Ah dankje! Mn moeder was nog wakker dus die ging even mee naar beneden (wil niet mn raam uitgetakeld moeten worden als t wel opeens wat is😂). Inmiddels lig ik weer en gaat t weer oke. Het is niet eens dat ik veel last had. Niet de stekende pijn enzo. Maar heb ook heel vaak dat ik me benauwd voel, maar dat het gewoon niet mn longen zijn maar mn spieren. Als ik dan op mn borstbeen/sleutelbeen druk doet t ook vrijwel altijd pijn en weet ik oh ja niks aan de hand (en in deze tijd geen corona😂). Nu was t denk ik verkeerd ademhalen/pijnlijk ademhalen, waardoor ik onbewust denk ik in de paniek schoot waardoor mn hartslag giga omhoog ging wat natuurlijk voor nog meer paniek zorgt. Heb dit ongeveer 2x per jaar dat ik echt in de paniek schiet. Al vind ik t zelf geen paniekaanval maar denk t wel? Verder denk ik gemiddeld 5x per week dat ik corona heb, maar dat trekt vaak weer weg. En dan heb ik nog om de 2 maanden ongeveer een echte tietze aanval dat alles pijn doet en waarbij ik denk dat t nooit meer over gaat. Heb in maart ook echt weken met mn laptop aan op greys anatomy om zo in slaap te vallen omdat ik dat benauwde gevoel ook steeds had.
Heel klaagzang, sorry. Is hier ook een paniekaanval/hyperventilatie topic? Weet ook niet welke t is want beide hebben overeenkomende symptomen. En de oorzaak is volgens mij lichamelijk.