Oude mensen kunnen zo onbeschoft zijn. Oude man in de jumbo, zonder mondkapje ook, die niet vraagt maar roept waar de vla staat want ‘ik zie hem niet he meneer…jullie hebben die altijd meneer…’
Doe normaal zeg.
Oude mensen kunnen zo onbeschoft zijn. Oude man in de jumbo, zonder mondkapje ook, die niet vraagt maar roept waar de vla staat want ‘ik zie hem niet he meneer…jullie hebben die altijd meneer…’
Doe normaal zeg.
Ik erger me aan die trut corona die alles verpest. Zelfs alle vacatures zijn nog 10x kutter dan normaal.
Ik hoorde vandaag dat er deze week een sinterklaasviering is. En ik zei nog heel naïef ‘wel zonder zwarte pieten zeker’. Had beter moeten weten. Het zijn ook nog twee collega’s van me die helemaal verkleed gaan. Vind echt niet kunnen en zie nu al op tegen mijn dienst
Ik erger mij dood aan het feit dat ik met alle vieze chemicaliën mag werken op het werk terwijl mijn andere collega’s (die al kinderen hebben en bijna met pensioen gaan) allemaal met chemicaliën mogen werken die bijna niet gevaarlijk zijn.
Nu is mijn manager boos omdat ik “altijd” moeilijk doe als ik met Fenol/MDI/TDI of amines moet werken… (sorry van de afkorting schrijf het even van mij af)
Je kunt ze op FB toch ontvolgen? Dan ben je nog steed vrienden en zie je die onzin niet meer
Ik weet niet precies in wat voor context je werkt natuurlijk, maar als je collega’s met andere stoffen kunnen werken, betekent dat dat de gevaarlijke stoffen vervangbaar zijn? Want dan is het volgens mij hartstikke verboden om jou door te laten werken met die gevaarlijke stoffen. En (er even vanuit gaande dat jij een vrouw van vruchtbare leeftijd bent) bij reproductietoxiciteit zou je werkgever er dan volgens mij ook voor moeten zorgen dat jij daar niet mee hoeft te werken, maar andere collega’s dat doen. Ik hoop dat je dit toch op een of andere manier bij de veiligheidsfunctionaris of je leidinggevende aan kan kaarten, want het is heel rot als je je niet veilig voelt op je werk en ook onnodig als de juiste maatregelen genomen worden.
Klopt maar het voelt niet alsof ik dan genoeg m’n punt kan maken
Godverrr de gymshark legging die ik 1 week heb heeft nu al 3 gaten
Kan toch niet heb niks geks gedaan
O nee, wat een ramp
nu gaat AH de superkracht in werking zetten speciaal voor je zieligheid kaart
Wat hier misschien tegen kan helpen is om afbeeldingen niet automatisch te laten downloaden (is een instelling). Je kan er dan gewoon langs scrollen zonder te zien wat het is (je ziet het wazig dus als het een grote foto is zie je soms nog wel wat, maar de ““grap”” of wat dan ook valt meestal niet te herkennen).
Het is absoluut mijden van de confrontatie/het echte probleem, maar dit doen heeft mij wel rust gegeven voor de uitgebreide familieapp
Maar ik ben wel jaloers op mensen die dit durven. Hoeveel gratis spul had ik binnen kunnen harken als ik zielig had gedaan?
Ja zoiets zag ik laatst ook op Facebook langs komen, iemand had de dag ervoor iets besteld voor haar jarige familielid en de PostNL had vertraging dus het kwam nu niet meer op tijd binnen. Of PostNL dan kon laten weten hoe ze het gingen oplossen zodat het er alsnog op tijd zou zijn, want anders kwam het te laat voor de verjaardag. Dan moet je er in deze drukke periode gewoon rekening mee houden dat het wat langer kan duren.
Oh zo kut dat hé
Ik gaf een keer een 4 persoonstent weg, die we niet meer nodig hadden maar wel gewoon prima was, kreeg ik toen honderden reacties op.
70+% alleen maar jankverhalen van mensen die “Nooit geld hadden om op vakantie te gaan”, allerlei ziektes hadden, hele zielige kinderen hadden.
Zo irrelevant. Zei ook geen DMs, nou kreeg er uiteraard 50. Tegen ze allemaal gezegd van nou krijg je m sowieso niet als je me lastig valt, kwam nog meer gejank van.
Uiteindelijk heb ik m aan iemand gegeven die eruit zag of ze me een goeie fles wijn zou geven (and it came true)
Oh dat is wel erg vervelend! Ik bestel altijd via de site en ik heb dit probleem niet met verdwenen bestellingen enzo. Wel dat de site vastloopt, maar dan probeer ik het later die dag nog eens. Ze zouden hun systeem moeten updaten.
Ik herken dit zo van toen ik bij een winkel werkte. Was echt een van mijn grootste ergernissen en ik begreep het ook echt niet. Dan was een product op in de winkel, ging ik in het magazijn kijken en kwam ik terug met de mededeling: nee helaas, hebben we op het moment niet, kunnen we wel bestellen voor u, of een andere winkel bellen.
En hoe vaak je dan wel niet terugkreeg: ja maar het is voor een verjaardag?! Of inderdaad zielig verhaal X.
O ja, nee, tuurlijk, zeg dat dan meteen, dan ga ik opnieuw het magazijn in en dan pak ik het uit het goede-redenen-rek, want daar staan er zeker nog wel 10.
Ik snap wel als je zegt, O jammer want het was bedoeld voor x, of ik had het graag nu gehad want… maar mensen zeggen het op zo’n toon alsof je het dan ineens wel hebt staan. Weird.
Maar ik vond dat ook altijd kut met winacties waarbij je moest schrijven waarom je een product verdiende. Dan was het net mijn favo parfum, maar dan stonden er allemaal jankverhalen waar je toch niet van kon winnen.
Heerlijk zoiets. Ik kan heel goed met een pokerface/resting bitchface zeggen “oh wacht, ik pak even mn toverstaf en dan tover ik t meteen”.
Dit doet me ook denken aan een verkoopsituatie bij mij. Ik had iets groots en zwaars te koop staan en iemand bleef maar zeuren of ik het wilde versturen en allemaal zielige redenen aanvoeren. Terwijl ik meerdere keren aangaf dat dit niet kon.
Een paar dagen later kreeg ik alweer een verzoek van die persoon met nu als reden dat ik het nog niet had verkocht en het vast nu wel wilde verzenden. Ik stuurde toen: aangezien hij nog steeds niet is gekrompen, kan ik hem nog steeds niet versturen.
En toen werd ik verrot gescholden
Ik haat mensen
Dit precies haat ik. Mensen halen vaak hele verhalen erbij om iets voor elkaar te krijgen. Die zieligheidskaart spelen is echt een intense irritatie bij mij.