Ze zitten hier weer vuurwerk af te steken. Hond meteen van de leg.
Kutvuurwerk.
Speciaal tussen kerst en oud nieuw een huisje gehuurd op vuurwerkvrij park. Hebben we al dat gezeik nu al.
Politie bellen heeft denk Ik geen zin, weet niet welke straat het is.
Ik zou wel bellen, als er meer mensen bellen (wat hopelijk gedaan word) kan soms wel gelokaliseerd worden waar het vandaan komt.
Hier zijn ze al een paar weken bezig en mijn hond heeft er zo’n last van, arme beestjes
Zou het helpen? Ik had al keer gebeld voor feest met soort concert erbij, om 3uur snachts in de semi lockdown, toen konden ze niks doen omdat ik geen adres had.
@MissMarple vreselijk he, ze snappen er niks van. Mijn hond gaat ook hysterisch blaffen. En zenuwachtig rondlopen. Hopelijk durft hij zo nog uit.
Jaaa ik weet niet wie ik meer wil slaan; dit kind of dat kind die met z’n klauwen in beslag gaat tijdens het koken.
Ja het is echt heel erg, die van mij gaat inderdaad ook vreselijk blaffen. Zo zielig voor hem, maar ook een beetje voor ons want op een gegeven moment worden we er gek van. Ik kan ook niets doen om hem dan te helpen. Zo rot. Hij is met oud en nieuw wel eens 3 dagen niet naar buiten geweest en in de dagen daar voor of daarna maar 1 keer per dag ofzo, en dan ook alleen snel plassen.
Ja, denk het wel hoor. En anders is elke melding er 1, kan ook dat ze dan extra wagen laten rijden voor veiligheid (waardoor het stopt).
Hier heb ik vorig jaar gebeld toen er jeugd bezig was met vuurwerk, met scooters/fietsers, dus zich steeds verplaatsten en ik ook geen precieze locatie had. Die zijn uiteindelijk gepakt omdat ze meer wagens lieten rijden.
Dat geblaf is gekmakend inderdaad. En niks helpt. Hier ook alleen klein plasje. De tuin was zelfs eng.
Vorig jaar was ik net bevallen, huilende baby van net 1 week en blaffende hond en overal knalvuurwerk in die dagen ervoor. Stond mee te huilen. Man liep tierend naar de achterburen.
Niet dat het hielp want zijn aso’s.
@anon4388265 ah dan ga ik wel bellen als het weer begint. Lijkt nu wel gestopt.
Dat de van der V waar ik vanavond ben gewoon nog zwarte piet versieringen heeft
Dat moet helemaal zwaar geweest zijn zeg! Hoop echt dat het dit jaar mee valt
Ik vind het het bestaan van mannen eigenlijk best vervelend. Ze zijn zo aanwezig. In geur, als er een in je huis gepoept heeft ruik je dat veel dan bij een vrouw. En ook in geluid, als ze praten hoor je dat veel beter door die lagere stem, zo nu mijn bovenbuurman die een telefoongesprek heeft. Is zijn goed recht natuurlijk, maar een vrouwenstem had ik niet gehoord.
Hahahaha
Dat was ook mijn trigger. Elke avond, en daarna op zijn roeimachine. Gelukkig werk ik ook niet meer thuis want ik kon al zijn teams besprekingen horen en dat waren er nogal wat.
Omg zo mee eens maar ook gewoon qua geur in huis. Mijn bed was zonder mijn vriend twee weken lang echt helemaal prima om in te slapen zonder sterke geur. Dat is nu Max 7 dagen nu we samen wonen, liefst korter. Mannen zijn gewoon zo overheersend
Ja joh waarom moeten mannen altijd zoveel ruimte innemen? Letterlijk en figuurlijk.
Echt hatelijk. Standaard de armleuning bezet houden op het vliegtuig, de helft van je stoel op de trein, inderdaad vaak dat fucking gebrom altijd, zeer actueel de hoeveelheid mannen die weigert een mondkapje te dragen tov de hoeveelheid vrouwen, nooit es fucking glimlachen bij de bediening of bij een servicebalie…
Vooral die laatste, echt. Toen ik nog onthaal deed bij een kliniek kregen de dokters soms opmerkingen dat ik nors keek terwijl ik gewoon niet glimlachte (dit was kort na het overlijden van mijn vader), maar wel beleefd hallo-alstublieft-dankuwel zei. Kan je je inbeelden dat men een man vraagt te glimlachen???
Fucking hell ze doen echt het absolute minimum en krijgen verdomme alles in de schoot geworpen.
Witte mannen dan hè.
Echt, als er dit geen bewijs is dat seksuele geaardheid biologisch is, dan weet ik het ook niet meer. Want logischerwijs zou ik me niet tot mannen aangetrokken moeten voelen, maar hé, toch wel.
Dat mijn familie vandaag met 8 man een verjaardag viert en het ‘jammer’ vind dat ik niet kom. Hebben ze ook nog uitgebreid besproken dat man en ik een kind moeten nemen en wanneer dat gaat gebeuren. Wtf op wtf. Laat ik mn humeur verpesten door mensen die ik vandaag niet eens gesproken of gezien heb! Hoorde dit via mijn sibling.
Ik denk dat, als onze maatschappij niet hetero-normatief was, er echt exponentieel meer vrouwen op vrouwen zouden vallen dan mannen op mannen.
Zoals Florence Given in haar boek Women Don’t Owe You Pretty schrijft:

Kijk daar kan je pas een goede klacht over indienen!
Dat ik tampons moest kopen en dat ze in mijn Jumbo-supermarkt alleen maar tampons van OB bleken te hebben, waardoor ik verplicht werd fucking 5 euro te betalen door een doosje tampons.