Ja ik dacht ook al: lekker meegedacht vriendin.
Stickers op servies die niet goed te verwijderen zijn.
Mag je die andere wel meenemen naar Nederland dan? Of moet je die daar laten?
Gedoeeee, hopelijk kunnen ze het fixen. Lekkage is ook gewoon shit en helemaal als je niet weet waar het vandaan komt.
Kan je verzekeraar (woonvz) hier misschien iets betekenen? Of advies geven waar het vaak zit in dit soort gevallen? Zij hebben vast veel ervaring met lekkages op gekke of lastig vindbare plekken.
Wat naar, waar zie je water? Ik kan eventueel mijn vriend nog vragen voor tips
Hopelijk vinden jullie het snel!
Ik weet niet of ze je helpen met herstel of vergoedingen als je al veel zelf doet, maar snap dat je liever niet wacht!
Ik heb je een pb gestuurd maar zie hem niet meer terug haha? Weet niet of jij hem ziet. Anders type ik zo even een nieuw bericht
Voor het geval je 't nog niet geprobeerd had: nagellakremover!! Echt the shit om allerlei lijmresten te verwijderen.
Ja klopt! Wasbenzine is ook een goeie! (met remover en dit soort producten moet je wel opletten dat het niet een toplaag, coating of verf mee oplost) dus kan niet op elk oppervlak.
Inderdaad echt je opstalverzekering bellen! Vaak hebben zij aangesloten bedrijven die ze kunnen sturen. Ligt natuurlijk aan de oorzaak van het lek, maar waarschijnlijk zal de oorzaak niet verzekerd zijn en de gevolgschade binnen wel.
Geef ook aan dat je er al door een bedrijf naar hebt laten kijken en dat zij niks konden vinden. Dan zijn ze sneller geneigd om een aangesloten reparateur te sturen.
Waarom is Zalando zo traag?? Een week geleden een Only broek besteld. Status is nog steeds âwachtendâ
Ten eerste aan de fucking buikpijn/krampen door mijn ongesteldheid.
En ten tweede mijn schoonbroer. Begin binnenkort aan den nieuwe baan, heb best wel weer een stap gemaakt en het enige wat hij erover zegt is; wat is daar nou moeilijk aan? (Over het beoefenen van de functie). Terwijl ik best trots ben. Denk echt fuck you vent, alsof jij een topfunctie hebt. Ik was een beetje in shock, gelukkig gaf mijn man hem daarna een sneer waardoor hij meteen stil was.
Mijn ervaring is dat je meer krijgt als je het niet als set verkoopt⊠Succes, echt zo irritant die koopjesjagers.
Of je maakt een kleinere set, en die dure lens apart?
Mensen die ruften als ik ben aan eten
âoei, ja dat is niet de bedoelingâ I KNOW yet here we are, los t op
Sorry als ik piggyback op je post, maar ik moest gelijk denken aan deze klantenservice-chat (ben hier nog steeds pissig om):
Klantenservice kleuterjuf
Edit: ik had een screenshot maar ik bedenk me ineens dat ik die niet mag plaatsen.
Er stond iets in de strekking van:
Waarom heb je niet aangegeven dat je een retour had? Volgende keer even zeggen hoor
Eh? Zeg gewoon: Als je nog een keer een retour hebt kun je dat aangeven, dan komt de rekening later.
Nou, precies dat. Maar ook âwaarom heb je dat niet gezegdâ. Excuse you? Heb een slechte beoordeling gegeven op het gesprek daarna.
Ik haat dat zoooooo erg, op mijn werk wordt ook echt gehamerd op empathie tonen en dingen zeggen als âoh wat vervelendâ en âik begrijp dat dat een probleem isâ Ja dat vindt de klant ook anders bellen ze niet. Ik zeg altijd gewoon âOkeâ of âohâ en dan begin ik met mn werk om hun probleem op te lossen, daar bellen ze immers voor.
Maar ook dat hele popiejopie gedoe door tegen iedereen maar je en jij te zeggen, heel leuk dat dat van het bedrijf mag, maar ik krijg geen âjijâ mân strot uit tegen een oudere vrouw. Laatst een vrouw uit 1940 ofzo en die zei 3 keer âzeg maar je hoorâ en nadat ze dat 3 keer had gezegd zei ik âsorry maar dat kan ik niet, gaat automatischâ en dan zei ik daarna u en dan was het âeh nee jij sorry hahaâ