Is op marktplaats ook. Kastje €35
Staat: zeer goed
Beschrijving: paar kleine gebruikssporen, bovenste knop ontbreekt en kastje wiebelt een beetje. Kan nog een ronde mee!
Dat is dus niet zeer goed. Zet dan maximaal ‘goed’.
Is op marktplaats ook. Kastje €35
Staat: zeer goed
Beschrijving: paar kleine gebruikssporen, bovenste knop ontbreekt en kastje wiebelt een beetje. Kan nog een ronde mee!
Dat is dus niet zeer goed. Zet dan maximaal ‘goed’.
En ik ergerde me vandaag aan bepaalde man boomers. Eerst bij de ingang van de boekenwinkel. De mandjes waren op dus mensen moeten even wachten en dat vinden zij zo moeilijk. En op hun beurt wachten kunnen ze ook al niet, dat je ze echt moet aanspreken. En ik doe dat gewoon altijd want ik pik dat gedrag niet. En dan moeilijk doen omdat ik behoorlijk wat afstand houd bij de ingang en kassa. Corona is nog niet dood.
Oh wij hadden dit laatst ook. Stonden keurig te wachten en iemand kwam een kar naar de ingang brengen maar de medewerker was even mandjes halen. Kwam er gelijk zo’n man: zo die neem ik dan maar. Terwijl er echt 6 mensen in de rij stonden? Ik zei nog wel: volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling. En die medewerker zag je ook echt denken shit, maar echt zo’n aso
Mijn onderbuurvrouw. Echt een naar asowijf. Vannacht tot middernacht een feestje incl. schreeuwen, muziek en kindervuurwerk. Dat laatste kun je schijnbaar ook gewoon op straat laten liggen. Nu weer allemaal mensen over de vloer met een vuurkorf in de tuin waardoor mijn hele huis naar vuur stinkt. Zo vermoeiend dat je om alles langs moet gaan of appen met het vriendelijke verzoek om rekening te houden, want schijnbaar kan ze dat niet zelf bedenken.
Ergeren is een groot woord maar dit vind ik een beetje stom, een mail van postnl. Dit zegt echt veel over de maatschappij waar we in leven.
Sorry, je pakketje is vertraagd. Daar balen we van. Want we weten hoe belangrijk jouw bestelling is, juist nu. In deze superdrukke periode zetten we er dan ook met heel PostNL de schouders onder om alles op tijd te bezorgen. Nu is dat bij jouw pakketje net niet gelukt. Daarom hebben we iets voor je.
Een cadeautje voor jou
We willen je graag persoonlijk iets vertellen. Bekijk de video op onze website. Ook vind je daar een leuke verrassing om het goed te maken! Een cadeautje speciaal voor jou, om tijdens de feestdagen te luisteren, lezen of kijk…
Overigens is de aanhef 'Geachte heer/mevrouw [naam], wat ook nog conflicteert met die jij en jou.
Dit kreeg ik ook. Wij vieren sinterkerst over twee weken, ik heb de tijd. Rustaaaagghhh met je klantenbinding.
Dat mijn vriend en ik áltijd het afhaal eten moeten ophalen. En dat mn moeder dan onderweg nog even appt dat ze parmezaanse kaas is vergeten kopen, of we dat ook even kunnen meenemen Dikke doei je woont 3 minuten van de supermarkt af
De cadeautjes zijn ook nog stom.
Haha ik zit te bedenken wat je de witte man (en dan specifiek de 3 die jij noemt) zou voeren, ik denk bitterballen? Maar er moet toch wel meer zijn
Het Hollandse worst-kaas scenario!
Ik heb dus de perfecte jeans gevonden. Zo perfect dat ik direct een tweede heb besteld als backup. Nu zit die backup dus voor geen meter. Veel strakker aan mijn buik en kont en gewoon een pak minder flatterend.
Nu nogmaals die jeans besteld in de hoop dat die weer zit zoals de eerste maar ik begin er voor te vrezen.
Zelfde kleur ook? Of donkerder? Volgens mij zei @Dombo ooit dat hoe donkerder, hoe strakker de broek kan zitten
Exacte dezelfde broek en kleur. De ene wel besteld op Zalando en de andere op Asos maar ja zal toch wel uit dezelfde fabriek komen.
Edit: blijkbaar een veelvoorkomend issue bij Levi’s…
Dat ik zo heftig afwas. Mijn hele keuken is altijd nat als ik de afwas heb gedaan. Voel mij dan net een kleuter.
Hoeft maar 1 lepel te zijn toch?
Mijn vriend heeft afgelopen zomer een appartementje gekocht. Hartstikke leuk, maar nu vraagt letterlijk iedereen aan mij of ik al bij hem inwoon. Nou NEE.
Ik voel totaal niet de behoefte om samen op 50 vierkante meter te gaan leven, terwijl ik mijn eigen 50 vierkante meter hier 10 minuten vandaan heb. Echt rot op. Dit appartement is totaal niet geschikt om samen te wonen. Er zit geen deur tussen de woon- en slaapkamer waardoor je de slaapkamer niet goed kan afsluiten. En mijn vriend draait nachtdiensten dus ik vind het heel belangrijk dat de woonkamer echt apart is van de slaapkamer En daarbij stel dat het uit gaat heb ik geen poot om op te staan. Challas, mij niet bellen.
Bijkomstige ergernis is dat als we wel gaan samenwonen, ik alles mag gaan verkopen want hij heeft ALLES nieuw gekocht. ( Terwijl alles wat ik heb echt max 2 jaar oud is. ) Ik heb besloten dat ik een vintage kastje ga kopen en dat dat het enige meubelstuk is wat ik dan mee wil nemen.
Die nieuwe dingen van hem kunnen ook verkocht worden hoor.
Kun je niet eventueel wat meubels bij je ouders/familie opslaan mochten jullie gaan samenwonen? Anders moet je alles ook weer kopen mocht het uitgaan, dat is ook zonde.
Maar je kunt toch niet eindeloos spullen op blijven slaan voor het geval dat het een keer uit gaat
Mijn ouders hebben daar niet perse plek voor. Het gaat me trouwens meer het gevoelsmatige. Dat het al zijn spullen zijn die er staan en niet perse de mijne. Hij heeft alles zelf gekocht, het is zijn smaak, zijn ideeën.
Het samenwonen is trouwens nog even niet van toepassing dus ik ben lekker aan het doemdenken :’)
@anon44347600 hij heeft bijvoorbeeld dure eettafel gekocht, daar kan mijn IKEA tafeltje niet tegenop. En zo is dat met alle grote meubels.