Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Het is bijna december en ik word nog steeds wekelijks geteisterd door muggen 's nachts :mad:

1 like

Had je hierover in het mommyblogger topic nog niet genoeg geklaagd? En er zijn hier wel leukere topics dan het mommyblogger topic imo. Maar je kunt altijd zelf weer het gesprek de goede kant op leiden met een post die ermee te maken heeft heh.

10 likes

Afspraak met een klant. Hij zou tussen 8 en 11 bellen. Ik vroeg gisteren of hij misschien al iets specifieker kon zijn qua tijd. Ja hoor. Nu belt hij tussen 8 en 10 :+1:t3:. Zul je zien dat hij natuurlijk 9.55 belt.

Mijn buren stofzuigen letterlijk ELKE dag en dat maakt mijn innerslons passief agressief

1 like

Sorry!

3 likes

Ik voel me aangesproken​:joy::rofl:

1 like

nou na weken twijfelen; extensions gekocht online. Geld op cc gezet, kan mijn order niet ’ processed worden at the time’. Maar mijn geld is wel van de rekening. De klantenservice heeft nu 2 uur pauze dus dat is ook mooi

Oeps, ik wilde wat aanpassen, verwijderde het gehele bericht.

Dat is wel een mooie oplossing inderdaad als je dat als bedrijf zo oppakt.

Nu heeft man een pakket waar die niks mee kan en lijken wij ondankbaar omdat we geen alcohol drinken?

1 like

Mezelf. De kat is ziek (blaasontsteking dus antibiotica/pijnstillers en dieetvoer). Maar ik werk vanuit huis en zie hem dus nog steeds veel naar de bak gaat (plast wel!). Maar ik zit het zo veel te erg in de gaten te houden dat ik 0 rust heb. Dierenarts maar weer gebeld en na het weekend moet het wel beter gaan maar ugh. Arm diertje.

Dank je wel <3 hij ligt nu op bed te slapen. Mag eigenlijk niet maar nu even wel.

1 like

Vind het ook wel raar om een pakket te geven zonder een beetje na te gaan of de werknemers zitten te wachten op de inhoud. Ik heb ook een keer een kerstpakket gehad waar ik wel tevreden was met het meeste maar dan zat er ook vlees in en dat hoefde van mij gewoon niet. (was wel een bijbaantje en ze gaven iedereen gewoon hetzelfde pakket maar alsnog)

Mijn vriendin kreeg ooit van een bijbaan zo’n dure sportarmband, ook maar weggegeven aan haar broertje want ze zat er niet op te wachten. Maar ik vond het zo zonde dat ze al dat geld wat daaraan was besteed ook voor iets leukers konden gebruiken.

2 likes

Mijn vriend ging Macdonald’s halen, komt die terug met mayonaise ipv frietsaus.

5 likes

DUMPEN!

14 likes

Ja dit! Dacht echt dat dit aan mij lag of aan dat ik gewoon de grootste er uit pik maar niet dus :unamused: En ook veel met rotte plekken :nauseated_face:

1 like

Zielig!

Oke ik schaam me hier een beetje voor, maar ik denk dat het toch een ergernis is ipv een biecht omdat ik het dus niet doe.

Ik wil met kobo plus eigenlijk erotische romans aanschaffen om te lezen, maar ik deel mijn account met mijn broer en moeder. Als ik dat boek dus zou downloaden zouden zij het ook zijn en ik erger me er heel erg aan dat ik daarom zulke boeken maar niet download.

4 likes

Kun je die boeken niet via bijvoorbeeld Bookchoice aanschaffen en die op je e-reader zetten? Dan zien zij het ook niet.

Ja kan wel, maar via kobo plus is het ‘gratis’ want daar heb ik een abonnement op :(.

Oooh zo! Dan is het wat zonde ja.

Ik bestel eens in de zoveel tijd extra fritessaus erbij zodat ik thuis een stash heb voor dit soort momenten :v:t3: