Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ook dan moet je een keuken (en toilet/douche) delen toch en daar ging het hier om. Geen huisgenoten maar kotgenoten maar dat komt toch op hetzelfde neer?

7 likes

iemand zei gisteren ‘oh het is hier echt bizar warm’ en ik erger me echt aan mensen die overal bizar voor plakken. bij bizar denk ik aan een koe die uit de lucht is komen vallen of een hond die kan praten. niet aan dat jij het zo warm hebt in een ruimte of zoveel chips hebt gegeten vanavond :woozy_face:

22 likes

Na zoveel jaren dat woord noren denk ik dus ook altijd dat er niks boeiends komt als iemand zegt “ik had vandaag zoiets bizars!” Want er volgt altijd een maar zozo anekdote.

1 like

Wat raar? Stond het niet op de foto’s? Ik zou echt dan minder sterren geven.

Aan mezelf. Ik kan wel 1,5 uur in de sportschool staan en helemaal kapot gaan, maar een workout filmpje op youtube hou ik op zijn langst 10 minuten vol.

4 likes

Waarom zit Nick van Nick en Simon nu bij m om over een focking schaakserie met een vrouw in de hoofdrol te praten. Echt hiervoor zijn betere kandidaten te vinden M.

4 likes

Over de daklozen discussie. Ik zat eens buiten bij de Mc te eten en iemand die zei dakloos te zijn vroeg of hij een frietje mocht want hij was dakloos en had wel echt honger. Ik heb voorgesteld wat voor hem te halen en heb toen een menu gekocht en een extra hamburger en ik vond het superleuk. Maar toen we verder aan de praat raakten vertelde dat hij in een begeleid wonen instelling woonde en dat hij zijn weektoelage niet genoeg vond. Toen dacht ik wel even: huh??? je was toch dakloos? Nouja goed, ik heb iemand blij gemaakt maar ik voelde me wel even in de maling genomen haha

8 likes

Ik ben nog maar net verhuisd en had nog gordijnen nodig toen er in België een tweede lockdown afgekondigd werd. Ik ben nog snel snel naar de Ikea en Action gegaan om cheap iets te scoren. Maar nu blijkt dat ik één stom onderdeel van 2 euro vergeten te kopen ben in de Ikea waardoor ik ze niet kan ophangen.

Maar: geen probleem, ik heb het online besteld. De geschatte levertermijn was op minder dan 13 dagen. Nog steeds lang wachten, maar ok.
Nu check ik nog eens de leverstatus en het gaat maar geleverd worden 1 februari 2021. :rage: :rage:

1 like

Op instagram kwam er een Linda artikel voorbij wat ik besloot te lezen. Ik heb er zo een spijt van, ik word er gewoon kots misselijk van als ik eraan denk en ik visualiseer het de hele tijd.
Het gaat over een vrouw die door haar vader is misbruikt en er staat echt hoe en de sfeer.
Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Waarom staat er nooit een waarschuwing bij als het om misbruik oid gaat??

1 like

Echt verschrikkelijk ja, dat zij dit heeft moeten meemaken. Als wij al een vervelend gevoel krijgen door het alleen te lezen.

Ja mijn zusje stuurde het door met omschrijving, maar na de eerste alinea was ik al in shock. Echt zo vreselijk

Er stond toch bij dat het om misbruik gaat? Je moest zelf omhoog swipen om het te lezen

1 like

Je hebt volkomen gelijk, ik bedoelde meer dat het zo expliciet was. Dat had ik niet verwacht toen ik het aanklikte.

Ja, ik was inderdaad van plan om eens te kijken bij een aantal doe-het-zelfzaken hier in de buurt. Ik hoop dat ik vind wat ik nodig heb want het is echt vervelend om zonder slaapkamergordijnen te zitten, volgens mij hebben mijn buren me al vaak in mijn nakie gezien :stuck_out_tongue:

1 like

Ik erger me ZO ERG aan mensen die “minutie” zeggen ipv “munitie”. Ik kijk nu voor de rechter terug en zelfs die rechter en ovj zeggen “minutie”. Mijn docent deed dat ook altijd. Houd op zeg.

7 likes

Ik hoor in de media mensen allerlei verbasteringen van “symptomen” zeggen: symptonen, syntomen, syntonen…

7 likes

Verkopen ze het niet op bol.be of een andere Vlaamse grote webshop? Jullie hebben vast ook wel zo’n online winkel waar ze alles verkopen.

Als het een klein onderdeeltje is wil ik het trouwens ook best hier voor je kopen en opsturen. Ik woon op fietsafstand van een IKEA en moet er binnenkort toch heen. Laat maar weten als ik je kan helpen! :blush:

3 likes

Ik heb laatst een brief/petitie ondertekend en net werd ik gebeld of ik dan ook maar donateur wilde worden, snap dat ze ergens geld vandaan moeten halen maar vind gebeld worden om dit soort dingen altijd zo irritant.

5 likes

Mijn fam uit Rotterdam

3 likes

Rob van de Radio (Love 3FM maar hij is zo vreselijk irritant)

7 likes