Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Even mijn onredelijke ergernis opschrijven, dan kan ik daarna weer aardig doen tegen mijn collega’s :grimacing:

Ik moest gisteren boodschappen doen voor de lunch vandaag (belangrijke dag dus moest even door een dame die dat hier vaker doet verzorgd worden). Ik eet vegetarisch en vond het al stom dat ik vlees moest kopen, maargoed ik snap ook wel dat ik niet kan afdwingen dat iedereen vegetarisch eet dus vooruit. Ik moest kaas, brie, eiersalade, ham en filet americain meenemen, dus ik was allang blij met 3x vega en 2x vlees.
Ik was daarnet even weg toen die dame de lunch ging maken en uiteindelijk kwam ze dus met een schaal broodjes aanzetten. Ik kon kiezen uit:

• ham
  • ham-kaas
  • ham-eiersalade (deze echt wtf wie bedenkt dit)
  • filet americain
  • brie

WAAROM. MOET. OVERAL. VLEES. BIJ. Echt jezus. Verbaasd me nog dat ze geen filet op de brie heeft gesmeerd ofzo. Grrr.

Oke nu gaat het wel weer.

28 likes

Ik vond hem altijd wel leuk! Totdat ik hem eens googelde en toen moest ik hem niet meer

Dat vervelende geluid van een stofzuiger. Mijn buren zijn aan het stoefzuigen en maakt dat krakende geluid. ARGH

1 like

Dat thuisbezorgd buiten de stad echt stom is. Enige opties zijn shoarma, pizza of patat hier.

3 likes

Dagen dagen dagen wacht ik al op kattengrind. Nou eindelijk had ik het in huis. Open ik die fucking doos is HET HONDENVOER

Gewoon niet te geloven dit.

26 likes

Ben ik eindelijk weer eens op tijd weg van werk komt die trein niet opdagen

En ik heb de hele ochtend lopen twijfelen om de auto te pakken😡

Zo ik heb juist de omgekeerde ergernis. Links is echt voor doorrijden in mijn hoofd.

Snap dat jij meer gelijk hebt hoor, want jij houdt je aan de snelheid. Alleen haat dat vol op de rem moeten bij dit scenario.

8 likes

Ja links is gas gas vroem vroem en dan niet met 5 km iemand inhalen.

19 likes

Maar je mag maar 100km/h, ook op de linkerbaan. Dus the vroemvroem-life is wel een beetje voorbij. :joy:

14 likes

Tot en met 130 raak je je rijbewijs (volgens mij) nog niet kwijt, dus dat is een beetje mijn richtlijn. Misschien is dit een biecht. Ik doe dit alleen als de mogelijkheid er is.

4 likes

Maar 's avonds na 19 u nog wel toch?

1 like

Ik vind het niet onredelijk, ik zou hier ook echt pissig van worden.

2 likes

Ik bestel altijd bij de snackbar hier die binnen 10 minuten al voor de deur staat. Nadat ik bestelde zag ik dat de bezorgtijd ineens 50 minuten was. Ik hoopte dat het gewoon een foutje was maar nu wacht ik al ruim een uur :sob:

1 like

Ik vind dat mensen met een ukelele ook eigenlijk sowieso al op -1 staan

(Maar miss onpopulaire mening)

18 likes

Haha doe ff een battle, misschien stopt ze daarna

1 like

Dat de Reese’s puffs niet gewoon bij de appie verkrijgbaar zijn voor een NORMALE PRIJS. Ga toch geen €8 betalen voor een doosje ontbijt balletjes man. :triumph:

3 likes

En via Amazon?

Nieuw soort geboorte aankondiging of facebook via een soort zoetsappig dromerig reclame filmpje waarin ze 10.000x kussen en hand op de buik en moeder zo geniepig in de camera kijkt van kijk een geheimpje. En de vader hele tijd die buik aanraakt en kust.

Komt ook allemaal zo geforceerd over.

14 likes

Willekeurige producten met kerstverpakking, doe normaal. Je bent een fucking zak (naturel notabene) chips. Donder op met je onzinnige kerstsfeer. :face_with_symbols_over_mouth:

31 likes

Altijd die teleurstelling dat het geen nieuwe smaak is.

4 likes