Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Er zijn mensen in mijn flat al vanaf vanmorgen 11 uur aan het schuren. Ik word echt helemaal knettergek van dat kutgeluid man.

Oh slim, ik heb nu voor 10.00 uur staan. Alleen highlights en knippen en misschien olaplex behandeling. Ik hoop dat het meevalt. En niet weer 4 uur duurt zoals vorige keren. Maar highlights zetten duurde toen al 1 uur (waren er veeeel).

Zag in de afspraak ook toner staan, is denk ik standaard bij highlights. Verder wel alles half uur per handeling dus hoop met 2 uur klaar te zijn.

Ik had vandaag allemaal plannen en wilde sporten, productief zijn etc. Maar werd om 7u wakker met migraine en wist het eerste uur niet hoe ik moest liggen van de pijn ugh. Nu wel over maar nog steeds beetje gammel en niks kunnen doen vandaag :angry:

Ik heb donker haar, maar nu is het vooral bijwerken, dus hoop dat het meevalt.

7 uur is wel echt lang, had je wel eten ofzo mee?

Dat ik teveel en veel te zout gegeten heb. Ik zit enorm vol, maar heb zo’n dorst :exploding_head: Dus wil eigenlijk drinken, maar er kan bijna niks meer bij voor mijn gevoel

Omg hier ben ik opgegroeid!

2 likes

Dit heb ikook, dus ik heb op aanraden van mijn beste vriendin een deken besteld die je aan kunt trekken. Aanrader!

Na veelvuldig dragen gaat een jeans wel z’n vorm verliezen, merk ik. EĆ©n van mijn favoriete broeken van Levi’s is een 28 maar ik ben Ć©cht geen 28 meer haha, die jeans heeft zich gewoon naar mijn lijf gevormd door de jaren heen.

1 like

Update: nog steeds niets gehoord. Nu moet ik er weer achteraan bellen.

Hoe moeilijk is het om een jaarrekening te maken en de welkomskorting te verrekenen?! Dit is de vierde week op een rij dat ik ze moet bellen :pensive:.

Zijn je telefoonkosten al bijna net zo hoog als de korting? Heb zelf bij een energiemaatschappij gewerkt en ergerde me vaak mateloos aan collega’s en hoe dom ze af en toe reageerden terwijl het antwoord of oplossing super simpel was

Aan m’n schoonmoeder die het nodig vond om commentaar te hebben op het bedrag dat wij wekelijks kwijt zijn aan boodschappen en dat we die ook nog eens online bestellen!!!1! Ze vond het minimale bestelbedrag van €50 toch echt te veel voor twee personen en ging liever zelf naar de winkel om haar groenten en fruit uit te zoeken.

Laat mij lekker m’n overpriced voorgesneden en A-merk meuk kopen. En ik ben liever lui dan moe en mis het zeker tijdens deze pandemie totaal niet om in een supermarkt te staan.

13 likes

Haha, zou er nog eens bij moeten komen dat die zo duur zijn! 🄲 Is gelukkig lokaal nummer en heb onbeperkt belminuten abonnement. Snap niet als je beloofd later erop terug te komen dat je dat niet doet. Al is het maar een berichtje dat het langer duurt. Ik wil mijn 140 euro!

Dat ik voor mijn gevoel al voor de 592749e keer een coronatest moet aanvragen. Sinds gister een schorre keel en een kuchje. Gelukkig vind ik de test niet zo erg en werk ik toch voornamelijk al thuis. Maar op mn werk moeten ze ook bijna denken dat ik verkoudheid fake omdat ik een test-junky ben ofzo… 🄲

3 likes

Argh ik mocht via een bedrijf een stofzuiger testen. Mega chill was dit alleen ging het ding vrij vlot kapot. Er zit een filter in en deze kan er niet meer uit, hierdoor zit een deel scheef en klikt deze niet meer op de opvangbak.

Vrij simpele oplossing lijkt mij, het filterdeel vervangen.

