Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Bij Disney Plus zit ie er wel bij

Ja dan moet ik nĂłg een abonnement erbij nemen :joy: Misschien moet ik gewoon de dvd kopen, dan heb ik m voor altijd haha.

1 like

Stom hé! En het is niet eens duidelijk zichtbaar als je ergens op drukt.
Moet je weer terug uit de betaal gebeuren. U

1 like

Aan de stylist bij VT wonen vanavond. Ze zegt zo vaak “Kees”, is echt niet nodig.

1 like

Gelukkig was ze voor de rest super natuurlijk voor de camera.

1 like

Is het niet meer zo dat je tegen bijbetaling eerder je rijbewijs krijgt? Vroeger (omg ik word oud :sob:) was dat €40 en dan had je je rijbewijs de dag erna, was wel auto trouwens.

Spoed aanvraag?

1 like

Pff ja echt verschrikkelijk hĂš. Ik vind het eindresultaat nogal bijzonder ook, die lage tafel naast de eettafel en die bank? Heel onhandig lijkt me.

1 like

Ik heb het eindresultaat niet eens gezien omdat ik haar te irritant vond :smile:

Dit is een loze ergernis maar ik vind het zo irritant dat een 3-deurs auto gewoon twee deuren heeft en een achterklep. Ik zie dat laatste niet als een deur.

33 likes

Ja dus idd 4- en 2- deurs. Nu kun je technisch gezien wel via de achterklep naar je stoel apenkooien :smirk:

1 like

:joy: ik begrijp die tafel echt niet. Je kunt aan de ene kant niet aan het hoofd zitten door die lagere tafel en aan de andere kant is het niet open, dus kun je er ook niet lekker zitten. Dus je zit altijd op een rijtje tegenover elkaar, zo jammer.

1 like

Grootste Apple ergernis dit. Want nu kan ik niet werken en opladen tegelijk

Écht wie heeft dit bedacht??

13 likes

@LastYoungRenegade hier had jij het toen ook overđŸ€Ł

Ik vind het ook niet zo geslaagd inderdaad! Als ze dat bankje naast de tafel weg hadden gehaald en de iets meer naar links hadden geschoven zat er ook nog wat ruimte tussen de tafel en de piano, de bank staat ook al zo dicht op de televisie. Ze hadden een enorme kamer en ik vind het nu echt heel erg vol en klein geworden, zonde!

Ik heb vijf dingen bij Bol besteld en alle vijf komen ze in een ander pakket. Maar thank god wel allemaal met PostNL. Ik weet dat Bol ook externe verkopers heeft, maar ik ga daar voortaan wel beter op letten. Al dat karton.

Ik wil kerstcadeautjes kopen voor mn ouders en broertje, maar ik kan gewoon niks bedenken voor mn vader :mad: en kan ook moeilijk met alleen iets voor mn moeder en broertje aan komen zetten hahaha

alle typische mannencadeaus zijn niks voor hem en hij heeft al 100 boeken over de moestuin en krijgt voor zn verjaardag al elk jaar dezelfde scheurkalender haha

Tja iets voor in z’n moestuin dan maar? Mooie schep of hark haha

2 likes

M’n buurman is tijdens een nationaal thuiswerkadvies op een werkdag aan het bladblazeren. Ga WEG.

4 likes

Ja, dit is altijd zo bij Bol. Zo irritant. En dan heb je een miniding en dat zit dan in een grote doos :woman_shrugging:t3:

Wat PostNL betreft. Had gisteren iets besteld bij Bol (en nog 2 andere webshops) en alles zou vandaag geleverd worden, en nu is van 1 pakket opeens geen bezorgmoment meer duidelijk terwijl hij al onderweg was? Irritant.