Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Tattoo shops die zelf denken te bepalen wat ze WILLEN zetten. Was dan gewoon illustrator geworden. Ze lijken te vergeten dat ze hun ‘kunst’ op levende mensen zetten

5 likes

Ja zelfs dat begrijp ik vanuit de klant ook, het komt toch op je eigen lichaam dus als je dat mooi vind… why not? Maar in die situatie snap ik ook dat artiesten dat niet doen.

1 like

Ik volg een (ik dacht inspirerende) sportieve vegan chick op Instagram die nu helaas anti mondkapjes blijkt te zijn. Wat een deceptie

4 likes

Ik vind het irritante aan wrapped meer de podcast afdeling. Ik luister al twee jaar de volksjury dus ik heb alleen de afleveringen geluisterd die ze dit jaar hebben gemaakt, maar er zijn ook meiden die ze pas een maand kennen en nu flexen met 8 AFL OP EEN DAG GELUISTERD WOW SUCH A FAN!!!

En dan reposten ze dat en dan denk ik :pleading_face::pleading_face:

1 like

Zit er eigenlijk ook copyright op het werk van een tattooartist? En wat als een andere artist dat werk op een klant zet, wie zijn verantwoordelijkheid is het dan, en moet de klant het dan laten verwijderen? :stuck_out_tongue: nieuwsgierig much.

Neeeeeee ga weg!!! Volgende week maandag weer NL Alert :frowning:
Ik ga me die dag op de wc opsluiten, want heb geen zin om het 20 keer te horen
tenor (10)

4 likes

Dat mensen vergeten wanneer je iemand brengt en haalt met de auto je die tijd ook kwijt bent aan heen en terug rijden. Als in: wil je me brengen en halen want dat scheelt tijd: ehm ja alleen voor jou?!

11 likes

Haha wat een ergernis.

5 likes

Ja ik ben gewoon heel jaloers

1 like

Ik had laatst een jurkje besteld bij Z.ara en ik was één dag te laat met dat pakketje terug te sturen. Eigen fout, ik weet het. Nu is dat pakketje kwijt geraakt, dus ik had de klantenservice gebeld en dan krijg je: pech, je was toch een dag te laat, kunnen niks meer voor je doen. Dus nu heb ik geen jurkje + ben m’n geld kwijt.

Vorige week toch weer een bestelling geplaatst, zou voor gisteren geleverd worden, maar is nu nog niet eens verstuurd. Zijn inmiddels 9 dagen verder… Heb zin om de klantenservice te bellen dat ik het aso vind dat ik pech heb en m’n geld kwijt ben, omdat ik één dag te laat ben, maar zij wel te laat kunnen leveren.

2 likes

Hahaha. Ik vond die podcast afdeling niks omdat ik begin dit jaar maar van 2 podcast iets van 2 tot 4 afleveringen had geluisterd en dat was iets van spaans leren gedoe. En van een paar andere heb ik maar 3 minuten geluisterd omdat ik daar de concentratie niet voor heb.
En dan doen ze echt zo van “Jij kan heel goed luisteren en blabla” ehh valt wel mee…

2 likes

Hahahahaha 3 minuten hahah
Ja bij mij stond er er iets van laat maar aan je ex lezen

Die heb ik nie

1 like

Saaame hahaha zo triest.

Ik was echt blij dat er een apart topic is voor die spotifylijsten maar nu gaat het er alsnog de hele tijd over :weary:

2 likes

Mijn huisbaas die als hij langskomt altijd heel lang blijft plakken en mij alle updates uit zijn leven en familie gaat vertellen. Ik werk thuis maar heb het echt best wel druk en daar echt geen tijd (en interesse) voor.

Hij was er net om naar de verwarming te kijken, volgens mij echt 3 minuten werk. Ik snap dat het dan niet zo vriendelijk is hem meteen er uit te schoppen maar HIJ IS ANDERHALF UUR GEBLEVEN.

Extra irritatie gaat naar mijn vriend, die, toen ik vanochtend al zei dat ik geen zin had in weer al die lulverhalen, zei “komt wel goed, ik ben heel goed met huisbazen, mannen onder elkaar, ik zeg wel gewoon na een kwartier: joe heel erg bedankt Henk maar nu gooien we je er wel weer uit hihaho!” Gaat hij die man vervolgens allemaal vragen stellen over hoe hij denkt dat de huizenmarkt zich gaat ontwikkelen, wat voor huisjes hij nu nog meer aan het melken is, hoe je het beste plafonds isoleert.

Ik had al een stressdag door werk en zag ondertussen vanuit mijn ooghoek m’n mailbox volstromen en zat daar echt van :rage: :rage: :rage: :rage:

15 likes

Ik vond het leuk voor mezelf maar al m’n ex’ nummers staan erin omdat we dat account toen samen deelden, en niks van mezelf. Bummer :disappointed:

2 likes

Ik vind het ook leuk om zelf te kijken hoor! Maar niet nodig om dan te delen op Insta.
Wel jammer dat je lijst stom is met de nummers van je ex erop, ik zou er ook van balen hoor.

Haha lief dat je met me meeleeft :smiley:

Maar eerlijk, je kunt toch prima aangeven dat je weer aan het werk moet? Gewoon doen volgende keer! Echt irritant zo’n huisbaas, hartstikke herkenbaar verder hoor

1 like

Oh je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik vind dat zo moeilijk, ook omdat er echt niet tussen te komen is. Misschien is het meer een ergernis op mezelf :wink: Nou ja en op mijn vriend nu die hem ff heeft zitten aanmoedigen vandaag

1 like