Alleen nu ben ik al 3 weken met het bedrijf waar via de test verloopt aan het mailen. En steeds ā€˜kunnen ze de filmpjes/foto’s niet openen’ en reageert het bedrijf van de stofzuiger helemaal niet op mij.

Afgelopen vrijdag eindelijk een oplossing vanuit het testbedrijf ā€˜stuur maar terug we regelen een nieuwe voor je’. Mailen ze net allemaal ā€˜vet slimme oplossingen!! Heb je het filter al gedraaid? Er zit een gleufje zie je dat? Daar moet in het naar toe draaien! En je hoeft echt niet elke keer het filter te vervangen!’. Maar ik heb al 7x gemaild dat het kreng vastzit en dus niet kan draaien :tired_face: :tired_face:

Ergens denk ik stuur dat ding terug en klaar ermee, maar toen 'ie het wel deed was het zo’n fijn ding. En nu voor een spotprijs een draadloze steelstofzuiger. Heb ze net weer in meerdere formaten en op meerdere manieren (Wetransfer lol) filmpjes gestuurd en beter sturen ze een nieuwe toe.

Heb je reviews gelezen? Zou in ieder geval even opletten en niet zo maar cash betalen. Hoor vaak slechte berichten over dit soort bedrijven van mijn vriend die loodgieter is.
Hopelijk lossen ze het gewoon op voor een normale (hoge) prijs haha en sowieso fijn dat het zo snel kan

2 likes

Omg wat een drama. Lekt het al wat minder of is het een constante stroom aan water?
Fijn dat dat andere bedrijf zo snel kon!

1 like

Oh god ik erger me altijd kapot als het om zaken met de gemeente gaat.

Ik was donderdagmiddag m’n rijbewijs verloren, heel irritant, direct alles gedaan wat ik kon doen (route teruggelopen, in winkels waar ik geweest was naam en 06-nr achter gelaten, geregistreerd op zo’n verloren-website en geplaatst op lokale verloren-fb-pagina).

Ik dacht ik wacht het een halve dag af, vrijdagochtend niets gehoord, afspraak gemaakt bij de gemeente om rijbewijs als vermist op te geven en een nieuwe aan te vragen. Kon op zijn vroegst op maandagmiddag. OkƩ redelijke termijn.

Gisteravond verhoging en vanochtend Covid-test gehad, dus moest die afspraak van vanmiddag annuleren. Ik bel gemeente: ik wil de afspraak annuleren, maar: kunnen jullie dat rijbewijs niet al als vermist opgeven? Vind het niet zo fijn dat iemand hier misschien ID-fraude mee kan plegen nu. Zegt die vrouw op zo’n verveelde toon: ja je kunt gewoon zelf online via onze website hem als vermist opgeven.

Ik, verbaasd (had die hele website al doorgelezen): okƩ, ga ik dat nu doen, dankjewel. Ik opnieuw op website kijken: KAN HELEMAAL NIET. Ik direct weer terugbellen, weer zelfde vrouw op zelfde verveelde toon: dan ga ik even met u mee kijken. [lange stilte] Oh het kan inderdaad niet. Ik vraag: kan ik dan iemand machtigen? Nee, dat kon helaas ook niet.

Krijg ik nu een brief met de post (!) dat m’n rijbewijs vrijdag is afgegeven bij de gemeente! Super fijn, maar hoe werken die systemen en waarom ziet niemand als ik bel of als ik online iets inplan van ā€œheeey, that’s a match!ā€.

Maar goed, eind goed, al goed, bedankt voor het lezen.

53 likes

Oh top, gelukkig. Dit klinkt inderdaad goed. Wilde je niet extra zorgen laten maken omdat dit al gedoe is, maar altijd goed om op te letten met dit soort dingen. Mijn vriend had laatst weer zo’n situatie waar mensen iets van 8-900 cash moesten betalen en het probleem was niet eens verholpen. Toen hadden ze dus maar gewoon loodgieter gebeld.

1 like

Succes!

1 like

Dat ik vandaag een hoorcollege moet kijken, maar dat hele ding nog niet online staat. Ze zeggen ermee bezig te zijn maar schiet niet op