Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Hahaha jemig

5 likes

wel echt rot dit hoor, ik kan daar ook heel slecht tegen. vooral als iemand je dan ergens op wijst wat je blijkbaar niet goed hebt gedaan, terwijl je dat nooit is uitgelegd.

en dan wil je dat ook zeggen maar dan voelt het weer alsof je iemand bent die niet tegen kritiek kan. terwijl het gewoon heel onredelijk is.

3 likes

Ok net gebeld en ik snap niet waarom ik zo’n doos ben. Ik kan gewoon foto’s maken en naar de huisarts sturen. Dus vanmiddag eventjes doen en dan ben ik er weer van af.

5 likes

Wat super fijn dat het zo kan!

1 like

Jaaa. Is volgens mij nieuw bij hun. Kreeg ook gelijk info over een portaal voor cliënten. Zo handig!
Heb de foto’s maar net al gemaakt en opgestuurd. Hopelijk krijg ik morgen bericht. Snap echt niet waarom ik zo moeilijk deed :sweat_smile:

3 likes

Kledingstukken die gewoon geen enkele wasbeurt overleven of 100 uur strijk en stoomwerk kosten om er weer draagbaar uit te zien. Helemaal als je expres meer geld hebt neergelegd voor een (dacht je) kwalitatief goede blouse waar je dan van plan was om jaren mee te doen. (Looking at you &Other Stories.)

4 likes

Waarom verzenden Whatsapp stickers meteen zodra je met je vinger ook maar binnen een meter van een sticker zit? Mega irritant.

16 likes

Mijn zus heeft vorig jaar kerst verpest door aan te geven geen cadeau’s meer te willen kopen/geven/krijgen. Waardoor onze kerstavond een hele andere invulling heeft gekregen. En ik ben daar nog steeds zo geirriteerd over omdat ze echt kerst heeft verpest op die manier voor mij.

Heb nu alweer helemaal zin om haar te appen dat ze een egoist is

22 likes

Ik lees dit topic eigk alleen maar voor jouw ergernissen.

20 likes

Ik wilde als snack de veggie mckroket halen maar hij was op :rage:

3 likes

Ik voel me ook echt monica want iedere keer denk ik nee ik zit alleen maar te zeiken ik moet positief doen

Maar kan ik gewoon niet

27 likes

Dat bij alles wat ik voel ik denk: kut is dit Covid? Hoofdpijn, moe, rare buikpijn, een steek tussen m’n ribben. Ik heb echt de psychische variant.

22 likes

Mijn huisgenoot zit weer eens super luidruchtig te bellen. Denk dat ze hem zonder telefoon ook wel kunnen horen praten aan de andere kant van de stad. Hij doet echt alles altijd met zo veel geluid, whyyyy :cry:

1 like

Same. Soms praat ik mezelf ook benauwdheid aan, terwijl ik nergens last van heb als ik niet aan covid denk.

1 like

Echt hoor. Menstruatiepijn of toch covid??? Vooral als ik 's avonds in bed lig haha

3 likes

Hier ook. Kleine kikker in de keel? Corona. Een keer je neus ophalen? Corona. Loopneus na het wandelen omdat het koud is buiten? Corona. Terwijl normaal zou je er niet eens acht op slaan. Knettergek word ik er van.

2 likes

Lol wat is dit??? Ik heb dit gelukkig niet

Dit heb ik ook! Dan ben ik echt net de trap opgelopen en vraag ik me af of ik nou benauwd ben of een slechte conditie heb. Of 1 keer niezen kan ik accepteren, maar dan nies ik een tweede keer en dan denk ik: is dit hoe Corona begint??

2 likes

het is een random dinsdagavond en ik hoor gewoon de bas dreunen? geen idee waarvandaan ook maar ksst ga weg met je feestje

Aan mijn baarmoeder. Al een paar dagen ongesteld met veel kramp maar dat was het wel dus ik dacht, oh, zou dit alles zijn dit keer? Deze ochtend: NO BITCH

:sob:

2 likes