Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Je hoeft niet getrouwd te zijn of een ander contract te hebben om een huishouden te zijn, samenwonende partners zijn wel een huishouden.

1 like

Oh dat maakte ik niet op uit het bericht van @Dombo .

Neemt niet weg dat ik het alsnog nergens op vind slaan dat je dan wel afstand van elkaar zou moeten houden als je met je beste vriendin een huis deelt gezien je dan geen huishouden meer bemt.

Is dat na deze motie weer aangepast dan?

Vrienden van mij hebben vorige week nog een boete gekregen, dus blijkbaar wel
 of de memo is niet goed doorgekomen bij de veiligheidsregio’s. Ze gaan het wel aanvechten dus misschien krijgt het nog een staartje.

Ik ging rond etenstijd boodschappen doen en werd aangesproken door een dakloze of ik ook kleingeld voor 'm had. Heb ik niet meer, maar ik wilde best iets voor hem meenemen, dus waar hij zin in had. “Oh nou, ja wat eten zou lekker zijn. Doe maar een salade, met stokbrood! Oh en een flesje frisdrank graag”. Ik stond daar echt zo: ?? ok, was dat alles, had je nog wat gewild, toetje ofzo, iets lekkers?? Maar goed, al dat spul voor hem meegenomen, inclusief spork. Kom ik buiten, is die hele fucking dakloze verdwenen?! Sta ik daar met mijn frisdrank wat ik niet drink, stokbrood waar ik niets mee kon en maaltijdsalade waar ik al helemaal geen zin in had.

40 likes

“Zing jij nog steeds mee met liedjes van Marco!?!?!”" Echt WTF dachten ze toen ze dit opnamen.

1 like

Ik mis nog 2 spelletjes voor mijn ds Pokemon collectie en vorig jaar had ik dus de kans ze te kopen maar ik vond het teveel geld om in 1x uit te geven dus ik dacht ‘ik kom volgend jaar terug dan koop ik de rest’ (het was een gamemarkt) maar ja dat gaat natuurlijk niet door vanwege corona en ik kan de verkoper ook niet achterhalen :cry:

Baal zo erg want bij nader inzien was het ook een super goede deal en is de kans groot dat diegene ze niet meer heeft uuugh. De prijzen waarvoor ze weggaan op bijvoorbeeld marktplaats zijn echt belachelijk

1 like

Dat ik na jaren nog steeds altijd de stem van mijn vader in m’n achterhoofd heb die zegt: je leert altijd voor minstens een 8, maar als je dan een keer een 6 of een 7 haalt is dat ook niet erg hoor. Kan nog steeds niet blij zijn met een 7,5 terwijl dat gewoon een verdomd goed cijfer is.

1 like

Aan mensen die zo overdreven moeilijk doen als ze een bepaalde leeftijd bereiken. Oh wauw je wordt dertig. Ja dan vergaat de wereld echt, boehoe.

17 likes

De wereld vergaat niet, maar die persoon wel
 het aftakelen begint dan al

3 likes

Ja ik denk dan alleen maar: wees een beetje dankbaar. Genoeg mensen die die leeftijd niet bereiken en graag met je hadden willen ruilen. Dan neem je maar voor lief dat je kater een dag of twee langer duurt vanaf nu :grimacing:

5 likes

Wat ik dacht is inderdaad niet zo netjes, maar voelde me op dat moment redelijk voor het blok gezet en dacht toen ja ik heb het 'm immers zelf aangeboden dus kan nu niet meer terug krabbelen. Het voelde voor mij alsof hij misbruik van het aanbod. Had inderdaad beter direct kunnen zeggen. En ben me bewust van mijn ontzettend gepriviligeerde positie, dat was waarom ik het in eerste plaats aanbood.

Eten is gelukkig verdwenen in de bodemloze put die mijn vriend heet.

Mensen die in buienradar geloven en daarmee je hele dag verneuken. " Het gaat dan en dan regenen dus we moeten dan en dan gaan" en uiteindelijk zit je de hele dag binnen naar de zon te kijken en op het moment dat het zogenaamd droog zou zijn regent het.
Elke facking keer. En dan " Ja maar buien radar zei dat het droog zou zijn."

22 likes

Mensen die mijn werk bellen met “hoi met Truus uit Amsterdam”
Het maakt me helemaal niet uit waar je woont, die informatie heb ik niet nodig en ik snap ook niet waarom mensen dat zeggen.

12 likes

Bericht op nu.nl

Hoe erg is dit? Videogesprekken vereisen slechts een minimale hoeveelheid make up. Sinds wanneer is make up verplicht? :rofl:

20 likes

Hahahah neee dit ben ik indd ook :woozy_face::woozy_face:
Echt zo vermoeiend i know, pfff die app is voor geen meter te vertrouwen maar toch

2 likes

Ik maak me nog wel op minimaal voor videobellen. Zie er gewoon moe uit en een likje mascara doet wonderen.

Doet me denken aan een scripti begeleider die ik ook wel eens sprak zonder make up en die dan altijd vroeg of het wel goed ging. Toen heb ik maar besloten voor het gemak me maar gewoon op te maken voor die afspraken.

1 like

Oooo zo typisch. Al ben ik hier zelf wel schuldig aan als ik afspraken met klanten heb. Maar voor m’n collega’s ga ik echt niet in de verf hoor.

Bijzonder wel dat wasmiddelen zo hard gedaald is? Je zou toch zeggen dat we nog steeds wel moeten wassen.

1 like

Iedereen draagt zn chillkleding drie weken denk ik :rofl:

12 likes

Ik was wel echt veel minder omdat ik thuis chillkleding draag en dat draag ik vaak 2-3 dagen, als het niet vies is en niet stinkt soms zelfs langer. En als ik wel een keer normale kleding aan moet, dan is dat vaak om naar de supermarkt te gaan of even een uurtje langs bij mijn ouders, daar wordt het niet vies van dus dan hang ik het weer in de kast voor mn volgende rondje boodschappen.

5 likes