Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Tering ik heb voor werk een samsungtelefoon maar ik kan daar echt niet op typen?? Ik typ gaat en hij wil er gäat van maken en nog meer van dat soort dingen, terwijl de taal gewoon op NL staat. Voortaan alleen maar appen via web whatsapp kan hier echt niet tegen.

1 like

Nou ik vind dit een mooi stel benen hoor! Helemaal niet cartoonesk.

Ik ben trouwens ook helemaal fan van mijn flared broek, heb niet echt lange benen, gewoon gemiddeld en die van Dr Denim zit perfect bij mij. Zou zelfs iets langer mogen, maar ik vind met je broek door de derrie slepen buiten echt goor. Zijn volgens mij ook verschillende lengtematen.

Dat heb ik gevraagd vorige keer en toen zei ze dat ze dat niet deed.
Ik sta wel op de wachtlijst voor als er iemand weg valt.

Echt zwaar irritant ja. Grrrr

@Karl_Lagerfeld waarom negeer je ons we verdienen antwoorden

1 like

Dat denk ik eigenlijk ook.
Ik had vorig jaar ook al contact opgenomen met haar en kreeg toen als antwoord dat ze geen nieuwe patiënten meer aannam omdat haar agenda vol was.
Ik heb 2 collega’s die ook bij haar geweest zijn en die bleven volhouden dat ze echt wel goed is dusja vandaar dat ik toch bij haar ben geweest.
Ik heb ondertussen wel naar mijn vorige psycholoog een berichtje gestuurd en mag morgen bij haar gaan :slight_smile:

Dat is omdat er bij confectie basispatronen worden gebruikt. Ze hebben dan een maat 34 en voor een maat groter komen er aan alle kanten 1 a 2 cm aan. Dus ook aan de onderkant. Niet bij alles tho maar vaak wel.

( Niet dat je er om vroeg maar had ff zin om wijs te doen)

1 like

Ja ik snap het op zich ook wel hoor al sje massaal kleding wil produceren maar ik ken bijna niemand die echt perfect in confectie past. Altijd ergens te groot of te klein

1 like

Ik ben op zoek naar een mooie tweedehands sjaal.

Wat ik zoek:

Wat Vinted denkt dat ik zoek:


Laf Vinted maar je moet je soms zo lang door allerlei graflelijke shirt heen worstelen voor je iets vindt, niet te doen

26 likes

Wij krijgen van werk dit jaar een decembergeschenk pakket.
En echt zoveel collega’s die janken waarom het niet gewoon kerstpakket heet, als in we passen ons al zoveel aan.
Mens wees gewoon blij dat je wat krijgt

5 likes

Ik ga dadelijk voor de laatste keer zoeken!! Ik zal updates geven vanavond

2 likes

Dit is mijn eerste kerst met katten, en ik wil per se een ekte kerstboom. Mooi, die staat, maar ik durf toch niet mijn dure glazen ballen erin te hangen de eerste keer. Wat al kut is, want ik had DE perfecte snackboom.

Dus ik vandaag zo een cheapie doos kunststof ballen bij Hema gehaald. Die hebben nog geen touwtjes, en ik vind haakjes zelf niet zo dus dacht: ik maak ze zelf wel met van dat rood witte keukentouw. Ik ben bij bal 3, moet er nog 41 en ik heb nu al geen zin meer. Waarom laat je me niet gewoon meer betalen voor een versie met touwtje :sob:

1 like

Maar ik vind de petite lijn vaak niet eens petite? Dan is het model 165 wat op de site staat, dat is niet petite toch? Maar ik heb nog nooit iets van een petite lijn besteld en ik denk dat ik daar weer te lang voor ben. Hoelang ben jij?

Ik weet niet zo goed waar ik het moet posten maar ik ben erdoor geërgerd dus ik doe het maar hier.
Er is een verlanglijstje viral gegaan van een jongetje met allergieën en hij vraagt drie dingen aan de sint:

  1. Geen allergieën meer
  2. Geen medicijnen meer (tegen z’n allergieën)
  3. Lego

Nu wordt dat dus op verschillende plekken gerepost met dat het zo zielig is en dat we 1 en 2 niet voor elkaar kunnen krijgen, maar we kunnen hem wel heel blij maken met zoveel Lego dat hij het niet verwacht. Het is dus een oproep om met z’n allen Lego naar hem te sturen.
Het staat me zo tegen maar ik kan niet zo goed uitleggen waarom. Ik kan me herinneren dat hier ooit een discussie was over iets soortgelijks. Kan iemand dat zich herinneren of ben ik gewoon een heks?

19 likes

Misschien ging het over Tijn en die nagellakactie? Daar moest ik gelijk aan denken maar is niet helemaal vergelijkbaar.

Hmm nee, ik weet eigenlijk ook niet zeker of het überhaupt hier besproken werd, maar een nagellakactie zegt me sowieso niets.
Wat @Eddie zegt sluit wel aan bij m’n gevoel.

2 likes

Dit is ook precies de reden dat ik Steenrijk Straatarm een vreselijk programma vind. Die rijke mensen die dan een week helemaal verbaasd en geshockeerd lopen doen. Oooh wat erg! Ooh dit kunnen wij ons echt niet voorstellen! Het arme gezin wat dan even een weekje kan proeven van een leven zonder financiële zorgen. En daarna gaat iedereen terug naar zijn eigen leven en is er precies niks veranderd.

6 likes

Aan dat de Elstar appels dit jaar “duur” zijn en vies en zacht en melig. :frowning:

5 likes

Waarschijnlijk is het ook helemaal geen korting, maar hebben ze de “normale” prijs even opgehoogd zodat het lijkt alsof ze korting hebben. :’)

Black Friday is gewoon kut. Eerst de prijzen in de weken/dagen ervoor omhoog gooien en dan doen alsof je korting krijgt, bah.

2 likes

Het is bijna december en ik word nog steeds wekelijks geteisterd door muggen 's nachts :mad:

1 like