Niet super streng maar ik let wel op en ik sport redelijk veel. Laatste tijd iets minder dus ja het heeft allemaal wel een reden en een verklaring en misschien betekent het gewoon niks. Ik erger me ook meer aan mijn eigen gevoel dan die kilo. Maar goed, deze week zon, di, woe en don sporten dus weg met die killooooooo
Komt helemaal goed! Zolang je maar beseft dat het gewoon ook aan 100 andere dingen kan liggen en het ws ook tijdelijk is. Ga maar iets leuks doen vandaag!
Youp van 't hek. Hoezo nou weer 7 paginaâs over hem in het Volkskrant magazine. Die man is echt passĂ© inmiddels hoor
Ik ben op zoek naar vacatures om te bespreken met mijn begeleider, maar nu zie ik me toch een verschrikkelijk woord: Sales Samoerai
God ja ik zag die verveelde, oude, witte mannenkop ook alweer twee keer voorbij komen op insta en nu. rot op johhhh echt hasbeen. âdan noem ik albert verlinde voortaan een trutâ. Nou stoer hoor, echt knap.
Hij vindt zelf blijkbaar ook dat hij van de straat is omdatâŠhij op straat komt
I canât even
Verwende Nederlandse kutvolk. Nu weer uit alle hoeken gejank dat ze zo lang op pakketjes moeten wachten en het leven is al zo niet meer leuk met corona en dan bestel ik iets om mezelf er doorheen te slepen en dan moet ik een week wachten en blabla. Echt verschrikkelijk voor je, dat je zomaar een week moet wachten op zooi die je niet eens nodig hebt
Hahaha ik ga stuk om je edit
Ja helemaal mee eens⊠Ik vind het echt geen probleem om lang op een bestelling te wachten. Ik wacht al bijna 1,5 week op een trui van Weekday, en hij is nu weer vertraagd. Lekker boeiend. Ik kan echt nog wel even zonder die trui leven, en die arme postmedewerkers hoeven zich niet speciaal voor mij nóg meer uit de naad te werken.
Op mijn werk verkleinen ze zoveel woorden. Sollicitatie = solli. Omg vreselijk nouja over een paar weken zeg ik het waarschijnlijk ook hardop
Echt irri
Ja jeetje ik dacht vanmorgen âgoh wel eens zin om Volkskrant magazine te lezenâ (online met abo van mân ouders, lees t niet per se wekelijks daarom) wat een tegenvaller met 90% die man
Aan de man met een snotneus die chips aan het eten is in de trein
Ik vind de afkorting solli zo vreselijk idd. Het klinkt echt als een kind dat sorry niet goed kan uitspreken.
Aan mezelf, dat ik gister na mân boodschappen rondje (dacht dat ik klaar was met alles, dus kapje af) toch nog ff de appie in moest en mân mondkapje vergat en er heel laat achter kwam. Heb eerst bevroren stil gestaan en toen snel op. Echt zo stom
Ja ik haat Youp ook. Hij heeft ook altijd een column achterop de nrc en hij is zo vol van zichzelf. Echt een naar mannetje
Ik heb dit zovaak, dan loop ik een winkel in zonder, niemand die wat zegt, en dan na 3 gangpaden besef ik inneens dat ik dat ding vergeten ben op te zetten, wel netjes alle andere maatregelen gehanteerd zoals mandje pakken desinfectie alles. En dan voel ik me zoân aso.
Of je zit al lang in breed in de auto/ op de fiets/ op straat en je hebt dat ding nog op.
Ik wil dit graag netjes doen maar mijn chaotische hoofd kan er niet mee overweg.
Ja dit. 400x checken of ik hem bij me heb en dan bij de kassa ineens heel voorzichtig naar mân oor en dan geen touwtje voelen
Ik heb dit ook heel erg met afvallen. Mij helpt dit plaatje altijd wel met relativeren
Ging ff mis maar is een reactie op @Banananana
Ik erger mij zo aan Vinted. Dat mensen hebben aangeklikt staat âheel goedâ of âgoedâ en dat het product gewoon gaten heeft? Ja maar die kan je zelf makkelijk fixen, alsnog is de staat dan niet zo goed.