Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Maar Zara kleding bestellen is ook niet goed voor het milieu :zipper_mouth_face:
Al heb je wel gelijk hoor!

6 likes

Ik kijk nu masterchef australia 2020 en er is een meid die alleen maar pasta maakt. En elke keer is de jury weer tevreden? Vind dat echt niet kunnen eigenlijk. Het is masterchef, niet pasta chef. Hoezo zijn ze ook steeds onder de indruk, ze heeft een fucking pasta restaurant natuurlijk kan ze fucking pasta maken

12 likes

Bedoel je Laura? Ik hou van MasterChef

1 like

Ja! Ik snap wel dat je je sterke punten doen (sarah maakt ook veel Aziatische dingen enzo bijvoorbeeld) maar kom OP ELKE KEER PASTA
Je ziet reynold toch ook niet elke keer desserts maken

Ik vond dat ook in het begin, dacht ik ‘ja hoor zij maakt natuurlijk weer pasta’. Maar er komt een moment dat ze andere dingen gaat doen haha.

1 like

Van die mensen op instagram die je gaan volgen zodat je hun gaat volgen en je dan weer verwijderen.

Nee bitch ik ga je shit webshop of influencer pagina niet volgen. Rot op.

19 likes

Dat het werk van hun probleem mijn probleem maakt. Niet mijn schuld dat jullie mijn contract niet hebben verlengd en er nu dingen geregeld moeten worden.

Gelukkig heb ik hier wel geleerd en meerdere malen gehoord dat ik niet te lief moest zijn. Zij bedoelden natuurlijk bij klanten en niet bij hun. Zij wilden assertief, assertief kunnen ze krijgen.

Edit; heeft gewerkt, is niet meer mijn probleem.

13 likes

Aan vandaag. Ik hoef in principe vrij weinig te doen, maar echt alles gaat mis of loopt niet zoals ik wil.
Ben er helemaal klaar mee. Wordt ook gek van mezelf, helemaal chaotisch en ik kan niks.
Ik geef het op voor vandaag.

ikea.

De knipperende lampjes in de kerstboom van de overburen. Raak helemaal afgeleid. Oprotte!

2 likes

Klanten die denken dat de kassa het punt is waar ze hun mondkapje af kunnen zetten. En als ik er wat van zeg word ik uitgevloekt. Is het al 8 uur? :confused:

1 like

Dat ik serieus een of andere nieuwsbrief van mijn werk per post krijg. We hebben voor dit soort onzin al intranet. Steek de kosten hiervan in iets anders :woman_facepalming:t3: (het is notabene een gemeente die heul veul moet bezuinigen).

3 likes

Ah wat stom joh! Hadden ze nog wel feedback waar je wat mee kon?

1 like

Ah dat klinkt alsof je een beetje onder de bus gegooid bent. Vervelend! Niet teveel proberen aan te trekken hoor :wink: heb het idee dat iedereen met thuiswerken en Zoomen erg korte lontjes heeft gekregen. Ons laatste projectoverleg eindigde in een bitchfight waarin iedereen door elkaar schreeuwde :+1:

1 like

Too good to go bedrijf die meedoet waar ophaaltijd window 5 minuten is.

1 like

Deze stomme column

Wat zielig eigenlijk voor de mannen, dacht ik. Corona bevoordeelt de vrouwenvriendschap, die (generaliserend gezegd, ja) draait om kletsen, lekker eten en mooie dingen bekijken in winkels en musea. Dat kan allemaal nog steeds, in deze semi-lockdown – maar de kroeg en het stadion zijn voorlopig gesloten.

Toegeven dat je aan het generaliseren bent maakt de analyse nog niet minder dom?!

16 likes

M’n activity tracker die leeg is op het moment,
in vlagen ben ik namelijk nogal geobsedeerd door dat ding.
Gelukkig voor dat hij leeg was wel mijn 10 000 pasjes gehaald.

1 like

De paniek die deze mailtjes veroorzaken

30 likes

Ja en ook zo dom dat je dan via de app datzelfde bericht weer krijgt en dan alsnog moet inloggen op de site. Waar is die app dan voor? :scream:

1 like

Mensen die binnen hun jas aanhouden.

8 likes