Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Wordt er net aangeklopt, er staat een vuilniszak van mij op de gang. ‘Ja ik ben de makelaar van boven en we hebben zo bezichtigen en dit is niet zo gezellig, er komen zo allemaal mensen langs’. Ja ? Niet mijn probleem. Bied dan tenminste aan die zak in de container te gooien ipv te gaan staan wachten tot ik het aanbied. Mijn huis meid. Maar goed ok, zak in de container gegooid. Nu ga ik muziek luisteren zodat alle potentiële kopers horen hoe gehorig het is.

Zo klinkt het net alsof de vuilniszak aanklopte. Was ook wel een beetje zo.

43 likes

Mmm de makelaar had het wel netter kunnen vragen of kunnen aanbieden om het op te ruimen idd, maar nu hard muziek aanzetten vind ik wel een beetje flauw…

2 likes

Ik zeg nergens dat de muziek hard staat.

2 likes

:frowning_face:

2 likes

Sinterklaasliedjes op mijn werk :sob::sob:

Ik hou van kookshows en wedstrijden maar ik vind het evht zo kut dat in de 2019 en 2020 seizoenen gewoon nog altijd bijna alleen maar vlees of vis gerechten gemaakt worden. Zo onnodig als dat de opdracht niet is :sob:

11 likes

Van wie moet dat?

1 like

Ik weetniet of ik dit al eerder heb gepost maar ik erger me eraan dat de natural pink nagellak van de hema uit het assortiment lijkt te zijn verdwenen. Die vond ik mooi en makkkelijk maar kan hem niet meer vinden.

Iemand die me helpt met werk zoeken

Ik sta net met twee volle zware vuilniszakken te wachten bij de lift. Stapt bezoek voor de overbuurman uit. Vervolgens stap ik in, heeft die lul op alle knopjes in de lift gedrukt. Wie doet dat?? Op een fucking plek waar je zelf niet eens woont??? Niet eens een grappig kind ofzo, maar gewoon een vent van ik schat 40 ofzo.

26 likes

Waarom moet mijn bovenbuurman altijd recht boven mijn hoofd klussen als ik in de middag in het weekend denk: hmmm een middag dutje zou chill zijn. En dit al sinds april.

Nee werkt niet bij ons helaas

1 like

Maar verwacht je dan dat die makelaar aanbiedt om jóuw vuilniszak weg te gooien? Dat lijkt me ook een beetje gek. (Overigens ben ik met jou eens dat je niet per se die zak in de container moet gooien omdat het ‘niet zo gezellig staat’, maar ik vind niet dat je kan verwachten dat hij het dan weggooit. Het is jouw afval.)

14 likes

Ik ben nu ik werkloos en arbeidsongeschikt ben heel dankbaar voor ons sociaal systeem maar nu kreeg ik laatst een brief dat, als ik nog betaalde vakantiedagen over heb dit jaar, ik voor dat aantal dagen geen uitkering mag ontvangen.

Ik heb vervroegd vakantiegeld uitbetaalt gekregen toen het contract met mijn werkgever werd verbroken en nu ben ik dus bang dat die uitbetaling (ondertussen al lang weg aan boodschappen, rekeningen en medische kosten) mijn uitkering voor december moest vervangen.

Echt top dit want ik heb in december ook aanvullende belastingen te betalen, wegenbelasting én autoverzekering, samen ruim boven de duizend euro.

Ik snap niet hoe mensen die écht in armoede leven dit doen joh.

2 likes

Ja dit @Banananana ik vind een zak in de gang zetten sowieso niet zo netjes en vaak moet je een pas hebben voor afval dus snap wel dat ze van jou verwacht het weg te gooien.

4 likes

Ja, zak in de gang mag toch ook vaak niet? Tenminste bij mij is het in het contract opgenomen. Daarnaast vind ik het er erg armoedig uitzien, dus ik snap die makelaar wel.

9 likes

Ik haat mijn buurman. ROT OP MET JE MUZIEK.

2 likes

Ik zou wel zoiets hebben van ja maat als jij het nu een acuut probleem vindt dan mag je het zelf regelen
Of ik doe het wanneer ik het zelf van plan was

2 likes

De reclame van bison lijm met dat schreeuw kind, echt meest stomme achterlijke erge reclame ooit. Wie bedenkt dit?? Elke keer overprikkeld en koppijn, nog meer reden tv te vermijden.

8 likes

Maar serieus… welk kind gaat zo krijsen om een kapotte dino? Zou hem dan meteen terug naar zijn kamer sturen. Pas wanneer het normaal kan vragen of ik dat ding kan fixen mag hij weer naar buiten

1 like