Ik word moe van mensen die een vooroordeel hebben over mijn vriend. Laat me met rust aub
Is dit de prullenbak van je vriend?
Ohja dit doet mijn vriend ook. Vreselijkkkkkkkkk
Mensen die muziek onder hun instagram stories zetten. Meestal is het ineens tering hard en mijn eigen muziek wordt dan onderbroken. Echt hou op, wie denkt dat ik zin heb om daarnaar te luisteren. Vooral nu van die sinterklaas kapoentje liedjes enzo, hou toch op
Haha o shit sorry, het is echt mijn hobby om bij eten liedjes/ teksten te vinden die ergens anders over gaan maar toch passend zijn.
Vandaag was het Wu-Tang Clan.
Zal het beperkt houden, want ik snap wel wat je bedoelt.
Dat vuurwerk protest. Slaat nergens op en geeft herrie en vervuiling
Alsof ze het verbod nu gaan opheffen.
Mijn hond gaat ook over de rooie hier
Mijn hond flipt ook en zit net baby laatste fles te geven. Dus kan er ook niet heen.
Mijn schoonmoeder die aangeeft geen kerst te vieren met de familie wat ik helemaal snap.
Maar ze ziet wel haar andere kind iedere week die in een ziekenhuis werkt
dat vuurwerk was een protest? Wat een ellende. Ging net nog even een stuk wandelen en er was dus ook allemaal vuurwerk en ik kwam ook meerdere huizen tegen met zwarte pietversiering
Ze is heel bang voor corona. 2 mensen erbij met kerst wilt ze niet.
Maar haar andere kind zien die geregeld verkouden is e.d. en patiƫnten contact heeft waarbij mensen niet geheel eerlijk zijn over klachten ziet ze wel.
Nee ze doet niks verkeerd. Gaat om het principe.
Bedankt voor het medeleven met deze emoticon. Je hoeft het niet te snappen.
Sinds gisteren luidt er elke 5 minuten en harde PIEP in de gang van ons gebouw. De batterijen van ƩƩn van de brandalarmen zijn waarschijnlijk leeg.
Wij hebben geen ladder, de blinde onderbuur waarschijnlijk ook niet, en de knettergekke dame daaronder ook niet. Dus we kunnen er gewoon niet bij. Dus wij bericht sturen naar de huisbaas.
Onze huisbaas ging er blijkbaar van uit dat mijn vriend wel effe op de trapleuning zou balanceren om de batterijen uit het alarm te halen. 10 dagen geleden is er bij hem een tumor uit zijn longen verwijderd, de hechtingen zitten nog in zān zij Toen mijn vriend beleefd weigerde liet ze niks meer van zich horen.
Kutwijf
omg WAAROM zijn zo veel huisbazen kut??!!
ik zou proberen met een bezemsteel het eruit te knallen hoor doeiii dan issie maar kapot
Ja maar met een beetje pech is ie aangesloten op het stroomnet, dan maakt dat dus niks uit
Daar hebben we aan gedacht, maar wat als ie dan begint te loeien?
@MangoMango maar dan zouden er toch geen batterijen inzitten die bijna leeg zijn, toch? Ik heb nog nooit batterijen van een rookalarm moeten vervangen dus
Als ze op het stroomnetwerk zitten hebben ze ook batterijen, bij brand wil de stroom nog wel eens uitvallen en dan zouden ze niks meer doen, dat is onhandig
Mijne is ook op stroom + batterijen en toen ik batterijen eruit heb gehaald + het hele ding van de muur gehaald, was er geen alarm meer. Hij ging niet extra loeien ofzo als je het hele ding eraf ramt.
Dat ik gister een legging heb gekocht bij de H&M, die ik al had in dezelfde maat. Dus ik trek natuurlijk die kaartjes eraf en wil hem meteen aantrekken. Zit hij gewoon veeeel strakker dan die andere van mijš±. Nu kan ik hem natuurlijk ook niet meer terugbrengen.
Dit gebeurd zooo vaak bij zaken als H&M en Zara etc. Zo irritant inderdaad!