Mensen die langzaam lopen
Moet toch ook irritant zijn voor jezelf dat het uren duurt voordat je eindelijk eens ergens bent
Dat mijn badkamer nu nog niet klaar is. Zou eerst afgelopen vrijdag klaar zijn. Dat is niet gelukt om bepaalde redenen waar niks aan te doen was. Oké kan gebeuren. Nu zou het morgen af zijn. Nee hoor het moet morgen nog een dagje drogen. Het is woensdag af.
Ow echt zo irritant. Heb ook echt kei weinig kunnen douchen de afgelopen tijd. Want mijn familie ligt plat met corona. En ben klaar met aan de wasbak wassen.
Dankjewel, heb net gebeld en wat ik vreesde is toch waar (verschil NL-BE misschien?).
Ik krijg voor de maand december denk ik 4 dagen uitkering, vrolijk kerstfeest
Aan mezelf. Ik zit zo te twijfelen om vanwege twee moedervlekken naar de huisarts te gaan. Eentje is een beetje vaag en de ander is iets groter dan mijn andere moedervlekken.
Maar ja, ik wil niet weer die zeikerd bij de huisarts zijn en nu ben ik juist een zeikerd hierdoor
Dus nu lekker uitstellen met bellen tot woensdag
Gaan!
Je bent sowieso geen zeikerd. Artsen nemen dit altijd heel serieus.
Ik ging afgelopen mei(?) middenin in Corona naar de huisarts met een verdachte moedervlek. Dat bleek niet eens een moedervlek te zijn dus er was niks aan het handje maar alsnog werd ik heel serieus genomen en vond ie het echt niet erg dat ik langs kwam
@MangoMango @pastelzwart @clairdelune
Aaah dit stelt me gerust.
Oke morgenochtend bellen dus.
Dat ik bij banken, verzekeringen en creditcard nu mijn id moet verifieren. Hoe weet ik dat dĂĄt geen scam is.
Wat apart? Had je van tevoren een bericht gehad dat ze weer je id zouden gaan checken?
Mijn vader heeft zijn credit card bij de ANWB en kreeg toen een tijd van tevoren bericht dat dit zou gaan gebeuren.
Ik had een boek besteld op amazon.nl, is die editie blijkbaar in het Pools? Ze hebben de Engelse titel behouden waardoor ik het niet door had. Ik klikte gewoon het eerste zoekresultaat aan toen ik zocht op dit boek en dat was dus blijkbaar de Poolse. Er stond ook niet echt een synopsis bij het van boek dus daar kon ik het ook niet aan zien. Ergens onderaan stond wel onder productspecificaties âtaal: Poolsâ dus ik had het kunnen weten maar ja ik ging er niet vanuit dat de eerste hit de Poolse editie zou zijn
Nou ja terugsturen dan maar en voortaan beter opletten
Mijn hondenoppas die zoooooveeel van honden weet maar blijkbaar niet dat chihuahuaâs trillen voor 10000 redenen en niet alleen omdat hij het koud heeft. Nu vraagt ze altijd specifiek of ik hem een jas wil aandoen en dat boeit me verder niet want hij draagt vaker kleding maar zo koud is het nu niet eens
Ja ik kreeg idd wel bericht! En naar de bank had ik wel gebeld idd! Maar het maakt me allemaal wel achterdochtig
Ik ben dus echt voor geen meter ingewerkt op mân nieuwe werk, mân contract was kwijt, mân VOG niet goed aangevraagd en ik krijg na 3 maanden opeens een gesprek om over mân pensioen te praten in plaats van veel eerder. En nu heb ik dus een nieuwe collega en afgelopen week moest alles helemaal tiptop in orde gemaakt worden voor haar komst en ze wordt een hele werkweek, elke dag, ingewerkt door een andere collega. En ik krijg nu nog soms gezeik over dingen die ik niet âgoedâ doe terwijl ik hier bijna alles zelf heb moeten uitzoeken zonder dat ik ook maar iets van achtergrond in deze branche heb. Zelf voor gekozen natuurlijk maar beetje inwerken mag je wel verwachte. Ben helemaal geĂŻrriteerd daardoor.
Mijn vriend wil zoân lelijke soundbar installeren in MIJN huis omdat hij het geluid van mijn tv niet goed genoeg vindt. Nu is hij annoyed omdat ik dit niet echt nodig vind. En ik erger me dan weer aan hem omdat hij annoyed is???
Dat mijn kapper geen extensions wil verven en ik geen extensions in mijn kleur vind Sta op het punt om van kapsalon te wisselen
Mijn huis is best wel symmetrisch en op de bovenverdieping zitten 4 dezelfde hoge smalle ramen. Nu is daar vandaag nieuw glas in gezet met nieuwe roostertjes.
Maar omdat het niet nodig is om in alle ramen een roostertje te zetten is dat maar in 2 ramen gedaan en mân vriend mocht kiezen welke want ik was op mân werk (wel gewoon bereikbaar, dus hij had makkelijk live kunnen overleggen).
Ik baal heel erg van wat hij gekozen heeft en snap écht niet dat hij niet heeft overlegd. Het boeit hem niet en hij weet dat het mij wel boeit. Ik vind het echt fucking lelijk zo en we betalen bijna 9.000 voor deze verbouwing, dan mogen de details echt wel kloppen.
Welke heeft hij gekozen dan? Kan het bij 4 ĂŒberhaupt symmetrisch als 1 raam een rooster krijgt?
Vond deze ook echt on point. Ik loop echt als een trein, en ik ga echt dood van binnen als er iemand voor me loopt te waggelen. Vaak zijn het dan ook mensen die met hun 10 personen gezin naast elkaar gaan lopen (of nu met Carona net zo uit elkaar dat je nergens langs kan glippen). Wil dan echt Ludacris blasten. MOVE BITCH.
Nou, ja dat kan. Bijv. Alleen de middelste 2.
2 ramen, typefout.
Hij heeft nu aan beide kanten de linker gedaan dus het is om en om, maar ik had dan de 2 buitenste mooier gevonden.
Zal zo even een foto proberen te maken.
Dit is hoe het was iig:
Ja nog lelijk rood ook, wordt nog geverfd nu ook.