neem mijn extra geld! Ben echt in staat weer over te stappen als dit echt niet kan
Er zijn toch veel besmettingen onder de jeugd? Ik vind het wel logisch dat zij nog niet naar school mogen, maar wat mij betreft hoeft de avondklok ook niet alweer worden opgeheven. Want we zitten wel in een mooie daling van het aantal besmettingen, dus het heeft wel zin denk ik dan.
Ooit, als ik dictator ben van dit land, komen er lijfstraffen en eeuwige jeuk te staan op het veroorzaken van geluidsoverlast.
Intense haat aan mijn bovenburen.
Het is vooral een kwestie van prioriteiten. De besmettingen dalen minder hard dan verwacht.
Ik denk dat de avondklok minder invloed op het aantal besmettingen heeft dan de sluiting van de middelbare scholen, maar ik begrijp je ergernis helemaal in het licht van prioriteiten stellen en de impact van de maatregel op de scholieren!
Dat er weeeer storing is bij de AH app
Mijn boodschappenlijstje wordt dus al tijden elke x gewist, zooo kut. En als ik inlog op de gewone website, staat alles er wel gewoon.
Oh super irritant! Ik wilde m’n bestelling aanpassen in de app, maar dat lukte niet en via de site lukte inloggen deed het ook niet
Heb je al geprobeerd te bellen? Soms kan je online niks aanpassen in de eerste maanden dat je klant bent maar kan de klantenservice je wel verder helpen!
Ja ik zag inderdaad dat je een ticket kan inschieten en dat zij dan je termijnbedrag aanpassen. Ik was iets teveel in de haatstemming vanmorgen denk ik, want verder is het een prima leverancier, goedkoop en duurzaam
Heb ik een gruwelijke grafhekel aan mensen die zo praten? O jazeker.
Het leest alsof je jezelf aan het interviewen bent, terwijl niemand caret. Als je iets kwijt wil kun je het ook gewoon zeggen.
Mezelfffff, ik heb een potentiële date dus mijn concentratievermogen is weg en mijn hersencellen willen niet meer. Ik weet gelijk weer waarom ik daten haat en dit normaal nooit doe
Mijn geiser is kapot de waakvlam gaat steeds uit en net gebeurde dat terwijl ik net lekker onder de douche stond goffer
Slome mensen, mensen die langzaam praten, of voor je voeten lopen.
Of in alle rust heel uitgebreid en sloom vertellen dat ze te laat zijn of haast hebben.
Sorry maar ik geloof het niet als je zo sloom bent.
Viel me ook op in de vlog van JoshV:
Ja, euhmmm, ik heb dus nu heeeeel erge haaaast…
Ik heb het zoooo druk… En ondertussen op en top gestyled alle tijd nemen om dat te vertellen.
Ja ben een ware taalvirtuoos
Dat mijn nieuwe iPhone al een week binnen is, maar mijn hoesje nog niet. Dus nu wil ik em niet in gebruik nemen want ik laat mijn telefoon te vaak vallen om dat risico te lopen. Ik kan niet meer wachtennnn
Post nl
Een afdeling die je alleen per app kunt bereiken. Zogenaamd binnen 2 uur antwoord. Na 3 uur een reactie (vraag). Reageer ik daar op, alweer 2 uur niets gehoord. Schiet toch niet op zo?
Gaat om een duur pakket dat staat als geleverd, maar nooit geleverd is. Vind deze klantenservice echt waardeloos.