Zooooo irritant al die dm spam op Instagram.
We krijgen van kantoor geld om thuiswerkspul te kopen, ik heb een stoel van Ikea uitgezocht
Blijkt dat Ikea niks meer bezorgt??? De site zegt âkijk elke dag even of het weer kanâ ja daaag
En direct zit mn huidige stoel 10 keer kutter
Ik snap ook niet waarom zoân groot bedrijf als ikea zijn webshop niet op orde heeft. Groetjes van iemand die al 2 weken wacht op dâr opbergdozen.
Van het weekend wilde ik ook wat bestellen, eerst volgende levering zou 19 februari zijn. Laat dan maar zitten. Begrijp niet dat Ikea het niet beter op orde heeft.
Ik denk dat ze de webshop hebben dicht gegooid om erger te voorkomen
Ze stoppen met leveren tot hun leveringstijd maximaal 10 dagen is in jouw regio. Als je in de randstad woont, kan dit dus nog even duren.
Overal jeuk! Ook in min gezicht, zo irritant.
Komt door het weer.
@Sneakers @keekie ik zie dat jullie mijn post hebben geliked. Hebben jullie ook last van Insta dm spam? Wat doen jullie eraan?
RTL. Stop trying to make Gaby happen
Ja!
Vriendin zegt dat het komt doordat ze fawrynotsorry volgen komt en dat ze daarna ervan af was.
Ik volg diegene niet en heb het zowel met werk als prive account meerdere keren per dag
Hmm. Die volg ik niet. Maar ik volg(de) wel veel random mensen/bedrijven die ik nu ontvolgd. Nu maar iedere dmâer blokken ofzo. Zo irritant & ik krijg er ook stress van.
Ik ben wel âblijâ dat ik niet de enige ben want ik dacht al dat ik een stalker had ofzođ
Heb mijn huur opgezegd maar mijn huisbaas is natuurlijk fucking raar en het lijkt nu alsof ik de huur pas mag opzeggen als zij een andere huurder hebben âanders heb ik natuurlijk huurverliesâ. En dat uit de mond van iemand met 200+ panden
ehm ja wat denk je van mijn geldverlies als ik dubbele huur moet betalen???
Al die valentijnsdiners, ontbijten en alles.
Ik haat valentijn ( dit is de verbittering die spreekt haha)
Uhh wat een raar mens? En als je antwoord met: ânee, zoals je weet heb ik een medische aandoeningâ (of hoe je dat zegt) Moet ze dan nog steeds lachen? Zo vreemd dat ze het steeds doet!
Volgende keer on the spot bij al je collegaâs zeggen: âhey ik heb je nu al een paar keer gezegd dat ik het heel vervelend vind dat je hier steeds een grap van maakt. Ik zou het waarderen als dit de laagste keer wasâ.
Even serieus wat een achterlijke collega zeg
Oh @keekie echt? Ik volg hem wel. Ja ik dus ook, meerdere keren per dag wordt ik weer aan een of andere vage groep toegevoegd echt irritant maar kan dat nergens uitzetten ofzo natuurlijk hahah ik dacht idd ook dat ik een of andere enge stalker had, gelukkig heb ik in jullie lotgenoten gevonden haha.
Wat @Philo zegt, @JelaBerlijn. Zou ook vragen waar ze het vandaan haalt dat zoân rood oog is geassocieerd met alcoholgebruik, want dat is het niet namelijk. Echt niet grappig inderdaad en super kinderachtig.
Had allemaal dingen in mn mandje bij hunkemoller (echt al weken) wilde nu bestellen en natuurlijk was alles uitverkocht wat ik wilde