Hahaha zou wat zijn, kan ik dubbel zoveel gaan werken
Dat mensen anno 2020 nog steeds mij proberen te bellen. App me , dm me of whatever en je hebt binnen 0.01 sec een reactie. Bel me en ik doe alsof dat nooit is gebeurt en ik negeer je expres.
hahaha me
Dit had ik ook, ik werd er strontchagrijnig van. Dus ik ben toch maar over gegaan op de BT koptelefoon, want ik kon gewoon niet meer anders. Ik vond het wennen en raar maar nu ben ik er helemaal gewend aan.
Bij ons keken ze daar niet eens naar, social media = āpopie jopieā taalgebruik. Deed je dat niet dan kreeg je strafpunten op je beoordeling.
Sowieso is klantenservice rotwerk, je wordt op ALLES beoordeeld, hoeveel je gemiddelde gesprekstijd is, hoevaak je iemands naam herhaald, hoe lang je toiletpauzes zijn en hoe vaak je niet in 1 keer het antwoord kan vinden en iemand in de wacht moet zettenā¦
Nu zijn we allemaal benieuwd wat je hebt uitgespookt.
Ugh zoān hekel aan, net als mensen die bij het binnenkomen al roepen āwe gaan het niet laat maken hoor!!!ā Oke leuk de toon is gezet Thanks
Waarom ga je daar nog naar toe dan? Ik zou er al helemaal klaar mee zijn met al die regels. Vooral als ze ook nog even de situatie van 2jr geleden uit een gaan zetten.
Anyways ik denk al 2 weken achter elkaar dat er ingebroken wordt, maar al 2 weken achter elkaar is het de boodschappenbezorger van de burenā¦
Mn borstbeen. En mn moeder die na 3/4 jaar er nogsteeds nul begrip voor heeft.
Ik snap echt wel dat diegene echt geen zin heeft in een herhaling van zetten, maar je kon er toch geen fuck aan doen hoe die joint viel. Zij hebben je ƩƩn keer in deze staat gezien en gaan je nu al waarschuwen voor dit jaar? Ergerlijk.
Ah dat is ook niks dan inderdaad!
Raar ook waarom hij het zo graag bij hem thuis wilt vieren, zeker terwijl zijn vriendin er nou niet echt veel zin in heeft. Zou dan eerder zeggen joe lekker ergens anders, kunnen wij gaan wanneer we willen en kan de rest door feesten.
Ik snap het verhaal niet helemaal, want er is corona toch? Dan is het toch sowieso niet de bedoeling dat je naar oud en nieuw feestjes gaat?
Je weet er niks van
Ik heb nergens gezegd hoeveel mensen
Ik heb niet gezegd hoe groot de ruimte is
Ik heb niet gezegd dat we uit elkaars navel schotjes gaan drinken
Maar ik voel wel hetzelfde soort agressie als die avond nu.
Kun je nog in gesprek erover, zodat je je chiller voelt met oud en nieuw? Echt niet leuk als je bij elke handeling die avond moet opletten voor je gevoel.
Als je nou wekelijks een bad trip had en daarom bekend stond, vond ik het nog een ander verhaal vanuit het oogpunt van die vriend. Is hij extreem zuinig op zān huis ofzo? Hopelijk ziet hij na een gesprek in dat hij extreem overtrokken reageert op voorhand en jou daarbij een onwelkom gevoel geeft.
Ik kan wel uit je berichten opmaken dat het om meer dan 3 mensen gaat. Vandaar mijn onbegrip.
Zou wel een mooie afsluiting van 2020 zijn
Nee dan zijn het shotjes uit de anus
Soms wonen er 3 mensen in een huis samen
Wow
Het bestaat echt!!!
Heb je nog verdere vragen over de inrichting van de avond? Ben je geĆÆnteresseerd in een plattegrond? Of onze onderlinge verhoudingen?
Ja eigenlijk wel. Vooral dat laatste
Nee hoor, ik snap hem.
Je manier van reageren een ander verhaal.