Bij mijn vader kun je altijd aankomen met een zak koffiebonen, een tijdschrift over klassieke auto’s, bamboe sokken (ja echt), zelfgemaakte bonbons en een fles wijn.
Misschien kun je een vogelhuisje kopen? Dat wilde mijn moeder dit jaar ook graag hebben.
Wat is dit? Een muis?
Dit is de allernieuwste iPhone
Ik ken een hele leuke chick die Tokkie heet van haar achternaam en baal altijd een beetje dat wij aso mensen maar gewoon tokkies zijn gaan noemen door verre familie van haar
Bij de vorige versie kon je de batterypack vervangen door een draadloos oplaadbare-unit, dan kon je op dat kleine oplaadvlakje nog wel een beetje muizen. Werkte ook niet perfect, maar dit is wel erg tragisch. Bestaat zoiets niet meer?
Wonen we in dezelfde straat?
Hier ook weer.
Straks weer overleg en dan heb ik geen noise cancelling.
Hoor nu ook de bel niet door die noise cancelling en kan pakket komen tussen 8 en 18 uur.
Ach jee, wordt tijd voor een Android
Godverdommmeeee . Ik heb mn boomer moeder zelf iets laten bestellen omdat ik geen zin heb om dat steeds te doen en zo moeilijk is het niet. En nu heeft ze maar random dingen aangeklikt en met klarna besteld… heb geeen idee hoe dat werkt en nu kan ik het alsnog oplossen.
Tja Apple. Ze willen dat hun producten altijd sleek ogen en daar horen geen kabeltjes bij. Dus je mag het niet tegelijk opladen en gebruiken.
Wat is het probleem dan? Kan toch gewoon met Klarna?
Jaa maar hoe zit dat krijg je dan een factuur bij de bestelling of moet dat via die site van klarna? Kan dr gewoon niet tegen dat ik dit weer in de gaten moet houden en shizzle. Met ideal was t gewoon afgerond en dan wachten op het pakketje en klaar.
Oh zo! Nou, ik ben dol op Klarna. Het is gewoon afterpay met een andere naam. Dus in die zin ook nog veiliger, als je je moeder niet vertrouwd met online bestellingen ;). Ze krijgt een factuur per mail (je kunt ook een app downloaden).
Oh thank lord dat is makkelijker dan ik dacht hahah. Gelukkig heeft ze het via mijn mail gedaan dus dan kan ik het makkelijker in de gaten houden.
Hahaha gelukkig! Altijd maar met zoiets laten bestellen, 9 van de 10x ook de garantie dat het bij een veilige webshop is
Hahaha dat is helemaal fijn! Nu wachten tot de betaling er op staat en dan kan ik deze ellende ook weer afronden
De term “mascne”. Echt zo’n ding dat bedacht werd door een marketeer en waar ALLE ANDERE marketeers dan mee aan de haal zijn gegaan.
(Ik heb eigenlijk een hekel aan het hele marketingwereldje met alle carrièretijgers die allesbehalve een 9 to 5 mentaliteit hebben en innovatieve oplossingen voor complexe problemen bedenken.)
Dat mijn tosti altijd aan het dampen is van de hitte ofzo en dan zompig wordt van het natte bord. Ik wil geen zompige tosti.
Oja das wel een goeie maar heb alleen een inductieplaat helaas. Miss ff op een ovenrooster leggen ofzo. Maar honger dus weet niet of ik daar dan de discipline voor heb
Wordt er gevochten in de flat… ben ik er niet! Niemand heeft het gefilmd en nu moet ik de verhalen aanhoren. Hallo, ik wilde erbij zijn!
Gewoon de eerstvolgende buurman die je tegenkomt een muilpeer geven.