Dat er neuspiercings zaten in de verpakking van oorpiercingen bij Kruidvat?
Zit helemaal geen balletje of iets op, alleen een inimini verdikking. Hoop dat ik ze mag terugbrengen.
De bezorger van mān eten staat al 15 minuten stil bij een adres een paar straten verderop
Ik hoop uiteraard dat het goed met m gaat maar hallo, ik wil mān eten?? Fiets eens door 
Prima uit elkaar te houden, boeit me alleen geen hol
Ik ben niet zoān taalpurist als het aankomt op ānormale mensenā , ik maak zelf ook nog wel eens d/t foutjes. Maar als je teksten schrijft voor een bedrijf, sorry, maar dan mag er toch wel een bepaald niveau van je verwacht worden? Zomaar een paar zinnetjes van de site van de Intratuin:
"Naast vele blad kalanchoĆ«ās is dit soort echt een op vallen de verschijning. "
āAls de bloemen zijn uitgebloeid wilt het niet zeggen dat de plant klaar en dood is.ā
āEen plek wat verder in de kamer vind hij ook primaā
āDe Calathea rufibarba āTropistarā heeft smal groen blad, deze onderzijde is iets lichter groen en zacht behaard.ā
Wat een tokkie teksten.
Ja dat kan natuurlijk ook haha maar blijf het toch gek vinden. Je noemt een perzik toch ook geen nectarine ook al boeit het je geen hol 
Je voorkeurstaal met betrekking tot browsen, winkelen en Amazon.de-communicatie is met succes gewijzigd naar āNederlandsā .
Amerikaanse websites en bedrijven die denken dat je slechts ƩƩn taal beheerst en derhalve altijd alles in je moerstaal wilt doen.
Ik wel hahha, ik noem nectarine/perzik allebei een perzik.

Boeit me allemaal geen hol 
rebel
Het zijn slechte teksten ja maar tokkie heeft er echt vrij weinig mee te maken.
Vieze dikke hopen paardenstront midden op een bospad
Dat je een abonnement op Amazon Prime hebt en dan alsnog moet betalen om Home Alone te kunnen zien. 
Bij Disney Plus zit ie er wel bij
Ja dan moet ik nóg een abonnement erbij nemen
Misschien moet ik gewoon de dvd kopen, dan heb ik m voor altijd haha.
Stom hƩ! En het is niet eens duidelijk zichtbaar als je ergens op drukt.
Moet je weer terug uit de betaal gebeuren. U
Aan de stylist bij VT wonen vanavond. Ze zegt zo vaak āKeesā, is echt niet nodig.
Is het niet meer zo dat je tegen bijbetaling eerder je rijbewijs krijgt? Vroeger (omg ik word oud
) was dat ā¬40 en dan had je je rijbewijs de dag erna, was wel auto trouwens.
Spoed aanvraag?
Pff ja echt verschrikkelijk hĆØ. Ik vind het eindresultaat nogal bijzonder ook, die lage tafel naast de eettafel en die bank? Heel onhandig lijkt me.