Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Er stond dus eerst één raam volgens mij, vandaar de symmetrievraag. Bij twee snap ik het.

@anon86562306 Ah nee wat een teleurstelling. Zoiets zou me ook ergeren zeg.

1 like

Zie je alle 4 ramen ook vanuit binnen vanuit dezelfde kamer? Of alleen vanuit buiten?

Ja hoe werkt dit? Sommige mensen knipperen nauwelijks, en als je erop begint te letten #cantunsee

Nu nog uit dezelfde kamer, maar morgen komt er een muur tussen. Gaat me echt om het aanzicht op straat waar ik van baal.

En dit is dus nu…

2 likes

Hahha ja precies. Ik ga er dan ook altijd passief agressief zuchtend voorbij hahha. Ik heb het ook echt van huis uit meegekregen. Vroeger bij de avondvierdaagse (toen m’n moeder een keer meeliep) wilde ik met mijn beste vriendin lopen maar mijn moeder maakte toch altijd wel heel duidelijk dat ze daar geen zin in had want die hele familie liep zo langzaam hahha.
Tegenwoordig heb ik wel vrienden met een goed looptempo, echt een verademing. Zolang je niet gehinderd wordt door andere mensen die helaas ook bestaan :thumbsdown:

7 likes

Ik snap eerlijk gezegd de keuze wel van je vriend :joy: Altijd de linker als je in een kamer bent, vind ik niet gek

Maar ik snap wel dat je het ff had willen overleggen!

12 likes

Het stoort me minder dan ik in m’n hoofd had! Schrale troost dat een random persoon op het internet dat vindt, maar oké

3 likes

Ik zou hier slecht mee kunnen omgaan…
Dit doe je toch niet.

Hmm interessant mijn zus zei gelijk jezus wat kut en mijn vriend snapt het probleem niet en ik zelf vind dit ook niet gek? Maar wel heel rot dat je er mee zit en het nu voor je gevoel uit balans is.
Edit: mijn zus zou bij beide de binnenste hebben gekozen.

Hmm snap ergens zeker wel wat je bedoelt, kwestie van wennen
het is dus niet (makkelijk/kosteloos) terug te draaien?
Of dat je het toch probeert bij de aannemer? Moet het raam er dan helemaal uit (heb hier echt nul verstand van)
Balen zeg

Aan Sansa in GoT.
Irritant figuur kan er niet echt de vinger op leggen waarom

4 likes

Binnenste of buitenste had me dan minder uitgemaakt, als het maar van voren meer symmetrisch was geweest.

• Ik vind het ook storend en zou het voor veel geld laten aanpassen
  • Ik vind het ook storend en zou een andere oplossing bedenken (latje in het andere raam erbij bijvoorbeeld) om het in balans te brengen
  • Ik vind het ook storend, maar zou er niks aan doen
  • Ik vind het niet storend, stel je aan zeg
  • Ik vind het niet alleen niet storend, ik vind dit zelfs de mooiste optie
  • Ik kan me niet voorstellen hier een mening over te hebben

0 stemmers

Nee dan moeten alle ramen er weer helemaal uit. Dus dat kost nieuwe raamlatjes, de steiger nog een dag laten komen en vooral heel veel manuur weer. Ze zijn met deze ramen + nog 1 zo’n raam van 8:15 - 15:30 bezig geweest. Dus dat is heel veel geld.

1 like

Ja ik snap je irritatie. Maar als ik niet wist dat het ook anders had gekund had ik me er niet aangestoord. Helpt dat? :grin: Maar had het zelf anders gedaan ja.

3 likes

Het stomme is dat ik pas onwijs geïrriteerd was toen hij me erop wees en heel lief vroeg naar bevestiging of hij het goed had gekozen.
Ik heb heel hard op m’n tong gebeten en ben niet uit m’n slof geschoten, maar toen wist ik dus pas dat we er blijkbaar een keuze in hadden en was ik het er niet mee eens.

3 likes

Is een andere functie! Maar wel lief meegedacht :kissing_heart:

1 like

Ik zou de ramen ook zoals je vriend hebben gedaan, want anders kijkt je huis scheel

19 likes

@anon86562306 maar als je vanaf het begin af aan al zo’n sterke voorkeur had, waarom heb je het dan niet zelf met de aannemer geregeld in plaats van het aan je vriend over te laten. En je hebt ook niet naar je vriend gecommuniceerd dat je dit niet wilde, terwijl je wist dat het hem niet boeide waar de roostertjes kwamen? Je zegt letterlijk dat hij mocht kiezen. Vind het niet zijn fout hoor.

Oh dat heb ik niet gelezen