Jaaa. Is volgens mij nieuw bij hun. Kreeg ook gelijk info over een portaal voor cliënten. Zo handig!
Heb de foto’s maar net al gemaakt en opgestuurd. Hopelijk krijg ik morgen bericht. Snap echt niet waarom ik zo moeilijk deed 
Kledingstukken die gewoon geen enkele wasbeurt overleven of 100 uur strijk en stoomwerk kosten om er weer draagbaar uit te zien. Helemaal als je expres meer geld hebt neergelegd voor een (dacht je) kwalitatief goede blouse waar je dan van plan was om jaren mee te doen. (Looking at you &Other Stories.)
Waarom verzenden Whatsapp stickers meteen zodra je met je vinger ook maar binnen een meter van een sticker zit? Mega irritant.
Mijn zus heeft vorig jaar kerst verpest door aan te geven geen cadeau’s meer te willen kopen/geven/krijgen. Waardoor onze kerstavond een hele andere invulling heeft gekregen. En ik ben daar nog steeds zo geirriteerd over omdat ze echt kerst heeft verpest op die manier voor mij.
Heb nu alweer helemaal zin om haar te appen dat ze een egoist is
Ik lees dit topic eigk alleen maar voor jouw ergernissen.
Ik wilde als snack de veggie mckroket halen maar hij was op 
Ik voel me ook echt monica want iedere keer denk ik nee ik zit alleen maar te zeiken ik moet positief doen
Maar kan ik gewoon niet
Dat bij alles wat ik voel ik denk: kut is dit Covid? Hoofdpijn, moe, rare buikpijn, een steek tussen m’n ribben. Ik heb echt de psychische variant.
Mijn huisgenoot zit weer eens super luidruchtig te bellen. Denk dat ze hem zonder telefoon ook wel kunnen horen praten aan de andere kant van de stad. Hij doet echt alles altijd met zo veel geluid, whyyyy 
Same. Soms praat ik mezelf ook benauwdheid aan, terwijl ik nergens last van heb als ik niet aan covid denk.
Echt hoor. Menstruatiepijn of toch covid??? Vooral als ik 's avonds in bed lig haha
Hier ook. Kleine kikker in de keel? Corona. Een keer je neus ophalen? Corona. Loopneus na het wandelen omdat het koud is buiten? Corona. Terwijl normaal zou je er niet eens acht op slaan. Knettergek word ik er van.
Lol wat is dit??? Ik heb dit gelukkig niet
Dit heb ik ook! Dan ben ik echt net de trap opgelopen en vraag ik me af of ik nou benauwd ben of een slechte conditie heb. Of 1 keer niezen kan ik accepteren, maar dan nies ik een tweede keer en dan denk ik: is dit hoe Corona begint??
het is een random dinsdagavond en ik hoor gewoon de bas dreunen? geen idee waarvandaan ook maar ksst ga weg met je feestje
Aan mijn baarmoeder. Al een paar dagen ongesteld met veel kramp maar dat was het wel dus ik dacht, oh, zou dit alles zijn dit keer? Deze ochtend: NO BITCH

Dat mensen op de berichten over die camera’s die appende bestuurders kunnen vinden elkaar taggen om te waarschuwen, want blijkbaar weet iedereen van elkaar dat ze het doen maar denkt niemand bij zichzelf ‘misschien is dit te gevaarlijk’ 
Ook iemand die zegt dat het niet zo erg is want binnenkort staan ze toch op flitsmeister, wtf?? Ik hoop echt dat al die mensen 10x een boete krijgen, ik wil niet gevaar lopen op de weg omdat anderen zo dom zijn zichzelf te hoog in te schatten dat ze wel kunnen multitasken.
Ik vind het ook fucking eng als je op insta een stories ziet van iemand die de weg/het stuur/de omgeving aan het filmen is. Of aan het filmen om te laten horen wat diegene luistert. Altijd bang dat er opeens een crash gebeurt.
Ik denk ook altijd bij die insta Stories van wtf dacht je dat hier interessant aan was?
Ik snap het echt echt echt echt niet. Wat is er zo belangrijk dat je er levens voor op het spel zet? Elke auto is een moordwapen, dat hoeft niet eens een vrachtwagen te zijn. Maar inderdaad zwabberende vrachtwagens zijn wel veel enger.
Ik zat vroeger regelmatig anderhalf uur in de auto (zonder file) en ik heb de behoefte om mijn telefoon te gebruiken echt nooit gevoeld. Een keer heb ik een complete stilstaande file een berichtje naar mijn baas gestuurd en dat vond ik al eng :’)
Ben je oké nu?