Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat mensen op de berichten over die camera’s die appende bestuurders kunnen vinden elkaar taggen om te waarschuwen, want blijkbaar weet iedereen van elkaar dat ze het doen maar denkt niemand bij zichzelf ‘misschien is dit te gevaarlijk’ :woozy_face:
Ook iemand die zegt dat het niet zo erg is want binnenkort staan ze toch op flitsmeister, wtf?? Ik hoop echt dat al die mensen 10x een boete krijgen, ik wil niet gevaar lopen op de weg omdat anderen zo dom zijn zichzelf te hoog in te schatten dat ze wel kunnen multitasken.

24 likes

Ik vind het ook fucking eng als je op insta een stories ziet van iemand die de weg/het stuur/de omgeving aan het filmen is. Of aan het filmen om te laten horen wat diegene luistert. Altijd bang dat er opeens een crash gebeurt.
Ik denk ook altijd bij die insta Stories van wtf dacht je dat hier interessant aan was?

10 likes

Ik snap het echt echt echt echt niet. Wat is er zo belangrijk dat je er levens voor op het spel zet? Elke auto is een moordwapen, dat hoeft niet eens een vrachtwagen te zijn. Maar inderdaad zwabberende vrachtwagens zijn wel veel enger.
Ik zat vroeger regelmatig anderhalf uur in de auto (zonder file) en ik heb de behoefte om mijn telefoon te gebruiken echt nooit gevoeld. Een keer heb ik een complete stilstaande file een berichtje naar mijn baas gestuurd en dat vond ik al eng :’)

16 likes

Ben je oké nu?

Er is een of andere sportwedstrijd gaande in het land waar mijn man vandaan komt en nu appt mijn schoonvader live de wedstrijd in de groepsapp. Zo irritant, het is ook een sport waar ik niet bekend mee ben dus ik heb geen idee wat er gaande is. Dit is ook al de derde week op rij :tired_face:

Flitsmeister heeft nu gezegd dat ze dit niet gaan doen trouwens, vanuit ethische overwegingen. Ben benieuwd of andere bedrijven dit voorbeeld volgen.
Je kan je ook deels afvragen of die ethische overwegingen de reden zijn of het samenwerken/afhankelijkheid van overheidsdata, maar lijkt me een goede ontwikkeling

12 likes

Klinkt heftig, gelukkig dat je relatief gezien oké bent, het had inderdaad nog erger kunnen zijn. Succes met het herstel!

1 like

‘Good morning’ van Kanye West in Instagram Stories. Zie er elke ochtend minstens 3 voorbij komen.

8 likes

Mn moeder met haar " Het is mooi weer dus we MOETEN fietsen".
Ja leuk vriendin maar jij hebt zon opgevoerde teringlijer en ik heb een echte fiets. Dus ik ga elke x dood en zij zit steeds “Oh ik ben helemaal niet moe wss heb ik dan meer conditie” NEEEE

53 likes

van fiets ruilen.

1 like

Stop een paprika in d’r motor, eens zien of ze dan nog zo’n goeie conditie heeft

27 likes

Ik vind zon fiets eng hahaha.

1 like

Oh God ja! Mijn moeder schept ook altijd op over der fietstripjes met m’n vader. En als ik dan relativeer dat natuurlijk wel gebeurt op een elektrische fiets moet ze altijd even vermelden dan ze m echt niet op zn hoogste standje heeft staan :upside_down_face:
Vermoeiende boomers

16 likes

DIT.
En die jaa maar je beweegt toch hoor.

5 likes

HAHHA Ik hoor echt pre-cies m’n moeder :grin:

3 likes

Wanneer je zin hebt om een live versie van een bepaald nummer te draaien maar elke live versie behoorlijk tegenvalt.

2 likes

Hahaha zo ga ik elektrische fietsen vanaf nu noemen.

1 like

Erger me er echt even aan dat ik al tijden niet echt meer mensen aan kan raken waardoor de eendenbek van de gynaecoloog vanmorgen echt 10x harder leek aan te komen dan normaal. En het bloedt ook nog steeds

Ik vind opgevoerde teringlijer lekkerder klinken.

14 likes

Als je met mensen werkt met NAH waaronder ook gewoon kinderen durf je nooit meer een telefoon in de auto aan te raken :angry:

7 likes