Ja dacht ik ook, schrok eerst ook van de ‘bult’ in mijn keel haha. Maar heb het nagevraagd bij de huisarts, keelamandelen kunnen helaas ook teruggroeien.
Maar ze valt jou hier toch niet mee lastig? Ik zou zoiets hebben van joeee doe je ding. Als je ouders dit voor haar over hebben, nou prima toch
Dat is inderdaad heel ongezellig en ik zou me daar ook aan storen!
Dat ik elke keer hoofdpijn krijg als de verwarming aan staat maar anders is het ook weer zo koud in huis.
Ik heb komende week 1 dag vrij en heb dan ook een kappers afspraak en ik weet niet of dat alleen bij mijn kapsalon is… maar ik vind het ZOOOO irritant dat alles veel langer duurt dan het zou het eigenlijk hoeft te duren. Bijvoorbeeld iets moet 30 minuten intrekken, dan komen ze het pas na 50 minuten uitwassen omdat er 22 andere klanten zijn. Waardoor ik dus eigenlijk altijd 5 uur daar zit terwijl het ook in 2,5 uur gedaan zou kunnen zijn. Echt vervelend en zonde van mn enige vrije dag
Precies hetzelfde bij mijn kapster
Ik vind de kapper ook altijd zonde van mijn vrije dag, toch altijd daarna wel blij dat ik ben gegaan haha!
Speaking of kappers die van mij deelde net dat ze aangesloten is bij ademvrijbijmij (oftewel draag geen mondkapje). Ze zit in een school dus zal op die manier wel de dans ontspringen maar nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe vaste kapper.
Ze maakt ook nog eens al d’r haarproducten zelf en die gebruik ik ook, maar eigk wil ik d’r dus niet meer steunen want ik vind het echt onzin.
Nee! Maar zo te lezen is dit een veel voorkomend ding dus
Ja ik moet ook echt gaan want heb zieke uitgroei en de rest van december zitten ze natuurlijk helemaal vol.
Oh wat kut, ben zo gehecht aan mijn vaste kapster en kapsalon dat ik denk ik zou scheiden als ik ooit tussen haar en mijn man zou moeten kiezen. Ze kan zo mooi föhnen
Haha zo herkenbaar. Na 25 jaar veel te vaak jankend thuis gekomen te zijn van de kapper had ik eindelijk de perfecte gevonden die mij en mijn haar begrijpt. Alleen nu is ze net verhuisd naar verweggistan
Janken. Ik ga denk ik een jaar niet naar de kapper want kan hier niet mee dealen.
Er zijn mensen in mijn flat al vanaf vanmorgen 11 uur aan het schuren. Ik word echt helemaal knettergek van dat kutgeluid man.
Oh slim, ik heb nu voor 10.00 uur staan. Alleen highlights en knippen en misschien olaplex behandeling. Ik hoop dat het meevalt. En niet weer 4 uur duurt zoals vorige keren. Maar highlights zetten duurde toen al 1 uur (waren er veeeel).
Zag in de afspraak ook toner staan, is denk ik standaard bij highlights. Verder wel alles half uur per handeling dus hoop met 2 uur klaar te zijn.
Ik had vandaag allemaal plannen en wilde sporten, productief zijn etc. Maar werd om 7u wakker met migraine en wist het eerste uur niet hoe ik moest liggen van de pijn ugh. Nu wel over maar nog steeds beetje gammel en niks kunnen doen vandaag
Ik heb donker haar, maar nu is het vooral bijwerken, dus hoop dat het meevalt.
7 uur is wel echt lang, had je wel eten ofzo mee?
Dat ik teveel en veel te zout gegeten heb. Ik zit enorm vol, maar heb zo’n dorst Dus wil eigenlijk drinken, maar er kan bijna niks meer bij voor mijn gevoel
Omg hier ben ik opgegroeid!
Dit heb ikook, dus ik heb op aanraden van mijn beste vriendin een deken besteld die je aan kunt trekken. Aanrader!
Na veelvuldig dragen gaat een jeans wel z’n vorm verliezen, merk ik. Eén van mijn favoriete broeken van Levi’s is een 28 maar ik ben écht geen 28 meer haha, die jeans heeft zich gewoon naar mijn lijf gevormd door de jaren heen.