Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ja ik dacht ook al: lekker meegedacht vriendin. :thumbsdown:

Stickers op servies die niet goed te verwijderen zijn.

6 likes

Mag je die andere wel meenemen naar Nederland dan? Of moet je die daar laten?

1 like

Gedoeeee, hopelijk kunnen ze het fixen. Lekkage is ook gewoon shit en helemaal als je niet weet waar het vandaan komt.

1 like

Kan je verzekeraar (woonvz) hier misschien iets betekenen? Of advies geven waar het vaak zit in dit soort gevallen? Zij hebben vast veel ervaring met lekkages op gekke of lastig vindbare plekken.

1 like

Wat naar, waar zie je water? Ik kan eventueel mijn vriend nog vragen voor tips

Hopelijk vinden jullie het snel!

1 like

Ik weet niet of ze je helpen met herstel of vergoedingen als je al veel zelf doet, maar snap dat je liever niet wacht!

1 like

Ik heb je een pb gestuurd maar zie hem niet meer terug haha? Weet niet of jij hem ziet. Anders type ik zo even een nieuw bericht

1 like

Voor het geval je 't nog niet geprobeerd had: nagellakremover!! Echt the shit om allerlei lijmresten te verwijderen.

1 like

Ja klopt! Wasbenzine is ook een goeie! (met remover en dit soort producten moet je wel opletten dat het niet een toplaag, coating of verf mee oplost) dus kan niet op elk oppervlak.

2 likes

Inderdaad echt je opstalverzekering bellen! Vaak hebben zij aangesloten bedrijven die ze kunnen sturen. Ligt natuurlijk aan de oorzaak van het lek, maar waarschijnlijk zal de oorzaak niet verzekerd zijn en de gevolgschade binnen wel.
Geef ook aan dat je er al door een bedrijf naar hebt laten kijken en dat zij niks konden vinden. Dan zijn ze sneller geneigd om een aangesloten reparateur te sturen.

1 like

Waarom is Zalando zo traag?? Een week geleden een Only broek besteld. Status is nog steeds ‘wachtend’ :weary:

Ten eerste aan de fucking buikpijn/krampen door mijn ongesteldheid.

En ten tweede mijn schoonbroer. Begin binnenkort aan den nieuwe baan, heb best wel weer een stap gemaakt en het enige wat hij erover zegt is; wat is daar nou moeilijk aan? (Over het beoefenen van de functie). Terwijl ik best trots ben. Denk echt fuck you vent, alsof jij een topfunctie hebt. Ik was een beetje in shock, gelukkig gaf mijn man hem daarna een sneer waardoor hij meteen stil was.

12 likes

Mijn ervaring is dat je meer krijgt als je het niet als set verkoopt
 Succes, echt zo irritant die koopjesjagers.

1 like

Of je maakt een kleinere set, en die dure lens apart?

1 like

Mensen die ruften als ik ben aan eten

4 likes

‘oei, ja dat is niet de bedoeling’ I KNOW yet here we are, los t op

21 likes

Sorry als ik piggyback op je post, maar ik moest gelijk denken aan deze klantenservice-chat (ben hier nog steeds pissig om):

Klantenservice kleuterjuf

Edit: ik had een screenshot maar ik bedenk me ineens dat ik die niet mag plaatsen.

Er stond iets in de strekking van:
Waarom heb je niet aangegeven dat je een retour had? Volgende keer even zeggen hoor :wink:

Eh? Zeg gewoon: Als je nog een keer een retour hebt kun je dat aangeven, dan komt de rekening later.

5 likes

Nou, precies dat. Maar ook “waarom heb je dat niet gezegd”. Excuse you? Heb een slechte beoordeling gegeven op het gesprek daarna.

2 likes

Ik haat dat zoooooo erg, op mijn werk wordt ook echt gehamerd op empathie tonen en dingen zeggen als “oh wat vervelend” en “ik begrijp dat dat een probleem is” Ja dat vindt de klant ook anders bellen ze niet. Ik zeg altijd gewoon “Oke” of “oh” en dan begin ik met mn werk om hun probleem op te lossen, daar bellen ze immers voor.

Maar ook dat hele popiejopie gedoe door tegen iedereen maar je en jij te zeggen, heel leuk dat dat van het bedrijf mag, maar ik krijg geen “jij” m’n strot uit tegen een oudere vrouw. Laatst een vrouw uit 1940 ofzo en die zei 3 keer “zeg maar je hoor” en nadat ze dat 3 keer had gezegd zei ik “sorry maar dat kan ik niet, gaat automatisch” en dan zei ik daarna u en dan was het “eh nee jij sorry haha”

6 likes