Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Mn borstbeen. En mn moeder die na 3/4 jaar er nogsteeds nul begrip voor heeft.

Ik snap echt wel dat diegene echt geen zin heeft in een herhaling van zetten, maar je kon er toch geen fuck aan doen hoe die joint viel. Zij hebben je één keer in deze staat gezien en gaan je nu al waarschuwen voor dit jaar? Ergerlijk.

1 like

Ah dat is ook niks dan inderdaad!

Raar ook waarom hij het zo graag bij hem thuis wilt vieren, zeker terwijl zijn vriendin er nou niet echt veel zin in heeft. Zou dan eerder zeggen joe lekker ergens anders, kunnen wij gaan wanneer we willen en kan de rest door feesten.

1 like

Ik snap het verhaal niet helemaal, want er is corona toch? :wink: Dan is het toch sowieso niet de bedoeling dat je naar oud en nieuw feestjes gaat?

13 likes

Je weet er niks van :wink::wink::wink::wink::wink::wink:

Ik heb nergens gezegd hoeveel mensen :wink::wink:
Ik heb niet gezegd hoe groot de ruimte is :wink::wink:
Ik heb niet gezegd dat we uit elkaars navel schotjes gaan drinken :wink::wink::wink::wink:

Maar ik voel wel hetzelfde soort agressie als die avond nu.

28 likes

Kun je nog in gesprek erover, zodat je je chiller voelt met oud en nieuw? Echt niet leuk als je bij elke handeling die avond moet opletten voor je gevoel.

Als je nou wekelijks een bad trip had en daarom bekend stond, vond ik het nog een ander verhaal vanuit het oogpunt van die vriend. Is hij extreem zuinig op z’n huis ofzo? Hopelijk ziet hij na een gesprek in dat hij extreem overtrokken reageert op voorhand en jou daarbij een onwelkom gevoel geeft.

1 like

Ik kan wel uit je berichten opmaken dat het om meer dan 3 mensen gaat. Vandaar mijn onbegrip.

4 likes

Zou wel een mooie afsluiting van 2020 zijn

7 likes

Nee dan zijn het shotjes uit de anus

7 likes

Soms wonen er 3 mensen in een huis samen

Wow

Het bestaat echt!!!

Heb je nog verdere vragen over de inrichting van de avond? Ben je geĂŻnteresseerd in een plattegrond? Of onze onderlinge verhoudingen?

9 likes

Ja eigenlijk wel. Vooral dat laatste

5 likes

Nee hoor, ik snap hem.

Je manier van reageren een ander verhaal.

14 likes

Graag één januari een update

1 like

Ik heb een sterk vermoeden dat m’n avond heel kalmpjes gaat verlopen en ik om 2 alweer in bed lig.

Maar kijk uit naar het biechttopic op de 1e!

Wat is er aan de hand met je borstbeen, doet het zeer?

Goedzo gedraag je Leeuwtje :innocent:

1 like

Dat ik die coronatest weer op een vroeg tijdstip heb ingepland op mijn vrije dag. :nauseated_face: Ik gun mijzelf schijnbaar nooit om echt uit te slapen en achteraf altijd spijt.

2 likes

Ja en dan fashion opties??? Like wtf ze zijn niet beter in lila of met gekleurde cirkels

2 likes

ik heb een keer uur lang memes naar mijn vriend gestuurd toen hij mijn chocolade op at, ter informatie ik had die chocolade een week bewaard voor wanneer ik er Ă©cht zin in had. was echt pissed. sinds die tijd weet hij dat hij van “mijn” voedsel moet afblijven.

je mag best de komkommer opvreten in de koelkast maar kom niet aan mijn chocolade.

4 likes

Ja heb het syndroom van tietze (ontsteking van t kraakbeen tussen borstbeen en ribben)
. Zou niet chronisch zijn maar helaas voor sommige mensen wel. Bij mij komt t in periodes maar moet eigenlijk altijd wel opletten. Maar mn moeder heeft er echt nul begrip voor en snapt echt niet dat ik sommige dingen niet kan of wil doen. Vaak heb ik t ook benauwd en kan dus niet eens op mn lichaam vertrouwen of ik bv een coronatest zou moeten.