Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Oh dat kan echt niet. Brengt je vader haar iedere dag naar haar werk? Of sporadisch? Wat zeggen die collega’s daarvan?

2 likes

Als je gaat samenwonen moet je 2 smaken samen brengen, niet wie toevallig het duurste item heeft. Je kunt prima meubels combineren als je allebei concessies doet.

10 likes

Wow dit soort mensen :sweat_smile: zou me ook kapot ergeren en het niet kunnen laten er iets van te zeggen.

4 likes

Dat is zeker waar, maar omdat ze ook nog niet zo zeker is over dat samenwonen is dat in het begin misschien wel een prima optie. Dan kun je later altijd nog spullen verkopen

1 like

Toen ik een jaar of 3 was zijn mijn neus- en keelamandelen geknipt omdat ik er mega veel last van had. Een van die keelamandelen is teruggegroeid en daar heb ik nu de hele tijd zoveel last van. :sob: ik hoef maar te schreeuwen of t doet weer zeer. Gisteren heb ik een paar hijsjes van een jointje gehad maar dat sloeg op mn keel en kon vannacht bijna niet slikken vd pijn :ok_hand:t4: top

Dat is wel echt erg. Ik heb ook geen auto en doe alles lopend of met ov, maar echt het zou niet in mij opkomen om andere te vragen om mij te halen/brengen. Het is niet hun probleem dat ik geen auto rij.

3 likes

Ze doet dat bij jou niet omdat ze weet dat ze haar zin niet krijgt, gok ik. Je vader zou er goed aan doen om zijn standaard antwoord aan te passen naar “nee, doe ik niet”. Denk dat haar blijven voorzien van vervoer haar gedrag alleen maar in stand houdt.

2 likes

Wat rot. Ik dacht dat alleen neusamandelen konden teruggroeien.

Ja dacht ik ook, schrok eerst ook van de ‘bult’ in mijn keel haha. Maar heb het nagevraagd bij de huisarts, keelamandelen kunnen helaas ook teruggroeien.

Maar ze valt jou hier toch niet mee lastig? Ik zou zoiets hebben van joeee doe je ding. Als je ouders dit voor haar over hebben, nou prima toch

5 likes

Dat is inderdaad heel ongezellig en ik zou me daar ook aan storen!

1 like

Dat ik elke keer hoofdpijn krijg als de verwarming aan staat maar anders is het ook weer zo koud in huis.

1 like

Ik heb komende week 1 dag vrij en heb dan ook een kappers afspraak en ik weet niet of dat alleen bij mijn kapsalon is… maar ik vind het ZOOOO irritant dat alles veel langer duurt dan het zou het eigenlijk hoeft te duren. Bijvoorbeeld iets moet 30 minuten intrekken, dan komen ze het pas na 50 minuten uitwassen omdat er 22 andere klanten zijn. Waardoor ik dus eigenlijk altijd 5 uur daar zit terwijl het ook in 2,5 uur gedaan zou kunnen zijn. Echt vervelend en zonde van mn enige vrije dag

Precies hetzelfde bij mijn kapster :sweat_smile:

1 like

Ik vind de kapper ook altijd zonde van mijn vrije dag, toch altijd daarna wel blij dat ik ben gegaan haha!

1 like

Speaking of kappers die van mij deelde net dat ze aangesloten is bij ademvrijbijmij (oftewel draag geen mondkapje). Ze zit in een school dus zal op die manier wel de dans ontspringen maar nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe vaste kapper.
Ze maakt ook nog eens al d’r haarproducten zelf en die gebruik ik ook, maar eigk wil ik d’r dus niet meer steunen want ik vind het echt onzin.

3 likes

Nee! Maar zo te lezen is dit een veel voorkomend ding dus :sob::japanese_goblin:

1 like

Ja ik moet ook echt gaan want heb zieke uitgroei en de rest van december zitten ze natuurlijk helemaal vol.

Oh wat kut, ben zo gehecht aan mijn vaste kapster en kapsalon dat ik denk ik zou scheiden als ik ooit tussen haar en mijn man zou moeten kiezen. Ze kan zo mooi föhnen :sob:

3 likes

Haha zo herkenbaar. Na 25 jaar veel te vaak jankend thuis gekomen te zijn van de kapper had ik eindelijk de perfecte gevonden die mij en mijn haar begrijpt. Alleen nu is ze net verhuisd naar verweggistan :sob: :sob: :sob: Janken. Ik ga denk ik een jaar niet naar de kapper want kan hier niet mee dealen.

2 likes