Ja klopt helemaal! Daarom natuurlijk ook dom van mij wang dat kan je van verre aan zien komen dat de maat niet hetzelfde isđ
Daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat erom dat ze in deze situatie met 2 maten meet wat betreft haar kinderen? @Nox vraagt toch ook helemaal niet aan haar dat ze het ziekenhuiskind (sorry even voor de duidelijkheid haha) niet meer ziet, maar meer dat het dubbel voelt dat ze daar geen problemen mee heeft, maar wel met het zien van @Nox en haar partner.
Sorry als ik het nu voor je in vul, maar zo las ik het bericht eigenlijk.
GRRRRRRR mân fiets doet het niet en geeft een errorcode die natuurlijk weer nergens te vinden is
Ik wil een kerstboom kopen maar het is natuurlijk overal tyfusdruk, dus nu kan ik vanmiddag geen kerstboom zetten.
Waarom krijg ik alleen maar gore advertenties op YouTube? Die ongevraagde plaatjes van oorsmeer en speekselstenen. En ondanks dat ik aangeeft dat ik de advertenties niet meer wil zien, blijven ze maar komen.
Gadverdamme.
Je kan gewoon terug naar de winkel met het kaartje los erbij. Ze hebben gewoon een tang waarmee ze het weer vastzettenâŠ
Terugkerende ergernis haha maar aan het feit dat er zĂł veel mensen kruidnoten pepernoten noemen. Steeds meer Hoe zijn ze niet uit elkaar te houden?? Snap het echt niet
En aan die k** aap emoji, ga gewoon weg ermee
Dat er neuspiercings zaten in de verpakking van oorpiercingen bij Kruidvat? Zit helemaal geen balletje of iets op, alleen een inimini verdikking. Hoop dat ik ze mag terugbrengen.
De bezorger van mân eten staat al 15 minuten stil bij een adres een paar straten verderop
Ik hoop uiteraard dat het goed met m gaat maar hallo, ik wil mân eten?? Fiets eens door
Prima uit elkaar te houden, boeit me alleen geen hol
Ik ben niet zoân taalpurist als het aankomt op ânormale mensenâ , ik maak zelf ook nog wel eens d/t foutjes. Maar als je teksten schrijft voor een bedrijf, sorry, maar dan mag er toch wel een bepaald niveau van je verwacht worden? Zomaar een paar zinnetjes van de site van de Intratuin:
"Naast vele blad kalanchoĂ«âs is dit soort echt een op vallen de verschijning. "
âAls de bloemen zijn uitgebloeid wilt het niet zeggen dat de plant klaar en dood is.â
âEen plek wat verder in de kamer vind hij ook primaâ
âDe Calathea rufibarba âTropistarâ heeft smal groen blad, deze onderzijde is iets lichter groen en zacht behaard.â
Wat een tokkie teksten.
Ja dat kan natuurlijk ook haha maar blijf het toch gek vinden. Je noemt een perzik toch ook geen nectarine ook al boeit het je geen hol
Je voorkeurstaal met betrekking tot browsen, winkelen en Amazon.de-communicatie is met succes gewijzigd naar âNederlandsâ .
Amerikaanse websites en bedrijven die denken dat je slechts één taal beheerst en derhalve altijd alles in je moerstaal wilt doen.
Ik wel hahha, ik noem nectarine/perzik allebei een perzik.
Boeit me allemaal geen hol
rebel
Het zijn slechte teksten ja maar tokkie heeft er echt vrij weinig mee te maken.
Vieze dikke hopen paardenstront midden op een bospad
Dat je een abonnement op Amazon Prime hebt en dan alsnog moet betalen om Home Alone te kunnen zien.