Of wellicht wel chippen maar dan niet de chip registreren omdat dat ook nog eens geld kost. Heb je er nog niks aan.
Wacht… Hebben de katten nu een 5g chip… Hebben zij het voor dat de mensen het hadden!?! (Grapje)
Of wellicht wel chippen maar dan niet de chip registreren omdat dat ook nog eens geld kost. Heb je er nog niks aan.
Wacht… Hebben de katten nu een 5g chip… Hebben zij het voor dat de mensen het hadden!?! (Grapje)
Die fucking loavies bestelling van vorige week die nog niet eens verzonden is
3 weken geleden al voor sinterklaas kadootjes besteld en mijn leukste kado is nog niet bezorgd niet eens in nederland aangekomen nog, jammer!
Omg I wish dan had ik eens goed bereik in dit huis 🥲 (gaat dichter bij kat staan).
Echte mannen doen dit met hun vingers!!
Ik had al jaren niet bij H&M besteld, omdat ze zo fucking traag zijn. Nu heb ik 7 dagen geleden 2 simpele topjes besteld en ze zijn nu pas verzonden, dus nog niet eens binnen. Dat was de laatste keer weer.
Mijn conditioner (en nu dus mijn haar) ruikt naar nat karton
Waarom heb ik insidious gekeken voor ik wilde gaan slapen
Oh zo hatelijk dit! Alsof sommige studenten niet snappen dat je hun gedachte niet kan lezen en te incapable zijn om fatsoenlijk te communiceren.
Ik moest werkcollege online geven en toen kreeg ik na mijn uitleg een chatbericht met
-ik snap het niet
oké ik heb tien minuten staan lullen, wat snap je niet want dan weet ik wat ik anders moet uitleggen
-de formule
Welke formules want ik heb er 10 gebruikt.
Mijn geduld was toen vrij snel op. Telkens als zij wat vroeg in de chat praatte ik er eerst overheen tot ze een volledige vraag formuleerde.
De tering wat is dit
Het is zo godsgruwelijk koud
Ja he. Een kruik helpt!?
Ik kijk net even naar buiten en idd het ziet er freezing uit op de daken!
Zelf heb ik het bloedheet. en ontzettende hoofdpijn waardoor ik niet kan slapen
Ik erger me rot aan mezelf dat ik zo bezig kan zijn met de weegschaal. Elke ochtend denk ik weer: nee niet erop want het bepaalt je gevoel te veel. Nu weer een kg meer dan donderdagg. Echt hoezo nou weer. Donderdag voelde ik me mega goed, nu echt weer meh. Het is zo’n rotstart vd dag
Kun je de batterij er niet uithalen en wegleggen/door iemand laten verstoppen? Of met jezelf afspreken dat je maar één keer per week op de weegschaal mag? Iedere dag wegen schijnt ook een vertekend beeld te geven.
Eerst vond ik het chill juist omdat het zo fluctueert kon ik het relativeren. Maar zit nu al maanden op een plateau en nu vind ik het niet leuk meer. Elke week neem ik mezelf voor alleen op maandag te wegen maar lukt meestal niet. En 90% vd tijd kan ik heel goed relativeren wat ik zie of er gewoon blij mee zijn. Maar zat donderdag ergens onder waar ik nu weer boven zit en dat vind ik kennelijk moeilijk
Misschien kun je dan beter een meetlint kopen en jezelf meten in plaats van wegen. Toen ik qua gewicht op een plateau zat gingen er wel centimeters af. Ik deed ook aan krachttraining, dus achteraf denk ik dat dat gewicht gewoon spieropbouw was.
Dit klinkt alsof je heel erg begaan bent met het lot van Sinterklaas hahaha
Als drukmaken een keuze was had ik het niet gedaan hè. En ik heb al gekakt thank you very much.
Ik snap je frustratie helemaal! Hopelijk trekt het gevoel zo weer ff weg en kun je er alsnog een fijne dag van maken.
Ben je flink op dieet en aan het sporten?