Ik erger me aan het feit dat ik bij de afgelopen drie online bestelling bij ici Paris (vrouwengeur, vrouwenverzorging en make up) mannelijke proefjes krijg mee gestuurd (I know, first world problems…). Moet ik daar nou mee… ook nog drie keer dezelfde… heb ik bij Douglas nou nooit🤷🏼♀️. Vind het ook niet slim, ik heb al zo vaak iets gekocht nav een proefje dat ik heb gehad. Vraag me echt af wat de logica er achter is. Of misschien moesten ze gewoon van een overschot aan Hugo boss geurtje af…
Dat mijn vriend soms zo van zich laat profiteren. Een vriend van 'm vroeg om “effe iets uit te printen”, is het een fucking contract van 40+ pagina’s. En denk je dat die brutale aap tot bij ons boven komt om 't op te pikken? Nee hoor, hij blijft lekker in zijn auto zitten zodat mijn vriend 3 verdiepen naar beneden en naar boven kan lopen.
Allemaal tijdens ons avondmaal
Ja dat heb ik ook steeds. Ik geef ze standaard aan een vriend De laatste keren kreeg hij wel echt goede samples van Chanel.
Dat mijn beste vriendin filmpjes en videos blijft sturen terwijl ik dat haaat
Dankjewel!
Bestellingen die in 2 delen worden geleverd. Ik kan niet eens kiezen of ik dat wil. Ik heb het liever in 1 keer. Zit ook maar paar dagen tussen.
1 shirtje los bijvoorbeeld, why. Niet eens door de brievenbus.
Dat fluweel nu altijd en overal velvet genoemd wordt. Dat is toch hetzelfde, of heb ik het helemaal mis? Is iedereen vergeten dat het woord fluweel bestaat en je er dus geen Engels woord voor hoeft te gebruiken??
Oké toch even opgezocht want ik ging echt aan mezelf twijfelen maar velvet=fluweel :’)
En ik vind fluweel trouwens juist eigenlijk een heel mooi woord?
Hahahaha, ja zoiets ja!! Pff dat is er inderdaad ook nog een waar ik me aan erger
Oh neeee die Spotify rewind is weer terug en nu gaat weer iedereen met een totaal oninteressante muzieksmaak hun lijstjes delen. I. Don’t. Care.
O, nee… gelukkig doe ik aan zulke onzin niet mee want dan werd het een lijst met alleen maar K3, kleuterpop en hardstyle denk ik. Mooie combi wel.
maar toch ff delen
Nou nee, want het is een gok. Ik heb het namelijk niet
Ik wilde net hetzelfde komen posten. Niemand boeit het wat jij geluisterd hebt afgelopen jaar
Maar het is écht heel leuk wat ik luister hoor!!!
Tattoo shops die zelf denken te bepalen wat ze WILLEN zetten. Was dan gewoon illustrator geworden. Ze lijken te vergeten dat ze hun ‘kunst’ op levende mensen zetten
Ja zelfs dat begrijp ik vanuit de klant ook, het komt toch op je eigen lichaam dus als je dat mooi vind… why not? Maar in die situatie snap ik ook dat artiesten dat niet doen.
Ik volg een (ik dacht inspirerende) sportieve vegan chick op Instagram die nu helaas anti mondkapjes blijkt te zijn. Wat een deceptie
Ik vind het irritante aan wrapped meer de podcast afdeling. Ik luister al twee jaar de volksjury dus ik heb alleen de afleveringen geluisterd die ze dit jaar hebben gemaakt, maar er zijn ook meiden die ze pas een maand kennen en nu flexen met 8 AFL OP EEN DAG GELUISTERD WOW SUCH A FAN!!!
En dan reposten ze dat en dan denk ik
Zit er eigenlijk ook copyright op het werk van een tattooartist? En wat als een andere artist dat werk op een klant zet, wie zijn verantwoordelijkheid is het dan, en moet de klant het dan laten verwijderen? nieuwsgierig much.
Neeeeeee ga weg!!! Volgende week maandag weer NL Alert
Ik ga me die dag op de wc opsluiten, want heb geen zin om het 20 keer te horen