Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat het werk van hun probleem mijn probleem maakt. Niet mijn schuld dat jullie mijn contract niet hebben verlengd en er nu dingen geregeld moeten worden.

Gelukkig heb ik hier wel geleerd en meerdere malen gehoord dat ik niet te lief moest zijn. Zij bedoelden natuurlijk bij klanten en niet bij hun. Zij wilden assertief, assertief kunnen ze krijgen.

Edit; heeft gewerkt, is niet meer mijn probleem.

13 likes

Aan vandaag. Ik hoef in principe vrij weinig te doen, maar echt alles gaat mis of loopt niet zoals ik wil.
Ben er helemaal klaar mee. Wordt ook gek van mezelf, helemaal chaotisch en ik kan niks.
Ik geef het op voor vandaag.

ikea.

De knipperende lampjes in de kerstboom van de overburen. Raak helemaal afgeleid. Oprotte!

2 likes

Klanten die denken dat de kassa het punt is waar ze hun mondkapje af kunnen zetten. En als ik er wat van zeg word ik uitgevloekt. Is het al 8 uur? :confused:

1 like

Dat ik serieus een of andere nieuwsbrief van mijn werk per post krijg. We hebben voor dit soort onzin al intranet. Steek de kosten hiervan in iets anders :woman_facepalming:t3: (het is notabene een gemeente die heul veul moet bezuinigen).

3 likes

Ah wat stom joh! Hadden ze nog wel feedback waar je wat mee kon?

1 like

Ah dat klinkt alsof je een beetje onder de bus gegooid bent. Vervelend! Niet teveel proberen aan te trekken hoor :wink: heb het idee dat iedereen met thuiswerken en Zoomen erg korte lontjes heeft gekregen. Ons laatste projectoverleg eindigde in een bitchfight waarin iedereen door elkaar schreeuwde :+1:

1 like

Too good to go bedrijf die meedoet waar ophaaltijd window 5 minuten is.

1 like

Deze stomme column

Wat zielig eigenlijk voor de mannen, dacht ik. Corona bevoordeelt de vrouwenvriendschap, die (generaliserend gezegd, ja) draait om kletsen, lekker eten en mooie dingen bekijken in winkels en musea. Dat kan allemaal nog steeds, in deze semi-lockdown – maar de kroeg en het stadion zijn voorlopig gesloten.

Toegeven dat je aan het generaliseren bent maakt de analyse nog niet minder dom?!

16 likes

M’n activity tracker die leeg is op het moment,
in vlagen ben ik namelijk nogal geobsedeerd door dat ding.
Gelukkig voor dat hij leeg was wel mijn 10 000 pasjes gehaald.

1 like

Ja en ook zo dom dat je dan via de app datzelfde bericht weer krijgt en dan alsnog moet inloggen op de site. Waar is die app dan voor? :scream:

1 like

Mensen die binnen hun jas aanhouden.

8 likes

2 zwarte pieten die mijn kind uitgebreid groeten en een gesprekje willen aanknopen.
Ga weg, ik moet jullie niet. Maar ik heb niets gezegd, want er waren meer kinderen bij.

Dat ik vandaag niet fit was (keelpijn/vermoeid) en een vriendin vond dat ik dan best langs kon komen. Zolang we maar 1,5m afstand zouden houden. Nope.

1 like

Ik negeer die altijd :sweat_smile:. Mijn redenatie is dat als het echt belangrijk is, ze me wel een brief sturen. Haat dit soort berichten. Weet niet waarom, misschien omdat het teveel moeite is om in te loggen?

1 like

Dat ik een dunne jeans en sjaal krijg in een nodig grote doos met daarin nog een doos… :roll_eyes:

Samenvatting

1 like

Fucking Spotify lijsten overal. Niemand boeit het wat je luistert Truus en iedereen z’n moeder. Ook gewoon 20x delen op ieder platform.

7 likes

Ik kreeg een brief van de gemeente over riool en afvalbelastig maar zo irritant en kut dat ze willen dat je dat in december betaalt?! Alsof dat geen dure maand is

O neee dat komt er dus ook weer aan :cry: