Ja dit heb ik ook allemaal gedaan, maar als hij ons adres blijft opgeven… Het is vooral irritant, ik ben niet bang dat ons huis echt wordt leeggehaald.
@Spaarlamp Omg wat een gedoe, na 4/5 jaar nog.
Ja dit heb ik ook allemaal gedaan, maar als hij ons adres blijft opgeven… Het is vooral irritant, ik ben niet bang dat ons huis echt wordt leeggehaald.
@Spaarlamp Omg wat een gedoe, na 4/5 jaar nog.
Ik had een broek op Vinted besteld en nu heeft de verkoper hem niet verzonden. Krijg wel geld terug, maar ik had liever mijn Monki katten kimomo gehad
Die WIND
Dat kind die een chocoladeletter eet in de hema reclame. Ik kan het gewoon niet aanzien.
Haha, nee geen vlaams. Kom uit brabant. Is het een gek gebruik ?
Hahah meestal zegt men 10.000 stappen of passen oid.
Theezakjes zonder touwtje.
Ik erger me dood aan de tweeling waar ik op pas. Ze zijn niet te harden vandaag. En over een half uur moeten ze weer slapen en begint het hele tering circus opnieuw en dit is echt de beste anticonceptie ever.
Ik heb een ergernis maar tis ook een humble brag dus dat is stom.
Nouja ik ben ziek (geen corona) en m’n schoonmaakster kwam vandaag maar ik had d’r gevraagd 2 uur te komen ipv 3 uur want ik had geen zin mezelf 3 uur op te sluiten in de slaapkamer.
Nu appt ze net dat ik te veel geld heb neergelegd (namelijk voor 3 uur) en mijn ergernis is dus dat iedereen het maar normaal vindt dat als een “werkgever” je uren op het allerlaatste moment aanpast je inkomen zich daarbij ook aanpast.
Stom kut kapitalisme die iedereen heeft geïnstrueerd nederig te zijn
De wachttijd bij de huisarts. Loopt al een halfuur uit en ik heb het idee dat die huisarts alleen maar koffie zit te drinken. En dan kan ik zo weer gaan praten als brugman of ik alsjeblieft iets krijg voor m’n ontstoken oog dat al 3 weken duurt. Zin in.
zoiets neem ik me elk jaar voor, maar op de een of andere manier eindigen de lampjes toch altijd in een grote knoop
Ik wikkel de kerstlampjes altijd om de doos waarin ze origineel zaten!
Gesprek met stagiair vandaag.
Hij: templates
Ik:??
Wil je weten waar je templates kan vinden?
Hij: ja dat vraag ik toch.
Nee vriend. Je vraagt helemaal niks. Leer eens normaal vragen stellen.
Had ik ook met een leerling vandaag.
Hij: blaadje
Excuse you?
Hahaha nee mondeling! Ofja. Via skype. Telt dat ook? Ik snapte wel wat hij bedoelde. Maar sorry hoor. Je kunt ook op een normale manier je vraag stellen.
@Skadi oh ook al zo duidelijk! Laatst op kantoor deed hij ook zoiets.
Hij: printer
Ik: fax
Hij:???
Ik: oh ja ik dacht dat we apparaten benoemden.
Sindsdien vindt hij me niet meer zo aardig.
Mensen die zo veel van hun kat houden maar het beestje chippen te veel moeite vinden.
HAHA, ik stel me dan voor dat er zo’n team aan het opereren is ‘stethoscoop’ ‘scalpel’ etc.
Vraag me af wat er in de stagiaire zijn hoofd omging, is idd super droog.
Ohja nog een ergernis. Deze gesponsorde post op fb. Cadeau voor mannen? Laten we voor klauwen gaan die ruw een homp vlees uit elkaar trekken! Zal de foto even in spoiler zetten.
Scheren, elke keer weer