Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Zeg dat je keelpijn hebt ofzo :stuck_out_tongue:

Ik vind dat altijd een ergernis als men ‘samen’ een verjaardag viert. Mits je in dezelfde week jarig bent.
Wij krijgen (voor corona) zo vaak uitnodigen, ja omdat ik 29 ben geworden in mei en pietje 31 in november, vieren wij een feest. Dit is tevens ook onze housewarming! (dan moet je dus voor beiden een cadeau halen, en ook nog iets voor hun huis, of wat is de bedoeling? en hun hebben maar 1keer kosten van een feestje geven? Ik vind dat stom.
Persoonlijk zouden wij dan gewoon 3 feestjes geven namelijk.

Ja of eentje en die andere gebeurtenissen gewoon overslaan. Doen die ouders van dat nichtje/neefje dus ook. Vieren ze ergens in het midden beide verjaardagen. Zeg dan gewoon dat je eentje overslaat :s. Ik kwam dus inderdaad ook altijd met cadeautjes voor hen samen opdraven en voor mijn eigen verjaardag niksss gekregen. En ze zouden ook niet langs komen maar het kon opeens tussen hun andere plannen (de winkels bezoeken) toch nog. Had ik opeens 5 man extra in huis dus het kleine taartje werd wel erg klein met 5 man erbij. Nouja ben gewoon salty dat ik weer van die enorme cadeauwensen krijg doorgespeeld + het is corona.

1 like

Mensen die badge schrijven als ze batch bedoelen😤

14 likes

Dat dit weer zorgt voor statisch en dus ook vettig haar. Ga. Weg.

3 likes

Mooie naam!

1 like

haha, 1. niet het jouwe, 2. alsof corona dan opeens een keertje overslaat.

2 likes

Ik erger me aan het feit dat ik bij de afgelopen drie online bestelling bij ici Paris (vrouwengeur, vrouwenverzorging en make up) mannelijke proefjes krijg mee gestuurd (I know, first world problems…). Moet ik daar nou mee… ook nog drie keer dezelfde… heb ik bij Douglas nou nooit🤷🏼‍♀️. Vind het ook niet slim, ik heb al zo vaak iets gekocht nav een proefje dat ik heb gehad. Vraag me echt af wat de logica er achter is. Of misschien moesten ze gewoon van een overschot aan Hugo boss geurtje af…

2 likes

Dat mijn vriend soms zo van zich laat profiteren. Een vriend van 'm vroeg om “effe iets uit te printen”, is het een fucking contract van 40+ pagina’s. En denk je dat die brutale aap tot bij ons boven komt om 't op te pikken? Nee hoor, hij blijft lekker in zijn auto zitten zodat mijn vriend 3 verdiepen naar beneden en naar boven kan lopen.

Allemaal tijdens ons avondmaal :ok_hand:

3 likes

Ja dat heb ik ook steeds. Ik geef ze standaard aan een vriend :joy: De laatste keren kreeg hij wel echt goede samples van Chanel.

1 like

Dat mijn beste vriendin filmpjes en videos blijft sturen terwijl ik dat haaat

3 likes

Dankjewel!

Bestellingen die in 2 delen worden geleverd. Ik kan niet eens kiezen of ik dat wil. Ik heb het liever in 1 keer. Zit ook maar paar dagen tussen.
1 shirtje los bijvoorbeeld, why. Niet eens door de brievenbus.

5 likes

Dat fluweel nu altijd en overal velvet genoemd wordt. Dat is toch hetzelfde, of heb ik het helemaal mis? Is iedereen vergeten dat het woord fluweel bestaat en je er dus geen Engels woord voor hoeft te gebruiken??

Oké toch even opgezocht want ik ging echt aan mezelf twijfelen maar velvet=fluweel :’)

En ik vind fluweel trouwens juist eigenlijk een heel mooi woord?

24 likes

Hahahaha, ja zoiets ja!! Pff dat is er inderdaad ook nog een waar ik me aan erger :thumbsup:

Oh neeee die Spotify rewind is weer terug en nu gaat weer iedereen met een totaal oninteressante muzieksmaak hun lijstjes delen. I. Don’t. Care.

32 likes

O, nee… gelukkig doe ik aan zulke onzin niet mee want dan werd het een lijst met alleen maar K3, kleuterpop en hardstyle denk ik. Mooie combi wel.

3 likes

maar toch ff delen

2 likes

Nou nee, want het is een gok. Ik heb het namelijk niet :sweat_smile:

Ik wilde net hetzelfde komen posten. Niemand boeit het wat jij geluisterd hebt afgelopen jaar :unamused: :unamused:

5 likes

Maar het is écht heel leuk wat ik luister hoor!!!