Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik erger me aan onze Appie. Het is verdorie nog geen Sinterklaas en alle schappen met pepernoten zijn leeg en worden ook niet meer aangevuld? Daar snap ik echt helemaal niks van.

2 likes

Hoop dat dit een beetje duidelijk is maar ik doe dus een afstudeeropdracht met 2 anderen en eentje is zooo facking irritant. We hebben een aantal standaard competenties die we op moeten nemen en een deel keuze en hij koos dus niet voor concepting en ik en die ander wel. Normaal doe je dan gewoon mee met het concepten maar hij zei ‘Ik neem het niet op dus jullie zoeken het maar uit’. Nu hebben wij dus een concept en jahoor heeft hij ineens zelf een geniaal idee en downplayed ons helemaal met wat wij hebben verzonnen terwijl we het ook met een expert hebben besproken :thumbsup:

Haha ja je vriend mag de volgende keer alleen thuis zijn als de huisbaas komt :stuck_out_tongue:

1 like

Dat een abonnement op een sportschool opzeggen zo’n gezeik is

1 like

Hoe koud het is in mijn woning in de winter (jaren 30 woning.) Dat ik mij niet lekker voel en wel een hele hoop boodschappen moet halen straks. Dat ik mij erger aan mijn geërger. Wat een kutdag.

Jaaa vooral als het naar Schiphol is ofzo, wij wonen in het zuiden en altijd als we met vrienden op vakantie gingen haalde iedereen zijn moeder hun op van schiphol, dan zijn die mensen dus 1.5u heen en 1.5 terug aan het rijden voor jou, en zit jij zelf ook nog 1.5 u in de auto.
Pak gewoon de trein? :woman_shrugging:

4 likes

Ik had gedacht niet de straat op te moeten maar nu moet ik toch nog naar de winkel en mijn haar is echt zo vies ieh ben echt lelijk vandaag

Wauw waarom zou je dat vragen of doen?! Inderdaad pak de trein of en cheap hotel als je op een onmogelijk tijdstip vliegt. Benzine is ook niet gratis.

Deze reclame. Welke psychopaat eet er nu zogenaamd chocoladeletters op deze manier.

11 likes

Ik doe dat gewoon zo ja

3 likes

En @Willem @kali Oh serieus, ik had geen idee dat mensen dat echt doen.
Ik breek een stukje af van de letter en steek dat in mijn mond. Happen van zo’n grote letter lijkt me echt onprettig eten.

5 likes

Fuuuuck ik vind net een muizenkeutel in mijn keukenkastje. Heb daar in mijn studentenwoning echt zo ontzettend veel last van gehad, shit

Maar krijg je dan makkelijk stukjes afgebroken die klein genoeg zijn om 1 hap te zijn? Ik krijg een letter niet zo klein gebroken, is het te dik voor

Ja dat lukt op zich wel met mijn letter, die is niet zo dik. Desnoods hap ik van een stukje. Maar echt happen van een letter kan ik me niet voorstellen.

1 like

Ik doe zelf trouwens een middenweg, ik breek een stuk af hoeveel ik ongeveer wil opeten en dan hap ik daarvan af. Dus niet de hele letter maar wel afhappen haha

4 likes

Ligt waarschijnlijk ook aan de letter. Ik heb een driepoot en dat eet prettiger dan een J denk ik.
Laatst kwam ik er achter (op dit forum) dat een i 2 chocoladeletters bevat! Ik dacht dat je dan gewoon een hele dikke i had. :joy:

3 likes

Het bestaan van reels, waarop suffe types vage dansjes met teksten doen, of de woonkamer doorspringen. Vooral dat ik dat dan weet als aanbevolen krijg.

5 likes

Oh ja dat had ik ook gezien! Ik ben eerlijk gezegd nog wel sceptisch en wil het eerst nog met eigen ogen in het echt zien, ik dacht ook een dikke I en denk echt: hoeee kan ik hier anders pas rond m’n 30e achter zijn gekomen :joy:

1 like

Mijn moeder’s naam begon met een i, en die had altijd gewoon 1 dikke i :smile:

3 likes

Ik vind het zo irritant dat de vader van de tweeling waar ik op pas nu thuis werkt. Volgens mij denken ze dat ze me ermee helpen maar ik voel me echt zo op mn vingers gekeken. Hij geeft de hele tijd tips, goedbedoeld, onder het mom van: wat ik altijd doe is
 Ja boeien, ik ben jou niet, ik doe het anders, je baby’s leven nog dus laat me.

8 likes